Nonźródła:Teologiczna interpretacja sieciowego rozkładu jazdy pociągów: Różnice pomiędzy wersjami
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (coby nie zginęło) |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) |
||
Linia 70: | Linia 70: | ||
== Dzieje Apostolskie (601) == |
== Dzieje Apostolskie (601) == |
||
''Tabela 601'' zwana Dziejami Apostolskimi opisuje tułaczkę narodu [[Słoiki|słoikowego]] próbującego wydostać się w godzinach szczytu z [[Warszawa|Warszawy]]. |
''Tabela 601'' zwana Dziejami Apostolskimi opisuje tułaczkę narodu [[Słoiki|słoikowego]] próbującego wydostać się w godzinach szczytu z [[Warszawa|Warszawy]]. |
||
{{cytat2|''A na [[Warszawa Centralna|Warszawie Centralnej]] |
{{cytat2|''A na [[Warszawa Centralna|Warszawie Centralnej]] Głos potężny z głośników kazał im nie odchodzić z zatłoczonego peronu, ale oczekiwać obietnicy: «Szczytowe TLK do [[Łódź|Łodzi]] utknęło na Wschodniej, ale wy wkrótce doczekacie się Interregio». Zapytywali Głos zebrani: «Panie, ale dlaczego musimy wszyscy jechać jednym składem? Czy się pomieścimy?». Odpowiedział im: «Nie wasza to rzecz znać czasy i chwile, kiedy [[EU07|siódema]] się rozkraczy na Grochowie. Dane wam będzie jechać na stojąco.»''}} |
||
== Apokalipsa (614) == |
== Apokalipsa (614) == |
Wersja z 08:37, 5 cze 2019
Oto kompleksowa interpretacja teologiczna sieciowego rozkładu jazdy pociągów. W tej księdze rysuje się bowiem Twoja przyszłość. Wszyscy korzystają z dobrodziejstw tej księgi, nieważne, czy mieszkają w Warszawie, Gdańsku, Żaganiu czy Czeremsze[1].
Oprócz codziennych użytkowników i czytelników, używających go zgodnie z podstawowym zastosowaniem, SRJP stał się obiektem zainteresowania filozofów, teologów, badaczy literatury i innych specjalistów, którzy pomagają odkrywać jego prawdziwe znaczenie.
Sieciowy rozkład jazdy pociągów składa się z wielu części pochodzących z różnych czasów i napisanych przez różnych autorów.
Genesis (100)
Pierwsza część nosi tytuł Tabela 100, zwana też jest Genesis, gdyż jest na początku. Zaczyna się słowami:
Na początku była Praha. Praha wyjechała z Warszawy Wschodniej i zmierzała do praskiego dworca głównego. A potem PKP Intercity rzekło: «Niechaj powstanie podmiana lokomotyw w Bohumínie i niechaj ona oddzieli jedne koleje od drugich!» Uczyniwszy tę podmianę, České Dráhy oddzieliły lokomotywę polską od lokomotywy czeskiej. A PKP Intercity widziało, że to było dobre. |
Księga Wyjścia (101)
Tabela 101, jak oficjalnie jest nazywana, ma alternatywną nazwę Księga Wyjścia. Pochodzi ona stąd, że zawiera ona pociągi, którymi można uciec z Sosnowca.
W Księdze możemy znaleźć liczne fragmenty opisujące ucieczkę mieszkańców z Sosnowca, na przykład:
Drzwi się rozstąpiły, a Sosnowiczanie szli przez środek korytarza, mając siedzenia po prawej i po lewej stronie. […] Konduktorzy zaś szli po zatłoczonym korytarzu, mając pasażerów po prawej i po lewej stronie. W tym to dniu wybawiły Koleje Śląskie uchodźców z rąk Sosnowca. I widzieli Sosnowiczanie śpiących Zawiercian na brzegu fotela. Gdy Sosnowiczanie widzieli wielkiego Impulsa, którego kupił marszałek, ulękli się Kierownika pociągu i uwierzyli Jemu oraz Jego słudze Konduktorowi. |
Księga Kapłańska (102)
Tabela 102 stanowi zbiór szczegółowych zasad, jakich powinni przestrzegać pasażerowie podczas podróży koleją.
Wszelkie rodzaje EN57 będą dla was obrzydliwością i nie będziecie nimi jeździć. […] Nie wolno wam jeździć PolRegio do Piotrkowa tak, jak jeździcie ŁKA. Jest to obrzydliwość. […] Nie wolno ci się zbliżyć do toalety bez systemu zamkniętego w czasie postoju na stacji, ale jeżeli kto z takiej toalety skorzysta, to stacja ta będzie dla was nieczysta. […] Nie wolno wam jeść niczego z cebulą, ani stóp z obuwia rozdziewać, abyście w strasznych męczarniach nie pomarli. |
Księga Liczb (122)
W Tabeli 122 znajdziemy opis przygotowań Ukraińców podążających do Ziemi Obiecanej.
Księga Powtórzonego Prawa (200)
Tabela 200 posiada szereg opisów wściekłych pasażerów, którzy w szczytach przewozowych nie są w stanie zmieścić się do pociągów podstawianych przez PKP Intercity.
Rzekł Pan do niego: «Oto Dart, którego poprzysiągłem pasażerom tymi słowami: Dam go twemu potomstwu. Dałem ci go zobaczyć własnymi oczami, lecz tam nie wsiądziesz». Tam, na peronie w Kaliszu, według postanowienia Konduktora, pozostali pasażerowie. I zostawiono ich na peronie drugim krainy kaliskiej, a nikt nie zna ich żalu aż po dziś dzień. W chwili tej miał Dart dwieście osób jadących na stojąco, a wzrok ich był przyćmiony, a siły ich opuściły. Pasażerowie opłakiwali Darta na peronie Kalisza przez trzydzieści minut. |
Księga Psalmów (220)
Księga Psalmów, lub, jak kto woli, Tabela 220 zawiera mnóstwo przygód opisanych przez autora dojeżdżającego codziennie z Opola do Wrocławia. Poniżej Psalm 14, pisany w REGIO 46405 Racibórz – Wrocław Główny:
Kierownikowi pociągu. Regio. |
Ostrzyciel proponuje pi razy oko:
- Księga Przysłów – tu mnie korci dać albo 230 (lichkov) albo 240 (harrachov)
- Księga Hioba – 260 (breslau zgorzelec)
- Księga Rut – 300 (wawa knin niemcownia)
- Reszta z ST to tak opcjonalnie
- Ewangelia Mateusza – 360 (ty już wiesz co to za tablica)
- Ewangelia Marka – 380 (danzig stettin)
- Ewangelia Łukasza – 400 (wawa danzig)
- Ewangelia Jana – 530 (wawa bistok posuwałki)
- Dzieje Apostolskie – 601 (baryczna wawa)
- Jakieś tam listy
Aha, koniecznie dać creditsy do Necyklopedie na dole.
Ewangelia wgruncierzeczybylejakabowszyscyopisaliwjazddoJerozolimy (360)
Dzieje Apostolskie (601)
Tabela 601 zwana Dziejami Apostolskimi opisuje tułaczkę narodu słoikowego próbującego wydostać się w godzinach szczytu z Warszawy.
A na Warszawie Centralnej Głos potężny z głośników kazał im nie odchodzić z zatłoczonego peronu, ale oczekiwać obietnicy: «Szczytowe TLK do Łodzi utknęło na Wschodniej, ale wy wkrótce doczekacie się Interregio». Zapytywali Głos zebrani: «Panie, ale dlaczego musimy wszyscy jechać jednym składem? Czy się pomieścimy?». Odpowiedział im: «Nie wasza to rzecz znać czasy i chwile, kiedy siódema się rozkraczy na Grochowie. Dane wam będzie jechać na stojąco.» |
Apokalipsa (614)
Ja świadczę każdemu, kto słucha słów proroctwa tej księgi: jeśliby ktoś do nich cokolwiek dołożył, PKP PLK mu dołoży plag zapisanych w tej księdze. A jeśliby ktoś odjął co ze słów księgi tego proroctwa, to UTK odejmie jego dostęp do torów. Mówi Ten, który o tym świadczy: «Zaiste, przyjadę niebawem». Amen. Przyjedź, EN57! Łaska polskich kolei ze wszystkimi! |
Przypisy
- ↑ No chyba, że ktoś jest z Jastrzębia-Zdrój, to kicha