Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M (zobaczteż)
Linia 2: Linia 2:
{{Programowanie}}
{{Programowanie}}


'''Logo''' – skrzyżowanie [[język programowania|języka programowania]] z fabularną grą [[Gra fabularna|RPG]], w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać 1 żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
'''Logo''' – skrzyżowanie [[język programowania|języka programowania]] z fabularną grą [[Gra fabularna|RPG]], w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym [[żółw]]iem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).


== Podstawowe polecenia ==
== Podstawowe polecenia ==
Linia 12: Linia 12:


== Zastosowanie ==
== Zastosowanie ==
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
Język Logo używany jest zazwyczaj na [[Informatyka (przedmiot szkolny)|lekcjach informatyki]] do torturowania uczniów.

== Zobacz też ==
* [[Game Maker Language]]
* [[Pascal]]
* [[C++]]


{{stub|inf}}
[[Kategoria:Języki programowania]]
[[Kategoria:Języki programowania]]

Wersja z 16:31, 20 sie 2020

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).

Podstawowe polecenia

  • PPT – żółw rysuje kreskę.
  • PE – żółw wciąga kreskę.
  • SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
  • FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
  • ? – żółw zastanawia się nad sensem życia

Zastosowanie

Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.

Zobacz też