Rycerz: Różnice pomiędzy wersjami
M (→Inne) |
|||
Linia 122: | Linia 122: | ||
=== Inne === |
=== Inne === |
||
* '''Rycerz publicysta''' – nie zjawia się na miejscu, ale pisze serię artykułów, pogrążających smoka. Ten przychodzi i wściekle rozrywa publicystę. Biedak. |
* '''Rycerz publicysta''' – nie zjawia się na miejscu, ale pisze serię artykułów, pogrążających smoka. Ten przychodzi i wściekle rozrywa publicystę. Biedak. |
||
* '''Rycerz [[Tibia|Tibijczyk]]''' – zabija smoka jeśli ma wysoki lvl i dużo HP. Za zabicie go dostaje 700 expa i 72 gp. Nikt nie przewiduje księżniczki w teamie. |
* '''Rycerz [[Tibia|Tibijczyk]]''' – zabija smoka jeśli ma wysoki lvl i dużo HP. Za zabicie go dostaje 700 expa i 72 gp. Nikt nie przewiduje księżniczki w teamie. (Jeśli jest knajtem, zabija smoka z aksa) |
||
* '''Rycerz [[Tibia|Tibijczyk]] ([[noob]])''' – podchodzi do smoka i prosi go o ''fri items'', smok go zabija. |
* '''Rycerz [[Tibia|Tibijczyk]] ([[noob]])''' – podchodzi do smoka i prosi go o ''fri items'', smok go zabija. |
||
* '''Rycerz psychopata''' – w ogóle nie trafia do zamku, ale przyjeżdża do cyrku, gdzie zabija paru cyrkowców, po czym przejmuje wyrzutnię rakiet z głowicami atomowymi i szantażuje Stany Zjednoczone. |
* '''Rycerz psychopata''' – w ogóle nie trafia do zamku, ale przyjeżdża do cyrku, gdzie zabija paru cyrkowców, po czym przejmuje wyrzutnię rakiet z głowicami atomowymi i szantażuje Stany Zjednoczone. |
Wersja z 14:32, 23 cze 2011
Nadaję ci imię Wilczy Kieł!
- Rycerz w czasie pasowania innego n00ba na rycerza
Rycerz (inc. Człowiek konserwa) – jest to ludź; sądzi się, że rycerze pochodzą od małpy.
Składniki rycerza
- zbroja – najczęstszym typem zbroi jest pudło po telewizorze 25'LCD firmy Sony z obsługą HDTV, bądź beczka po odpadach radioaktywnych;
- gęba – a dokładniej hełm. Często metalowe elementy hełmu są zastępowane elementami ceramicznymi, pochodzącymi z sedesu. Wielu rycerzy lubi przyozdabiać hełmy gałęziami kasztanowca lub nosami kretów;
- tarcza – powierzchnia służąca do odbijania piłek podczas gry w tenisa, lub jak sądzą inni, do obrony przed ciosami. Tarczę można uzyskać z przystosowania do tych celów pokrywy od kosza lub deski klozetowej;
- miecz – pilot do telewizora;
- buty – najczęściej są to plastikowe buty z bazaru owinięte taśmą klejącą;
- koń – mobilny element rycerza, posiada on 4 odnóża oraz twarz, pożera trawę, czego nie robi rycerz właściwy (dlatego w późniejszym stadium ewolucji rycerz właściwy wykształcił własny żołądek i przewód pokarmowy, oraz uniezależnił się od konia);
- giermek – osobny mobilny element rycerza, posiadający własne odnóża i żyjący niezależnie od rycerza. W praktyce giermek jest w zupełności podporządkowany rycerzowi, a nawet jego koniowi.
Wygląd
- Włosy przetłuszczone, z dodatkiem wszów i sięgające ramion lub obcięte na wysokości ucha z prostą grzywką.
- Sięgający głową powały.
- Z atrybutem typu broń biała lub napój alkoholowy.
- Odbijający światło (tylko, jeśli giermek porządnie pucował mu zbroję).
- Z blizną przez środek twarzy. Jak to: dlaczego? Co to ma być za rycerz bez blizny, ciota albo gej, czy co?
Zainteresowania
Ogólnie rycerze słyną z tego, że lubią biegać nago po mokrym asfalcie. Nie jest to jednak norma – część z nich po zastosowaniu środków mutagennych wspomagających przyrost małżowiny usznej, zmienia zainteresowania na gwałt kóz, palenie dziewic i kradzież domów (lub inaczej).
Mniej rozgarnięci rycerze, zwłaszcza ci średniowieczni, lubili tarzać się w gnoju i lepić zamki z gnijących liści.
Ci z rycerzy, którzy dopasowali się do realiów epoki średniowiecza lubili odwiedzać karczmy, by tam wypijać hektolitry alkoholu, pałaszować tony mięsiwa z rusztu i bałamucić służebne dziewki. Przy okazji wszczynali burdy o kęsy mięsiwa i względy dziewek. Każdy rycerz był rozmiłowany w wojnie, stąd zainteresowanie mieczami, młotami, toporami, dzidami, dziwkami, pikami, piwem, halabardami, chipsami, itd.
Jeśli akurat nie było wojny, rycerz zajmował się zastępczymi rozrywkami, do czego były mu potrzebne trzy niewiasty. Z jedną brał ślub, by zawsze mieć na stole ciepły obiad, prawego potomka i wysprzątane izby. Drugą z nich wielbił, przyczyniając się do rozwoju ówczesnej sztuki, zatrudniał dla niej trubadurów i innych wierszokletów. Trzecią z nich chędożył. W wypadku, kiedy dysponował większą liczbą niewiast, nadwyżkę też przeznaczał do chędożenia.
Miejsca występowania
- bitwy
- karczmy
- zamtuzy
- drogi
- imprezy na zamkach
- łoże żony/córki jego seniora
- Gry MMORPG
Powiązania
- Bardzo prawdopodobne, że muzycy powermetalowi wywodzą się właśnie od rycerzy, stąd ich zamiłowanie do średniowiecznych klimatów.
- Tak, ten, co napisał Pieśń o Rolandzie też miał wiele wspólnego z tymi zapuszkowańcami.
- I ci wszyscy wykolejeńcy, którzy fantazjują o nagich elfach i piszą fantasy również.
- Producenci konserw: wywodzą się od średniowiecznych producentów zbroi.
Rycerz a smok i uwięziona księżniczka
Współczesny problem społeczny, istotny dla światów fantasy. Otóż ponad połowa wszelkich legend opiera się na bajkach o wyswobadzaniu pięknych (aczkolwiek jest to kwestia gustu) panien z łap i paszczęki okropnego (również kwestia gustu) smoka. Tradycyjny rycerz zabija tradycyjnego smoka, ratuje tradycyjną księżniczkę i biorą tradycyjny ślub, aktualne wersje tworzone przez znawców i teoretyków, różnią się od siebie dość znacznie. Wszystko zależy, jak się okazuje, od wyswobadzaczy, którzy dzieleni są wedle różnych kryteriów.
Narodowość
- Rycerz Polak – nie walczy ze smokiem, tylko za pomocą wódki go dostatecznie rozpija, a księżniczkę, oszukując, wygrywa w karty.
- Rycerz Rosjanin – rozpija smoka do nieprzytomności, a sam wraca z księżniczką przez góry do domu na piechtaka.
- Rycerz Niemiec – zasiada z bestią przy piwie, rozmawia o piłce i militarii. Zapomina o księżniczce.
- Rycerz Amerykanin – przez otyłość ledwo schodzi z konia, wciągając brzuch podchodzi do potwora, zabija go i zabiera księżniczkę-blacharę na romantyczną randkę do KFC.
- Rycerz Holender – odurza smoka i uwalnia nie księżniczkę, a księcia. Wracają przytuleni do siebie na srebrzystym jednorożcu.
- Rycerz Francuz – podjeżdża pod zamek, poprawia beret, marszczy brew, parokrotnie szkicuje smoka. Po powrocie robi wystawę swoich prac, a uwolnioną przy okazji księżniczkę zatrudnia jako pokojówkę. Po kilku tygodniach smok najeżdża na Francję, która, starym zwyczajem, poddaje się smokowi, który to zaś rozpoczyna okupację. Flaga Francji po raz kolejny stała się jednokolorowa.
- Rycerz Hiszpan – rzuca w potwora pomidorami, zabiera księżniczkę i odjeżdża na byku.
- Rycerz Japończyk dziś – fotografuje smoka, fotografuje księżniczkę, robi ukłon w ich stronę i w niezrozumiały sposób mówi, że jest tu tylko turystą. Odchodzi bawiąc się kieszonkowym komputerem.
- Rycerz Japończyk dawniej – Podchodzi do smoka krzycząc "キはありますが、酒はありません!!!", pozbawia smoka głowy, a potem gwałci księżniczkę, gdyż taka jest jego droga ninja.
- Rycerz Kanadyjczyk – zabija smoka i poznaje księżniczkę. Rzuca ją, gdy dowiaduje się, że jest Amerykanką.
- Rycerz Czech – uwalnia księżniczkę, zabijając przedtem Jožina z bažin.
- Rycerz Fin – zdobywa księżniczkę, zabijając smoka siekierką do drewna. Idą do sauny.
- Rycerz Irlandczyk – z nienawiścią zabija smoka gdy dowiaduje się, że smok to Polak i uwalnia księżniczkę, krzycząc: kurwa, zajebiście.
- Rycerz Anglik – zabija nie smoka, a księżniczkę. Nazywa to angielskim humorem.
- Rycerz Szkot – chcąc wykupić księżniczkę za 100 funtów, czego żąda smok, negocjuje z nim czy nie mógł by zapłacić 99.
- Rycerz Włoch – przyjeżdża jako pizza boy, nie zabija smoka, ani nie uwalnia księżniczki, nie wie, co na to mama.
- Rycerz Hindus – bogowie nie pozwalają mu ani zabijać, ani poślubić księżniczki. Wraca więc, ma czystą duszę.
- Rycerz Jamajczyk – przyjeżdża, wyjmuje zioło i dzieli je między siebie, smoka i księżniczkę.
- Rycerz Meksykanin – łapiąc księżniczkę za rękę ucieka przed smokiem strasząc go papryczkami czili. Do Ameryki.
- Rycerz Brazylijczyk – gra z smokiem w piłkę, wygrany bierze księżniczkę.
- Rycerz Kolumbijczyk – przybywa na miejsce z opóźnieniem, nie jest w stanie walczyć ze smokiem, gdyż zamiast niego widzi pięciogłowe tygrysy. Księżniczka zaś ma skrzydła i jest jaskrawo różowa.
- Rycerz Turek – częstuje smoka Kebabem. On zasypia a Turek bierze księżniczkę i ma z nią 10 dzieci.
- Rycerz Ukrainiec – przychodzi do zamku w celu przemytu, znajdującą się przy boku księżniczkę wysyła na zachód do burdelu.
- Rycerz Arab – wbiega pomiędzy smoka a księżniczkę i z okrzykiem: Allach akbar, detonuje bombę przypiętą do pasa.
- Rycerz Rzymianin – zobaczywszy potwora, wzywa na pomoc Marsa. Mars przysyła Wenerę, ta bałamuci smoka i rycerza.
- Rycerz Afroamerykanin – nie zabija smoka, bo też jest czarny i wciąż go nękają pieprzeni białasi w zbrojach. A kto będzie dzierżył księżniczkę, zadecyduje mecz jeden na jeden w kosza.
- Rycerz Albańczyk – nie zabija smoka i nie ratuje księżniczki, ponieważ nie istnieje.
Subkultura i gust muzyczny
- Rycerz got – siada przed wściekłym smokiem i wyciąga lutnię. Śpiewa smutną balladę o księżycu i gwiazdach, aż potwór usycha z tęsknoty. Niestety okazuje się, że księżniczka powiesiła się z żalu w swojej komnacie.
- Rycerz dresiarz – wparowuje, kurwa, napierdala w smoka do jebanej, usranej śmierci, a lachona, kurwa, sypie, kurwa, w raz.
- Rycerz old punk – upija smoka jabolem, poprawia swojego irokeza i jako tru punk wyzywa księżniczkę od kinder pseudo punków. potem sam upija się jabolem i z pijaństwa zasypia w śmietniku.
- Rycerz punk – straszy smoka swym irokezem, ten ucieka w las by później zostać prezydentem. Rycerz wraz z księżniczką zakładają kapelę. Śpiewają o tym, że władza jest zła i trzeba jebać system, popijając jabolem.
- Rycerz skinhead – kopie bestię ciężkimi butami, krzycząc: brudas, czarnuch, albo Żyd. Nie bierze księżniczki, ona też jest brudas, czarnuch i Żyd.
- Rycerz emo – pokracznym krokiem wchodzi do jaskini, gdzie pisze na poczekaniu parę poematów. Zauważywszy smoka, ucieka w popłochu płacząc. Widząca to księżniczka, wzrusza się i biegnie za nim. Oboje żyją
długokrótko i nieszczęśliwie. - Rycerz rasta – nie przyjeżdża po księżniczkę, a zmierza do Jah. Chce razem z panną i smokiem słuchać Marleya na discmanie.
- Rycerz metal – growlując pod nosem, naciera na smoka z dwuręcznym mieczem lub toporem uniesionym wysoko nad głową. Zadaje nim ciosy smokowi, pomaga sobie glanami. Zostawia ścierwo, idzie gwałcić księżniczkę-dziewicę. Na koniec składa zabitego smoka i księżniczkę w ofierze Szatanowi.
- Rycerz rockers – wisi mu smok i księżniczka. Idzie, sącząc Pepsi do muzycznego po płyty Stones'ów i Doorsów.
- Rycerz hipis – ubrany w farbowaną zbroję, w okularkach lennonkach wpada do jaskini, mówi smokowi i księżniczce, że ich kocha, zapalają zioło i idą wszyscy razem na paradę przeciwko wojnie pod biały dom.
- Rycerz pokemon – łA|>1e SmoKA |)0 PoK3ba1A a Kś3żN1(zĸę Za313ra d0 SfojeKO T3AmU. (Po polsku: Łapie smoka do pokeballa a księżniczkę zabiera do swojego Teamu).
- Rycerz technoboy – przyjeżdża swoim lśniącym golfem II (bo od tego łupcy dupcy odpada cała rdza), daje smokowi tabletkę LSD, a księżniczce pigułkę gwałtu i wykorzystuje sytuację.
Religia
- Rycerz chrześcijanin – przeprasza smoka, bierze pod rękę damę i dopiero po ślubie zakłada rodzinę.
- Rycerz Świadek Jehowy – nie trafia do smoka, a do twojego domu. Mówi, żebyś się przebudził i zostawia trochę makulatury.
- Rycerz muzułmanin – wie, że prorok nie byłby dumny, że zabija smoka i uwalnia księżniczkę. Omija jaskinię szerokim łukiem.
- Rycerz hinduista – uwalnia księżniczkę jak tylko najszybciej potrafi, tym samym punktuje u bóstwa. Po śmierci będzie niedźwiedziem, psem, albo i nawet, kto wie, smokiem.
- Rycerz buddysta – oczyszczonym duchowo koniem zmierza do jaskini, w której oczyszczony duchowo smok więzi oczyszczoną duchowo księżniczkę. Pokój jest między nimi, cokolwiek by rycerz nie zrobił.
- Rycerz protestant – nie patrząc na smoka, porywa księżniczkę. Wybierają się do Skandynawii, jedynej słusznej krainy.
- Rycerz mormon – planuje uświadomić poczwarze, że lepiej zna klasyczny model rodziny. Porywa zatem księżniczkę i płodzi jej siódemkę dzieci.
- Rycerz satanista – gwałci i zabija smoka, gwałci i zabija księżniczkę. Z ich wnętrzności robi likier i, ku chwale Czarnego Pana, wypija jednym tchem.
- Rycerz dżinista – lekkim krokiem (zamiatając przed sobą miotełką drogę, by nie zdeptać robaków) przemierza długą drogę, by przepraszając smoka zabrać księżniczkę do siebie. Dba o to, by zarówno księżniczce, jak i smokowi nic się nie stało.
- Rycerz ateista – wiedząc, że smoki nie istnieją, po prostu uwalnia księżniczkę.
- Rycerz żyd – na widok smoka i uwięzionej księżniczki stwierdza, że trzeba ją uratować, ale nie robi tego, gdyż akurat jest sobota.
System polityczny i ideologia
- Rycerz rewolucjonista – przybywa pod zamek i nakłania smoka do wzięcia udziału w rewolcie kierowanej przeciwko Szewczykowi Dratewce. Następnie ratuje królewnę, która zapisuje się do partii feministycznej. Rycerz tymczasem dokonuje przewrotu w państwie i wszyscy żyją (teoretycznie) długo i szczęśliwie za wyjątkiem bohatera, który dostaje w czapę gdzieś na bagnach.
- Rycerz monarchista – przybywa i zaczyna cytować fragmenty artykułów Korwina-Mikke. Smok, który ma czerwony kolor łusek, natychmiast odchodzi skruszony. Rycerz wchodzi do komnaty królewny, jednak spycha ją z okna, ponieważ miała koszulkę z Che Guevarą.
- Rycerz minimalista – przyjeżdża maleńkim konikiem pod filigranowy zamek, zabija calowego smoka i ratuje prawie niewidoczną damę.
- Rycerz pacyfista – nie zabija smoka. Księżniczkę jednakże porywa, co prawda to prawda.
- Rycerz anarchista – razem ze smokiem w glanach rysuje wielkie A w kółku, księżniczkę przebiera w glany, zniszczoną sukienkę i podarte rajstopy. Potem wszyscy idą na protest przeciwko władzy i globalizacji. Następnie upijają się jabolem i zasypiają na śmietniku.
- Rycerz wegetarianin – nie zabija smoka, tylko humanitarnie go usypia, wcinając pora. Spożywając soję porywa księżniczkę i, głośno chrupiąc marchewką, wyrusza z nią na paradę przeciwko McDonaldom.
- Rycerz faszysta – wystarczy, że nakaże potworowi oddać księżniczkę, a ten, gdy jego rodzina jest na muszce, zrobi to.
- Rycerz komunista – każe swoim towarzyszom zamordować całą rodzinę i wszystkich krewnych smoka, a jego samego zsyła na Sybir.
- Rycerz szowinista – zabija smoka, a księżniczkę wyzywa od szmat. Ucieka, by nie mieć z nią do czynienia.
- Rycerz surrealista – wychodzi nagle z ziemi i idzie po rosochatym gruncie do smoka, który okazuje się być skałą. Zamek to płaska makieta, która prowadzi do przestrzeni o zakrzywionym czasie. Biedny wyswobodziciel zdaje sobie sprawę, że się zamyślił.
Rasa
- Ogr – wbiega do jaskini zasłaniając się ramieniem przed ciosem ciężkiego ogona, zabija i zjada smoka, gwałci księżniczkę, zjada ją i ich dziecko.
- Elf – z krzaków strzela z łuku trafiając z 500m smoka w oko, grot strzały zostaje w mózgu. Żeni się z księżniczką, płodząc półelfy, lub zabija przeklętą d'hoine.
- Gnom – wpuszcza do jaskini mechanicznego pająka wypełnionego prochem. Rozrywa smoka i księżniczkę.
Inne
- Rycerz publicysta – nie zjawia się na miejscu, ale pisze serię artykułów, pogrążających smoka. Ten przychodzi i wściekle rozrywa publicystę. Biedak.
- Rycerz Tibijczyk – zabija smoka jeśli ma wysoki lvl i dużo HP. Za zabicie go dostaje 700 expa i 72 gp. Nikt nie przewiduje księżniczki w teamie. (Jeśli jest knajtem, zabija smoka z aksa)
- Rycerz Tibijczyk (noob) – podchodzi do smoka i prosi go o fri items, smok go zabija.
- Rycerz psychopata – w ogóle nie trafia do zamku, ale przyjeżdża do cyrku, gdzie zabija paru cyrkowców, po czym przejmuje wyrzutnię rakiet z głowicami atomowymi i szantażuje Stany Zjednoczone.
- Rycerz wiking – krzycząc wypada z lasu. Gwałci smoka, księżniczkę i okoliczną ludność do nieprzytomności (bądź zgonu), plądruje i pali zamek oraz pobliskie wioski i państewka, po czym ucieka z powrotem na północ, śpiewając ballady o Odynie gwałcąc po drodze wszystko co żywe.
- Rycerz poeta – kulturalnie przeprasza smoka, który zaskoczony odchodzi na bok. Królewna usiłuje uciec przed przeznaczeniem, niestety łamie sobie kark na zwisającym żyrandolu. Poeta pisze na miejscu wiersz o kruchości życia. Nad nimi szumiały brzozy.
- Rycerz informatyk – włamuje się do systemu operacyjnego smoka i hackuje jego DNA. Następnie wyłącza systemy bezpieczeństwa zamku, oraz wysyła robota po królewnę. Ta jednak ucieka, ponieważ informatyk jest pryszczaty i niedowidzący.
- Rycerz ksiądz – kropi całe towarzystwo wodą święconą, wyłudza pieniądze od okolicznych parafian obawiających się smoka. Spowiada i rozgrzesza poczwarę, zostawia księżniczkę-grzesznicę, ponieważ ta nie miała ze sobą książeczki do bierzmowania i ominęła dwie msze. W międzyczasie molestuje chłopców i ma dzieci z czterema kobietami. Wzywa wszystkich do nawrócenia (w tym smoka).
- Rycerz hardcorowiec – wypada z lasu i natychmiast gwałci smoka, a później zagwałca księżniczkę na śmierć. Podpala zamek, jeszcze raz gwałci smoka i ucieka w ciemność.
- Rycerz samuraj – wypada z głośnym okrzykiem znikąd i tnie smoka na sushi. Kradnie z zamku dzieła sztuki i zmusza księżniczkę do popełnienia seppuku plastikową łyżeczką.
- Rycerz anime – wypada nagle znad lasu na ogromnej ważce i niszczy smoka promieniem świetlnym. Księżniczka, w skąpym stroju, rzuca się w ramiona wybawiciela i razem lecą przeżywać inne przygody. I tak wszyscy zginą.
- Rycerz manga – zabija smoka światłem. Naga księżniczka rzuca mu się w ramiona i oboje giną. Bez zbędnych fillerów.
- Rycerz Harry Potter – wychodzi na wprost smoka. O tym kto zginie, dowiemy się w następnej książce.
- Rycerz wiki – przybywa na wikirumaku do wikizamku, by uwolnić wikiksiężniczkę. W tym celu zabija wikismoka, który przed wikiśmiercią ział wikiogniem.
- Rycerz Jedi – przylatuje X-Wingiem, zabija smoka mieczem świetlnym, posiada księżniczkę i używa na niej „mocy”.
- Rycerz hardkor – wspina się na kabel od internetu smoka i mówi, że jest kaskaderem i ma certyfikaty cztery, oraz próbuje przekonać giermka z kamerą, że wszedł.
- Rycerz gracz Warcrafta 3 – pojawia się przed smokiem z 11 gościami. Kilku pada, on nie. Za zabicie dostaje trochę XP i Golda. Tworzy więcej kolesi, zabija jego rodzinę, tworzy więcej kolesi, idzie solo na najlepszego smoka. Leje go kilka chwil, dostaje parę gp i tak w kółko.
- Rycerz gracz D&D – zakłada lśniącą zbroję +3 i zabija smoka 3 rzuty później.
- Rycerz alternatywny – Zabija księżniczkę, ratuje smoka i wszyscy (poza księżniczką) żyją długo i szczęśliwie.