Jelcz M101I: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(dr.) |
(dr.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|right|250px|thumb|Mielecki Salus]] |
[[Plik:Jelcz M101I.jpg|right|250px|thumb|Mielecki Salus]] |
||
[[Plik:Jelcz M101I (2).jpg|right|250px|thumb| |
[[Plik:Jelcz M101I (2).jpg|right|250px|thumb|...i [[Stalowa Wola|stalowowolski]]]] |
||
{{t|Jelcz M101I, Salus}} mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w [[Jelenia Góra|Jeleniej Górze]], [[Mielec|Mielcu]] i [[Wrocław|Wrocławiu]]. |
{{t|Jelcz M101I, Salus}} mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w [[Jelenia Góra|Jeleniej Górze]], [[Mielec|Mielcu]] i [[Wrocław|Wrocławiu]]. |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
Autobus niskopodłogowy, przez co [[babcia autobusowa|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] salusów jeździ tylko jeden, w [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć. |
Autobus niskopodłogowy, przez co [[babcia autobusowa|babcie autobusowe]] łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w [[MPK Wrocław]] salusów jeździ tylko jeden, w [[MZK Jelenia Góra]] na chodzie jest wszystkich sześć. |
||
<br clear="all" /> |
|||
{{KWW}} |
{{KWW}} |
||
[[Kategoria:Autobusy Jelcz]] |
[[Kategoria:Autobusy Jelcz]] |
Wersja z 17:06, 6 cze 2012
Szablon:T mały autobus (wy)eksploatowany m.in. w Jeleniej Górze, Mielcu i Wrocławiu.
Charakterystyka
Autobus niskopodłogowy, przez co babcie autobusowe łatwo mogą się do niego dostać. Ze względu na wielkość puszczany na najbardziej oblegane linie w mieście. Ręczna skrzynia biegów oraz silnik Iveco pozwalają jeleniogórskim salusom stać miesiącami w warsztacie. Wrocławskie z automatyczną ślimaczą skrzynią Voith nie mają szans. Silnik jest za dobry dla tego wozu i w rezultacie często się sypie. Z czterech (wy)eksploatowanych w MPK Wrocław salusów jeździ tylko jeden, w MZK Jelenia Góra na chodzie jest wszystkich sześć.