Ikarus 280: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
M |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
== Eksploatacja == |
== Eksploatacja == |
||
Autobus eksploatowany jest tylko na [[Węgrzech]] i w [[Polska|Polsce]], co sprawia, że jesteśmy 2 państwem pod względem ilości tych cudownych wozów. W Polsce są one używane tylko w połowie [[Miasto|miast]], gdzie znajduje się [[Komunikacja Miejska|komunikacja miejska]] |
Autobus eksploatowany jest tylko na [[Węgrzech]] i w [[Polska|Polsce]], co sprawia, że jesteśmy 2 państwem pod względem ilości tych cudownych wozów. W Polsce są one używane tylko w połowie [[Miasto|miast]], gdzie znajduje się [[Komunikacja Miejska|komunikacja miejska]] |
||
{{przypisy}} |
|||
{{KWW}} |
|||
[[Kategoria:Komunikacja miejska]] |
|||
[[Kategoria:Wrocław]] |
|||
[[Kategoria:Warszawa]] |
|||
[[Kategoria:Poznań]] |
|||
[[Kategoria:Szczecin]] |
Wersja z 20:05, 13 sty 2009
Ikarus 280 to autobus produkowany przez fabrykę Ikarus w miejscowości Buda Városának Egyesítésével Pest. Produkowany był w wieku XX, dokładniej w latach '80 i '90.
Budowa zewnętrzna i wewnętrzna
Z zewnątrz Ikarus 280 to prostopadłościan[1] o boku bocznym w postaci prostokąta, boku tylnym w postaci prostokąta (istnieje jednak hipoteza mówiąca, że ten prostokąt jest kwadratem, ale wymiary autobusu zna tylko jego projektant, który zginął w 2002 roku pod kołami swojego dzieła) i boku górnym w postaci prostokąta. Wewnątrz ikarus to śliczny, nowoczesny autobus, jedynym zastrzeżeniem jest jego zapach, coś pomiędzy spalinami, benzyną, gównem a paloną gumą.
Eksploatacja
Autobus eksploatowany jest tylko na Węgrzech i w Polsce, co sprawia, że jesteśmy 2 państwem pod względem ilości tych cudownych wozów. W Polsce są one używane tylko w połowie miast, gdzie znajduje się komunikacja miejska
Przypisy
- ↑ Nie licząc niewielkich uchybień