Warcraft III: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→‎Rasy: Cairne nie jest orkiem, tylko taurenem (chociaż walczy po stronie orków ))
Linia 52: Linia 52:
Bohaterowie: Uther, Arthas, Jaina.
Bohaterowie: Uther, Arthas, Jaina.


'''Orki''' - Zielonoskórzy mają w sobie trochę [[krew|krwi]] demonów. Niektórzy chcą jej się pozbyć, inni oddają się jej, zmieniając [[kolor]] skóry. Za przeznaczeniem poleźli do Kalimdoru. Ścinając święte [[drzewo|drzewa]] Ashenvale, doprowadzili do furii Furiona, Tyrande i resztę wesołej kompanii [[Nocne Elfy|Nocnych Elfów]]. Zaprzyjaźnili się z ludźmi. Bohaterowie: Thrall, Grom.
'''Orki''' - Zielonoskórzy mają w sobie trochę [[krew|krwi]] demonów. Niektórzy chcą jej się pozbyć, inni oddają się jej, zmieniając [[kolor]] skóry. Za przeznaczeniem poleźli do Kalimdoru. Ścinając święte [[drzewo|drzewa]] Ashenvale, doprowadzili do furii Furiona, Tyrande i resztę wesołej kompanii [[Nocne Elfy|Nocnych Elfów]]. Zaprzyjaźnili się z ludźmi. Bohaterowie: Thrall, Grom, Cairne.
'''Nieumarli''' - [[Anoreksja|Anorektyczna]] i anemiczna rasa uciekinierów z [[cyrk]]u dziwolągów. Niektórzy powstali z ziemi, inni przybyli z różnych wymiarów, a jeszcze inni dołączyli "dobrowolnie". [[Azeroth]] wybrali sobie jako kolejny punkt wycieczki po [[wymiar|wymiarach]]. Mają dziwny zwyczaj pojawiania się w miejscach, gdzie toczy się akcja. Bohaterowie: Arthas, Kel'Thuzad, Archimonde, Tichondrius
'''Nieumarli''' - [[Anoreksja|Anorektyczna]] i anemiczna rasa uciekinierów z [[cyrk]]u dziwolągów. Niektórzy powstali z ziemi, inni przybyli z różnych wymiarów, a jeszcze inni dołączyli "dobrowolnie". [[Azeroth]] wybrali sobie jako kolejny punkt wycieczki po [[wymiar|wymiarach]]. Mają dziwny zwyczaj pojawiania się w miejscach, gdzie toczy się akcja. Bohaterowie: Arthas, Kel'Thuzad, Archimonde, Tichondrius

Wersja z 20:39, 15 maj 2006

Warcraft III jest kolejną odsłoną z serii gier Warcraft firmy Blizzard. To strategia czasu przeszłego, strony biernej. Opowiada o walkach jakie toczą się w mitologicznej krainie Azeroth, między Orkami, Ludźmi, Nieumarłymi i Nocnymi Elfami. Przyczyny nie znamy. Prawdopodobnie jest ukryta gdzieś w fabule, albo twórcy wogóle nam jej nie zdradzą. W grze mozemy zagrać zarówno w kampanię, bądź jeśli mamy przy sobie moc, w grę pojedyńczą (a jeśli jesteś naprawdę hardcorowy to w trybie multi-player !). Jak dotychczas wyszedł dodatek - Frozen Throne. Sponsorowany jest przez firmę Winterfresh.


Jakie zasady wynosimy z gry ?

  • Peony (orki - robole) ścinają drzewa kilofami;
  • Wszyscy są więksi od farm, nawet zwykli rycerze;
  • Nie ma orków-kobiet;
  • Po ścięciu drzewa, pojawia się zielone wyrażenie algebraiczne (np. +10);
  • Chłopi jakimś cudem przeciskają się przez malutkie wejście do kopalni;
  • Przed pojawieniem się jednostki, z budynku wydobywa się nieziemskie światło;
  • Jednostki wyglądają tak samo;
  • Do wzniesienia budynku potrzebne jest tylko drewno i złoto;
  • Ghoule natomiast mają anoreksję i wadę postawy;
  • Pociski nigdy się nie kończą;
  • Balisty i katapulty poruszają się bez niczyjej pomocy;
  • Elfi kapłani ziewają. Jednocześnie płoną im oczy;
  • Bestia Kodo nie uderza, to jeździec rzuca we wrogów kawałkami żelastwa;
  • Wystarczy jeden ładny mieczyk, żeby całe królestwo się rozpadło;
  • Bez względu na to, jaki szkielet leży na ziemii, nekromanta zawsze stworzy humanoidalnego szkieleta-wojownika.
  • Saperzy mimo, że zaraz zginą, cieszą się, że Będzie demolka;
  • Wieże strzelają strzałami z czestotliwością karabinu maszynowego, nie odczuwajac braku amunicji;
  • Istnieją latające owieczki;

Rasy

Ludzie - Ludzie wciąż poszukiwali brakującego ogniwa. Przejawiali swoją miłość do króla, walcząc z zielonymi. Nie spodziewali się jednak takiego zakończenia. Los jak zwykle spłatał im figla, w postaci naiwnego paladyna Arthas'a. Powędrowali przed nieumarłymi za morze, choć nie dało to wiele, bo i tam ich dorwali. Musieli stworzyć koalicję z zielonoskórymi, żeby przeżyć. Bohaterowie: Uther, Arthas, Jaina.

Orki - Zielonoskórzy mają w sobie trochę krwi demonów. Niektórzy chcą jej się pozbyć, inni oddają się jej, zmieniając kolor skóry. Za przeznaczeniem poleźli do Kalimdoru. Ścinając święte drzewa Ashenvale, doprowadzili do furii Furiona, Tyrande i resztę wesołej kompanii Nocnych Elfów. Zaprzyjaźnili się z ludźmi. Bohaterowie: Thrall, Grom, Cairne.

Nieumarli - Anorektyczna i anemiczna rasa uciekinierów z cyrku dziwolągów. Niektórzy powstali z ziemi, inni przybyli z różnych wymiarów, a jeszcze inni dołączyli "dobrowolnie". Azeroth wybrali sobie jako kolejny punkt wycieczki po wymiarach. Mają dziwny zwyczaj pojawiania się w miejscach, gdzie toczy się akcja. Bohaterowie: Arthas, Kel'Thuzad, Archimonde, Tichondrius

Nocne Elfy - Kolejna anemiczna rasa długouchych. Podobno powstali z ewolucji osła. W lasach Ashenvale żyli sobie tysiące lat i jakoś nie mieli żadnych problemów. Kiedyś walczyli z rybim przywódcą nieumarłych Tichondriuskiem i znowu im się zbliża pod miasto. Musieli pobudzić wszystkich druidów z dłuuuuuugiej drzemki. Bohaterowie: Tyrande, Illidian, Furion.

Cytaty

Łamie mnie w kościach - Cairne

Niech moje wrzaski przejmą żywych dreszczem. - Banshee

Rusz d***! - Specjalna grupa moździerzowa

Niebezpieczeństwo śmieje nam się w twarz. Ha Ha Ha Ha ! - Załoga sterowca (Gobliny - wiadomo)

Pożeram żywych i umarłych. - Władca podziemi

Hazdingo! - Trolle

Zug ! Zug ! - Siepacze

Tronka ! - przywitanie orków

PERWERSYJNE !... ? - Władca Podziemi

Hyooooyzaahaahfagroaar - Chimera

Czyżby sen przytępił moje zmysły ? - Furion

Jestem ślepy, ale nie głuchy... (płaczliwym głosem) - Illidian

I co chcesz zrobić z tymi prochami ? Zamierzasz jeszcze na nie naszczać ? - Uther do Arthasa

Dziwne są te duszki - Grom Hellscream

To kobiety ! To kobiety ! - zszokowany Siepacz

Szablon:Warcraft