Counter-Strike: Source: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(bo jaśnie pan zupniak chce newsa na fejsbuku więc trzeba to jebnąć w kąt i zostawić niesprawdzone)
Linia 1: Linia 1:
{{bezgrafik}}
{{t}} ulepszona wersja popularnej, niezbyt wymagającej (w ogóle) strzelanki FPS z [[2000]] roku. Instalujesz, wchodzisz na [[serwer]] i dołączasz do T lub CT. Zasady są proste, T zabija CT (lub T), a CT zabija T (lub CT). Do jednej z jej zalet zalicza się to że pójdzie ona na byle gracie z kartą graficzną 32 MB.
'''Counter-Strike: Source''' – ulepszona wersja popularnej, niezbyt wymagającej (w ogóle) strzelanki FPS z [[2000]] roku. Instalujesz, wchodzisz na [[serwer]] i dołączasz do T lub CT. Zasady są proste, T zabija CT (lub T), a CT zabija T (lub CT). Do jednej z jej zalet zalicza się to że pójdzie ona na byle gracie z kartą graficzną 32 MB.
== Tryby rozgrywki ==


== Tryby rozgrywki ==
=== Bomb Defuse ===
=== Bomb Defuse ===
Losowy terrorysta od tak po prostu dostaje do łapy [[bomba|bombę]], którą musi zaplantować w jak najkrótszym czasie i pierwszej okazji, gdy na Bomb Zone nie ma żadnego CT (żywego), aby nie został zalany falą [[Wulgaryzmy|wulgaryzmów]] od jego niezwykle uprzejmych kolegów na Non Steamie. Jeżeli bombę ma [[noob|n00b]] i nie wie co z nią zrobić, zazwyczaj dostaje bana, a przy odrobinie szczęścia i friendly fire zabija go nożem ''miły pan z drużyny'' HS, zabierając mu ją. Zadanie CT jest nieco trudniejsze (właśnie dlatego wszyscy kozacy, [[dresiarz|dresiarze]] i wnerwieni maniacy CS-a dołączają do T). Muszą oni rozbroić bombę i/lub zabić wszystkich T/CT. Pomijając fakt, że mają oni lepszy wybór broni od T, ich zadanie jest nieco łatwiejsze. Lecz nie daj się zwieść! Gdy jakiś pro-terro dobierze się do Famasa/Auga/M-ki grając CT, masz przesrane. O ile jesteś normalnym człowiekiem spędzającym wolny czas na graniu w CS-a, nie masz szans z takim typem, o tyle jeżeli grasz w Source od 2005 roku 25 godzin na dobę i jesteś [[pro]], masz jakieś szanse. Jeżeli chodź trochę zlamisz – HEAD SHOT! You lose!
Losowy terrorysta ot, tak po prostu dostaje do łapy [[bomba|bombę]], którą musi zaplantować w jak najkrótszym czasie i pierwszej okazji, gdy na Bomb Zone nie ma żadnego CT (żywego), aby nie został zalany falą [[Wulgaryzmy|wulgaryzmów]] od jego niezwykle uprzejmych kolegów na Non Steamie. Jeżeli bombę ma [[noob|n00b]] i nie wie co z nią zrobić, zazwyczaj dostaje bana, a przy odrobinie szczęścia i friendly fire zabija go nożem ''miły pan z drużyny'' HS, zabierając mu ją. Zadanie CT jest nieco trudniejsze (właśnie dlatego wszyscy kozacy, [[dresiarz]]e i wnerwieni maniacy CS-a dołączają do T). Muszą oni rozbroić bombę i/lub zabić wszystkich T/CT. Pomijając fakt, że mają oni lepszy wybór broni od T, ich zadanie jest nieco łatwiejsze. Lecz nie daj się zwieść! Gdy jakiś pro-terro dobierze się do Famasa/Auga/M-ki grając CT, masz przesrane. O ile jesteś normalnym człowiekiem spędzającym wolny czas na graniu w CS-a, nie masz szans z takim typem, o tyle jeżeli grasz w Source od 2005 roku 25 godzin na dobę i jesteś [[pro]], masz jakieś szanse. Jeżeli chodź trochę zlamisz – HEAD SHOT! You lose!


=== Hostage Rescue ===
=== Hostage Rescue ===
Terroryści nie dopuszczają do uwolnienia [[zakładnik]]ów i zabijają CT, a CT muszą zabijać T i odbić zakładników. Jeżeli zabiją wszystkich T, od razu [[Zwycięstwo|wygrywają]]. Proste? Proste.
Terroryści nie dopuszczają do uwolnienia [[zakładnik]]ów i zabijają CT, a CT muszą zabijać T i odbić zakładników. Jeżeli zabiją wszystkich T, od razu [[Zwycięstwo''' (wygrywają]]. Proste? Proste.


=== Inne ===
=== Inne ===
Linia 13: Linia 13:


== Broń ==
== Broń ==
=== Pistolety ===
=== Pistolety ===
Słabe oręże (z wyjątkiem jednego), jednak bardzo tanie.
Słabe oręże (z wyjątkiem jednego), jednak bardzo tanie.
*{{t|Glock|400$}} przeciętna/słaba broń z dużym naciskiem na „słaba”. Ma tryb „burst”, który włączasz prawym przyciskiem myszy. Strzela na [[żołędzie]].
* '''Glock''' (400$) – przeciętna/słaba broń z dużym naciskiem na „słaba”. Ma tryb „burst”, który włączasz prawym przyciskiem myszy. Strzela na [[żołędzie]].
*{{t|USP|500$}} zadająca takie sobie obrażenia 23-100 headshotem, gdy ktoś nie ma [[wiadro|hełmu]]. Strzela amunicją .45 ACP i ma [[tłumik]], więc można się pobawić w Agenta 47.
* '''USP''' (500$) – zadająca takie sobie obrażenia 23-100 headshotem, gdy ktoś nie ma [[wiadro|hełmu]]. Strzela amunicją .45 ACP i ma [[tłumik]], więc można się pobawić w Agenta 47.
*{{t|SIG SAUER P226|600$}} broń, której nikt nie kupuje. Jeśli nudzą się się bronie, których używasz na co dzień, kup ją na 3/4 rundy i zgiń 5/6 razy. Już lepiej uszczypnąć [[przeciwnik]]a. Za drogi jak na swoje możliwości.
* '''SIG SAUER P226''' (600$) – broń, której nikt nie kupuje. Jeśli nudzą się się bronie, których używasz na co dzień, kup ją na 3/4 rundy i zgiń 5/6 razy. Już lepiej uszczypnąć [[przeciwnik]]a. Za drogi jak na swoje możliwości.
*{{t|Desert Eagle|650$}} kosztuje ''tylko'' 650$, jednak i tak jest mocny i bardzo celny. Kosztuje tylko 50$ więcej niż powyższe odchody, co jest kolejnym powodem by ich nie kupować. Szkoda, że ma mały magazynek.
* '''Desert Eagle''' (650$) – kosztuje ''tylko'' 650$, jednak i tak jest mocny i bardzo celny. Kosztuje tylko 50$ więcej niż powyższe odchody, co jest kolejnym powodem, by ich nie kupować. Szkoda, że ma mały magazynek.
*{{t|Dual Elites|1000$}} ultra szybkostrzelny, ultra słaby, ultra drogi i ultra niecelny. Ultra [[broń]].
* '''Dual Elites''' (1000$) – ultra szybkostrzelny, ultra słaby, ultra drogi i ultra niecelny. Ultra [[broń]].
*{{t|FiveseveN|750$}} pizdolero dla CT. Mocny i tak sobie celny. Lepiej zaoszczędzić stówkę i kupić Deagle.
* '''FiveseveN''' (750$) – pizdolero dla CT. Mocny i tak sobie celny. Lepiej zaoszczędzić stówkę i kupić Deagle.


=== Shotguny ===
=== Shotguny ===
Są dwa, żadnego z nich się nie kupuje, a jeśli już, to dla jaj.
Są dwa, żadnego z nich się nie kupuje, a jeśli już, to dla jaj.
*{{t|M3|1700$}} najlepszy [[shotgun]], celny na małe odległości, na średnie 20-69 HP, z daleka to około 3–7, najwyżej 19. Tylko uważaj, jeśli zabijesz jakiegoś pro headem, ten się wku{{cenzura3}}wi i będzie cię prześladował do końca gry, nawet jeżeli zmienisz serwer.
* '''M3''' (1700$) – najlepszy [[shotgun]], celny na małe odległości, na średnie 20-69 HP, z daleka to około 3–7, najwyżej 19. Tylko uważaj, jeśli zabijesz jakiegoś pro headem, ten się wku{{cenzura3}}wi i będzie cię prześladował do końca gry, nawet jeżeli zmienisz serwer.
*{{t|XM1014|3000$}} automat pompa, tylko naboje na średnią odległość lecą, gdzie chcą. A gdy walną w ścianę, każdy odstęp miedzy nabojem a nabojem będzie się równał jakieś 4 centymetry. Na bliską odległość ''strzał w [[głowa|łeb]] i ded!''. Staraj się wykorzystywać ściany, a gdy ktoś wylezie to wtedy nawalaj w lewy przycisk najszybciej jak się da.
* '''XM1014''' (3000$) – automat pompa, tylko naboje na średnią odległość lecą, gdzie chcą. A gdy walną w ścianę, każdy odstęp miedzy nabojem a nabojem będzie się równał jakieś 4 centymetry. Na bliską odległość ''strzał w [[głowa|łeb]] i ded!''. Staraj się wykorzystywać ściany, a gdy ktoś wylezie to wtedy nawalaj w lewy przycisk najszybciej jak się da.


=== SMG ===
=== SMG ===
Broń dla Killerów i Psychopatów. Szybkostrzelna i średnio celna. Jednak na duże odległości heda nie strzelisz choćbyś miał się zesrać. Z tą bronią nie pchamy się na front, chyba że jesteś noobem idiotą i lubisz ginąć.
Broń dla killerów i psychopatów. Szybkostrzelna i średnio celna. Jednak na duże odległości heda nie strzelisz choćbyś miał się zesrać. Z tą bronią nie pchamy się na front, chyba że jesteś noobem idiotą i lubisz ginąć.
* {{t|Steyr TMP|1250$}} coś jak micro Uzi, celna i szybkostrzelna. Lecz jednym strzałem odbierzemy wrogowi 11-30 hp. Lepiej się schować i zajść kogoś od tyłu. Ma tłumik i nooby często z nią grają bo ''superancki ma dżwiek wystszalu'' Do Heda w kasku starczą 3-4 strzały.
* '''Steyr TMP''' (1250$) – coś jak Micro Uzi, celna i szybkostrzelna. Lecz jednym strzałem odbierzemy wrogowi 11-30 hp. Lepiej się schować i zajść kogoś od tyłu. Ma tłumik i nooby często z nią grają, bo ''superancki ma dżwiek wystszalu''. Na większy dystans lepiej nie strzelać, żeby się nie pokazywać.
* {{t|MAC 10|1400$}} strzela średnio-szybko i obrażenia też są nie małe. Ale celność taka sobie. Lepszy i droższy niż wyciszony odpowiednik CT.
* '''MAC 10''' (1400$) – strzela średnio-szybko i obrażenia też są nie małe. Ale celność taka sobie. Lepszy i droższy niż wyciszony odpowiednik CT.
* {{t|MP5|1500$}} najlepszy z SMG. Celny i mocny, lecz do obrażeń z karabinu mu daleko. Broń najczęściej kupowana przez noobów. Jedna z najpopularniejszych broni w całej serii.
* '''MP5''' (1500$) – najlepszy z SMG. Celny i mocny, lecz do obrażeń z karabinu mu daleko. Broń najczęściej kupowana przez noobów. Jedna z najpopularniejszych broni w całej serii.
* {{t|UMP|1700$}} w prawdziwym życiu jest to celny, szybkostrzelny i mocny karabinek taktyczny strzelający właściwie bez odrzutu, jednak w CS-ie gdy mamy tę broń to zabije nas nawet koleś z glockiem, w skrajnych przypadkach nawet koleś z nożem. Może i jest celny, ale podstawowe rzeczy typowe dla peem'ów takie jak szybkostrzelność, odrzut i siła ognia są po prostu zjebane. Nie kupujemy.
* '''UMP''' (1700$) – w prawdziwym życiu jest to celny, szybkostrzelny i mocny karabinek taktyczny strzelający właściwie bez odrzutu, jednak w CS-ie gdy mamy tę broń to zabije nas nawet koleś z glockiem, w skrajnych przypadkach nawet koleś z nożem. Może i jest celny, ale podstawowe rzeczy typowe dla peem'ów takie jak szybkostrzelność, odrzut i siła ognia są po prostu zjebane. Nie kupujemy.
* {{t|P90|2350$}} zajebista maszynówa, strzela jak Nieuport 17 i zadaje nie mniejsze obrażenia. Powolnawe przeładowanie ale 50 naboi to wystarczająca rekompensata. Właściwie wszystko ma lepsze jak kałach, ale coś spowodowało że mniej wygodnie i trudniej się z niego strzela, poćwicz recoila. Na bliższe odległości nie ma nic lepszego. (np. cs_italy, apartament) Na dalsze strzelać jak z kałacha, 3 naboje i przerwa.
* '''P90''' (2350$) – zajebista maszynówa, strzela jak Nieuport 17 i zadaje nie mniejsze obrażenia. Powolnawe przeładowanie ale 50 naboi to wystarczająca rekompensata. Właściwie wszystko ma lepsze jak kałach, ale coś spowodowało że mniej wygodnie i trudniej się z niego strzela, poćwicz recoila. Na bliższe odległości nie ma nic lepszego. (np. cs_italy, apartament) Na dalsze strzelać jak z kałacha, 3 naboje i przerwa.


=== Karabiny ===
=== Karabiny ===
Najważniejsza broń w grze. Zadaje większe obrażenia niż SMG i po prostu z nimi czujemy się pewniej, więcej zabijamy oraz mniej giniemy.
Najważniejsza broń w grze. Zadaje większe obrażenia niż SMG i po prostu z nimi czujemy się pewniej, więcej zabijamy oraz mniej giniemy.
* '''Galil''' (2000$) – zadaje porządne obrażenia, mniej kosztuje, ma aż pięć(!) naboi więcej od kałacha, jednak mimo tego jest mniej celny na dalsze odległości i obrażenia też ma mniejsze. Kupować gdy potrzeba zaoszczędzenia 500$ jest po prostu konieczna, na przykład gdy braknie nam na kevlar i hełm.

* '''Famas''' (2000$) – broń z największym rozrzutem naboi w grze jeżeli walimy full auto, ciężka i ma 25 naboi w magazynku. Wszystko wskazuje na to że ta broń to beznadzieja, ale jest to jeden z najlepszych jebaczy w grze ze względu na niską cenę, duży dmg i tryb burst fire, który wypluwa 3 naboje kończące swoją podróż w równym rządku. Żeby kogoś zamordować wystarczy włączyć tryb burst prawym przyciskiem i kliknąć na przeciwnika 2 razy lewym przyciskiem.
* {{t|Galil|2000$}} zadaje porządne obrażenia, mniej kosztuje, ma aż pięć(!) naboi więcej od kałacha, jednak mimo tego jest mniej celny na dalsze odległości i obrażenia też ma mniejsze. Kupować gdy potrzeba zaoszczędzenia 500$ jest po prostu konieczna, na przykład gdy braknie nam na kevlar i hełm.
* '''AK-47''' (2500$) – automatyczny kałasznikow wyprodukowany w 1947 roku. Ma wysoki odrzut i rozrzut naboi, jednak gdy strzelamy 2 nabojami z krótkimi przerwami (niczym pr0 g4m3r!) to zabijamy przeciwnika 3–5 kulkami w ciało, 1 w goły łeb oraz 2 w hełm.

* '''M4A1''' (3100$) – fajnie wygląda, fajnie brzmi, bez tłumika zadaje duże obrażenia a z tłumikiem jest taki jak MP5 z większym dmg. Jednak z tłumikiem zadaje połowę mniejsze obrażenia a bez tłumika można śmiało powiedzieć że ma większy rozrzut niż kałach jeżeli strzelamy full auto (niczym j3b4ny n00b3k). Jednak doświadczeni gracze zazwyczaj dokręcają tłumik i zaczynają wycinać wszystkich na serwerze.
* {{t|Famas|2000$}} broń z największym rozrzutem naboi w grze jeżeli walimy full auto, ciężka i ma 25 naboi w magazynku. Wszystko wskazuje na to że ta broń to beznadzieja, ale jest to jeden z najlepszych jebaczy w grze ze względu na niską cenę, duży dmg i tryb burst fire, który wypluwa 3 naboje kończące swoją podróż w równym rządku. Żeby kogoś zamordować wystarczy włączyć tryb burst prawym przyciskiem i kliknąć na przeciwnika 2 razy lewym przyciskiem.
* '''SG-552''' (3500$) – broń nie najgorsza, ale w porównaniu do kałacha wypada słabo. Przeładowuje się go 2 razy dłużej, zadaje mniejszy dmg i gdy strzelamy seriami też nie jest za dobrze. Ma bezużyteczne przybliżenie, które tylko zmniejsza szybkostrzelność. Kałach lepszy.

* '''Steyr-Ayug''' (3500$) – strzela z prędkością sowieckiego CKM'a i zadaje dimejdż jeszcze większy od kałacha, posiada jeszcze gorszą lunetkę od SG-552. Mimo to każdy CT kupuje M4 o większej celności i rusza na łowy. Dobry tylko na małych mapkach.
* {{t|AK-47|2500$}} automatyczny kałasznikow wyprodukowany w 1947 roku. Ma wysoki odrzut i rozrzut naboi, jednak gdy strzelamy 2 nabojami z krótkimi przerwami (niczym pr0 g4m3r!) to zabijamy przeciwnika 3–5 kulkami w ciało, 1 w goły łeb oraz 2 w hełm.
* '''Scout''' (2750$) – ta snajperka potrafi odjebać 93 hp przy strzale w klatkę. A podczas gdy nosimy tą broń to zapierdalamy jakbyśmy mieli w dupie uruchomiony motor. Używają tego 5n4jp3rzy którzy chwilowo nie mają na AWP. Zazwyczaj jest to druga runda na de_dust2 i CT campiący z tym na A.

* '''AWP''' (4750$) – AWPierdol? Nie ważne czy ktoś trafi cię w palec, w czachę, w łydkę czy w twojego szanownego wacława, zawsze padniesz, nieważne czy masz kevlar, hełm, czy stoisz, zapierdalasz czy też nie. Używają jej głownie lamerzy którzy potrafią grać tylko z tą bronią. Jej obrażenia są tak ogromne, że powstały serwery gdzie ta broń jest zablokowana.
* {{t|M4A1|3100$}} fajnie wygląda, fajnie brzmi, bez tłumika zadaje duże obrażenia a z tłumikiem jest taki jak MP5 z większym dmg. Jednak z tłumikiem zadaje połowę mniejsze obrażenia a bez tłumika można śmiało powiedzieć że ma większy rozrzut niż kałach jeżeli strzelamy full auto (niczym j3b4ny n00b3k). Jednak doświadczeni gracze zazwyczaj dokręcają tłumik i zaczynają wycinać wszystkich na serwerze.
* '''G3/SG-1''' (5000$) – broń z którą gra się stanowczo za łatwo, kupuje to zazwyczaj TT noobek który myśli że ta broń jest najlepsza skoro jest taka droga. Większość noobów potrafi tym kogoś trafić 2 razy na 10 strzałów po czym się podnieca noobskim fragiem z autolamy.

* '''Krieg 550''' (4200$) – ta lama ma więcej naboi w magazynku i jest tańsza, ale zadaje mniejszy dmg. Oczywiście nie zważając na fakt że dalej wystarczą 2 strzały aby zabić. Nooby umiejące kupować uzbrojenie kochają tę broń, lecz większość czasu płaczą że ktoś ich zabił gdy mieli tą broń lub ich na nią nie stać.
* {{t|SG-552|3500$}} broń nie najgorsza, ale w porównaniu do kałacha wypada słabo. Przeładowuje się go 2 razy dłużej, zadaje mniejszy dmg i gdy strzelamy seriami też nie jest za dobrze. Ma bezużyteczne przybliżenie, które tylko zmniejsza szybkostrzelność. Kałach lepszy.

* {{t|Steyr-Ayug|3500$}} strzela z prędkością sowieckiego CKM'a i zadaje dimejdż jeszcze większy od kałacha, posiada jeszcze gorszą lunetkę od SG-552. Mimo to każdy CT kupuje M4 o większej celności i rusza na łowy. Dobry tylko na małych mapkach.

* {{t|Scout|2750$}} ta snajperka potrafi odjebać 93 hp przy strzale w klatkę. A podczas gdy nosimy tą broń to zapierdalamy jakbyśmy mieli w dupie uruchomiony motor. Używają tego 5n4jp3rzy którzy chwilowo nie mają na AWP. Zazwyczaj jest to druga runda na de_dust2 i CT campiący z tym na A.

* {{t|AWP|4750$}} AWPierdol? Nie ważne czy ktoś trafi cię w palec, w czachę, w łydkę czy w twojego szanownego wacława, zawsze padniesz, nieważne czy masz kevlar, hełm, czy stoisz, zapierdalasz czy też nie. Używają jej głownie lamerzy którzy potrafią grać tylko z tą bronią. Jej obrażenia są tak ogromne, że powstały serwery gdzie ta broń jest zablokowana.
* {{t|G3/SG-1|5000$}} broń z którą gra się stanowczo za łatwo, kupuje to zazwyczaj TT noobek który myśli że ta broń jest najlepsza skoro jest taka droga. Większość noobów potrafi tym kogoś trafić 2 razy na 10 strzałów po czym się podnieca noobskim fragiem z autolamy.

* {{t|Krieg 550|4200$}} ta lama ma więcej naboi w magazynku i jest tańsza, ale zadaje mniejszy dmg. Oczywiście nie zważając na fakt że dalej wystarczą 2 strzały aby zabić. Nooby umiejące kupować uzbrojenie kochają tę broń, lecz większość czasu płaczą że ktoś ich zabił gdy mieli tą broń lub ich na nią nie stać.


{{FPS}}
{{FPS}}

Wersja z 19:08, 10 sty 2015

Counter-Strike: Source – ulepszona wersja popularnej, niezbyt wymagającej (w ogóle) strzelanki FPS z 2000 roku. Instalujesz, wchodzisz na serwer i dołączasz do T lub CT. Zasady są proste, T zabija CT (lub T), a CT zabija T (lub CT). Do jednej z jej zalet zalicza się to że pójdzie ona na byle gracie z kartą graficzną 32 MB.

Tryby rozgrywki

Bomb Defuse

Losowy terrorysta ot, tak po prostu dostaje do łapy bombę, którą musi zaplantować w jak najkrótszym czasie i pierwszej okazji, gdy na Bomb Zone nie ma żadnego CT (żywego), aby nie został zalany falą wulgaryzmów od jego niezwykle uprzejmych kolegów na Non Steamie. Jeżeli bombę ma n00b i nie wie co z nią zrobić, zazwyczaj dostaje bana, a przy odrobinie szczęścia i friendly fire zabija go nożem miły pan z drużyny HS, zabierając mu ją. Zadanie CT jest nieco trudniejsze (właśnie dlatego wszyscy kozacy, dresiarze i wnerwieni maniacy CS-a dołączają do T). Muszą oni rozbroić bombę i/lub zabić wszystkich T/CT. Pomijając fakt, że mają oni lepszy wybór broni od T, ich zadanie jest nieco łatwiejsze. Lecz nie daj się zwieść! Gdy jakiś pro-terro dobierze się do Famasa/Auga/M-ki grając CT, masz przesrane. O ile jesteś normalnym człowiekiem spędzającym wolny czas na graniu w CS-a, nie masz szans z takim typem, o tyle jeżeli grasz w Source od 2005 roku 25 godzin na dobę i jesteś pro, masz jakieś szanse. Jeżeli chodź trochę zlamisz – HEAD SHOT! You lose!

Hostage Rescue

Terroryści nie dopuszczają do uwolnienia zakładników i zabijają CT, a CT muszą zabijać T i odbić zakładników. Jeżeli zabiją wszystkich T, od razu Zwycięstwo''' (wygrywają. Proste? Proste.

Inne

Istnieją też inne tryby, lecz i tak wszyscy grają na tym pierwszym.

Broń

Pistolety

Słabe oręże (z wyjątkiem jednego), jednak bardzo tanie.

  • Glock (400$) – przeciętna/słaba broń z dużym naciskiem na „słaba”. Ma tryb „burst”, który włączasz prawym przyciskiem myszy. Strzela na żołędzie.
  • USP (500$) – zadająca takie sobie obrażenia 23-100 headshotem, gdy ktoś nie ma hełmu. Strzela amunicją .45 ACP i ma tłumik, więc można się pobawić w Agenta 47.
  • SIG SAUER P226 (600$) – broń, której nikt nie kupuje. Jeśli nudzą się się bronie, których używasz na co dzień, kup ją na 3/4 rundy i zgiń 5/6 razy. Już lepiej uszczypnąć przeciwnika. Za drogi jak na swoje możliwości.
  • Desert Eagle (650$) – kosztuje tylko 650$, jednak i tak jest mocny i bardzo celny. Kosztuje tylko 50$ więcej niż powyższe odchody, co jest kolejnym powodem, by ich nie kupować. Szkoda, że ma mały magazynek.
  • Dual Elites (1000$) – ultra szybkostrzelny, ultra słaby, ultra drogi i ultra niecelny. Ultra broń.
  • FiveseveN (750$) – pizdolero dla CT. Mocny i tak sobie celny. Lepiej zaoszczędzić stówkę i kupić Deagle.

Shotguny

Są dwa, żadnego z nich się nie kupuje, a jeśli już, to dla jaj.

  • M3 (1700$) – najlepszy shotgun, celny na małe odległości, na średnie 20-69 HP, z daleka to około 3–7, najwyżej 19. Tylko uważaj, jeśli zabijesz jakiegoś pro headem, ten się wkuCenzura2.svgwi i będzie cię prześladował do końca gry, nawet jeżeli zmienisz serwer.
  • XM1014 (3000$) – automat pompa, tylko naboje na średnią odległość lecą, gdzie chcą. A gdy walną w ścianę, każdy odstęp miedzy nabojem a nabojem będzie się równał jakieś 4 centymetry. Na bliską odległość strzał w łeb i ded!. Staraj się wykorzystywać ściany, a gdy ktoś wylezie to wtedy nawalaj w lewy przycisk najszybciej jak się da.

SMG

Broń dla killerów i psychopatów. Szybkostrzelna i średnio celna. Jednak na duże odległości heda nie strzelisz choćbyś miał się zesrać. Z tą bronią nie pchamy się na front, chyba że jesteś noobem idiotą i lubisz ginąć.

  • Steyr TMP (1250$) – coś jak Micro Uzi, celna i szybkostrzelna. Lecz jednym strzałem odbierzemy wrogowi 11-30 hp. Lepiej się schować i zajść kogoś od tyłu. Ma tłumik i nooby często z nią grają, bo superancki ma dżwiek wystszalu. Na większy dystans lepiej nie strzelać, żeby się nie pokazywać.
  • MAC 10 (1400$) – strzela średnio-szybko i obrażenia też są nie małe. Ale celność taka sobie. Lepszy i droższy niż wyciszony odpowiednik CT.
  • MP5 (1500$) – najlepszy z SMG. Celny i mocny, lecz do obrażeń z karabinu mu daleko. Broń najczęściej kupowana przez noobów. Jedna z najpopularniejszych broni w całej serii.
  • UMP (1700$) – w prawdziwym życiu jest to celny, szybkostrzelny i mocny karabinek taktyczny strzelający właściwie bez odrzutu, jednak w CS-ie gdy mamy tę broń to zabije nas nawet koleś z glockiem, w skrajnych przypadkach nawet koleś z nożem. Może i jest celny, ale podstawowe rzeczy typowe dla peem'ów takie jak szybkostrzelność, odrzut i siła ognia są po prostu zjebane. Nie kupujemy.
  • P90 (2350$) – zajebista maszynówa, strzela jak Nieuport 17 i zadaje nie mniejsze obrażenia. Powolnawe przeładowanie ale 50 naboi to wystarczająca rekompensata. Właściwie wszystko ma lepsze jak kałach, ale coś spowodowało że mniej wygodnie i trudniej się z niego strzela, poćwicz recoila. Na bliższe odległości nie ma nic lepszego. (np. cs_italy, apartament) Na dalsze strzelać jak z kałacha, 3 naboje i przerwa.

Karabiny

Najważniejsza broń w grze. Zadaje większe obrażenia niż SMG i po prostu z nimi czujemy się pewniej, więcej zabijamy oraz mniej giniemy.

  • Galil (2000$) – zadaje porządne obrażenia, mniej kosztuje, ma aż pięć(!) naboi więcej od kałacha, jednak mimo tego jest mniej celny na dalsze odległości i obrażenia też ma mniejsze. Kupować gdy potrzeba zaoszczędzenia 500$ jest po prostu konieczna, na przykład gdy braknie nam na kevlar i hełm.
  • Famas (2000$) – broń z największym rozrzutem naboi w grze jeżeli walimy full auto, ciężka i ma 25 naboi w magazynku. Wszystko wskazuje na to że ta broń to beznadzieja, ale jest to jeden z najlepszych jebaczy w grze ze względu na niską cenę, duży dmg i tryb burst fire, który wypluwa 3 naboje kończące swoją podróż w równym rządku. Żeby kogoś zamordować wystarczy włączyć tryb burst prawym przyciskiem i kliknąć na przeciwnika 2 razy lewym przyciskiem.
  • AK-47 (2500$) – automatyczny kałasznikow wyprodukowany w 1947 roku. Ma wysoki odrzut i rozrzut naboi, jednak gdy strzelamy 2 nabojami z krótkimi przerwami (niczym pr0 g4m3r!) to zabijamy przeciwnika 3–5 kulkami w ciało, 1 w goły łeb oraz 2 w hełm.
  • M4A1 (3100$) – fajnie wygląda, fajnie brzmi, bez tłumika zadaje duże obrażenia a z tłumikiem jest taki jak MP5 z większym dmg. Jednak z tłumikiem zadaje połowę mniejsze obrażenia a bez tłumika można śmiało powiedzieć że ma większy rozrzut niż kałach jeżeli strzelamy full auto (niczym j3b4ny n00b3k). Jednak doświadczeni gracze zazwyczaj dokręcają tłumik i zaczynają wycinać wszystkich na serwerze.
  • SG-552 (3500$) – broń nie najgorsza, ale w porównaniu do kałacha wypada słabo. Przeładowuje się go 2 razy dłużej, zadaje mniejszy dmg i gdy strzelamy seriami też nie jest za dobrze. Ma bezużyteczne przybliżenie, które tylko zmniejsza szybkostrzelność. Kałach lepszy.
  • Steyr-Ayug (3500$) – strzela z prędkością sowieckiego CKM'a i zadaje dimejdż jeszcze większy od kałacha, posiada jeszcze gorszą lunetkę od SG-552. Mimo to każdy CT kupuje M4 o większej celności i rusza na łowy. Dobry tylko na małych mapkach.
  • Scout (2750$) – ta snajperka potrafi odjebać 93 hp przy strzale w klatkę. A podczas gdy nosimy tą broń to zapierdalamy jakbyśmy mieli w dupie uruchomiony motor. Używają tego 5n4jp3rzy którzy chwilowo nie mają na AWP. Zazwyczaj jest to druga runda na de_dust2 i CT campiący z tym na A.
  • AWP (4750$) – AWPierdol? Nie ważne czy ktoś trafi cię w palec, w czachę, w łydkę czy w twojego szanownego wacława, zawsze padniesz, nieważne czy masz kevlar, hełm, czy stoisz, zapierdalasz czy też nie. Używają jej głownie lamerzy którzy potrafią grać tylko z tą bronią. Jej obrażenia są tak ogromne, że powstały serwery gdzie ta broń jest zablokowana.
  • G3/SG-1 (5000$) – broń z którą gra się stanowczo za łatwo, kupuje to zazwyczaj TT noobek który myśli że ta broń jest najlepsza skoro jest taka droga. Większość noobów potrafi tym kogoś trafić 2 razy na 10 strzałów po czym się podnieca noobskim fragiem z autolamy.
  • Krieg 550 (4200$) – ta lama ma więcej naboi w magazynku i jest tańsza, ale zadaje mniejszy dmg. Oczywiście nie zważając na fakt że dalej wystarczą 2 strzały aby zabić. Nooby umiejące kupować uzbrojenie kochają tę broń, lecz większość czasu płaczą że ktoś ich zabił gdy mieli tą broń lub ich na nią nie stać.