Cybermycha: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Dodaję szablon {{stopka}})
 
(Nie pokazano 58 wersji utworzonych przez 39 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Cybermycha''' (CyberMycha, Cyber Mycha, CM) - czasopismo dla dzieci w wieku 7-12 lat o tematyce gier komputerowych. Do kiosków przyjeżdża co miesiąc. Cech[[Grafika:Cenzura2.png]]je, a właściwie cechowało (do niedawna) ją to, że recenzjowane w niej były gry bez przemocy (z wyjątkami typu ''[[Tom & Jerry: Wejście Kota]]'' czy ''[[Simpsons: Hit & Run]]''; obie te gry dostały bardzo niskie oceny ze względu na brutalność). Ale ostatnio starcza im miejsca na m.in. ''[[Devil May Cry 4]]''.
'''CyberMycha''', '''Cyber Mycha''' (ur. [[1 czerwca]] [[2000]] zm. [[31 grudnia]] [[2008]]) czasopismo dla dzieci w wieku 7-12 lat o tematyce [[gra komputerowa|gier komputerowych]]. Do kiosków przyjeżdżała co miesiąc, prosto ze słonecznej [[Bydgoszcz]]y. Cechuje, a właściwie cechowało do niedawna ją to, że recenzowane w niej gry były pozbawione przemocy (z wyjątkami typu ''Tom i Jerry: Wejście Kota'' i ''Simpsons: Hit & Run''; obie te gry dostały bardzo niskie oceny ze względu na drastyczność). W ostatnich numerach swojego istnienia recenzowali takie brutalne gry, po których wszyscy się mordują, jak np. ''[[Devil May Cry 4]]''. CM przynosiła [[Egmont|swojemu wydawcy]] zbyt małe zyski, więc postanowiono ją zamknąć, przez co dziesiątki (tak, tylko dziesiątki) dziesięciolatków zaczęły wagarować i jarać faje.


== Działy w magazynie ==
== Działy ==
* '''Wstęp''' - tradycyjnie, jak w każdym tego rodzaju piśmie: naczelna redaktor opisuje co przygotowała jej ekipa w tym miesiącu do Cybermychy. Oczywiście można o tym przeczytać w spisie treści, ale dzięki wstępowi, zwiększa się objętość czasopisma.
* '''Wstęp''' tradycyjnie, jak w każdym tego rodzaju piśmie: naczelna redaktor opisuje, co przygotowała jej ekipa w tym miesiącu. Oczywiście można o tym przeczytać w spisie treści, ale dzięki wstępowi zwiększa się objętość czasopisma.
* '''Nasz DVD''' - opis wszystkiego, co znajduje się na DVD dołączonym do magazynu, czyli pełne wersje (najczęściej hity sprzed 5 lat lub nikomu nieznane gry sprzed dwóch), dema, minigry, zwiastuny itd. Nieraz dołączają poradnik do pełnej wersji z płyty.
* '''Nasz DVD''' opis wszystkiego, co znajduje się na DVD dołączonym do magazynu, czyli głównie pełne wersje (najczęściej hity sprzed pięciu lat lub nikomu nieznane gry sprzed dwóch) i dema.
* '''Gramy''' - po prostu recenzje, w wydaniu CM to nic ciekawego.
* '''Gramy''' po prostu recenzje. Zwykle równie słabe, jak recenzowane gry. W rzeczywistości recenzjami podpisy do screenów.
* '''Nowinki''' - Zwiastuny nowych gier.
* '''Nowinki''' zwiastuny nowych gier, czyli takich, które w „Cybermyszy” pojawią się za parę lat.
* '''CyberTop''' – top 10-ciu najlepszych gier, pozostawiony w gazecie tylko po to, aby promować doskonałe (według redakcji) gry. Najprawdopodobniej, tylko dzięki datkom od wydawców (no bo, jak to możliwe, że [[The Sims|The Sims 2]] znalazło się w TOP10?!) „Cybermychy” nie zamknięto rok po rozpoczęciu produkcji.
* '''Konsole''' - recenzje gier na konsole (nowość!)
* '''Tanie granie''' – jedyny zrozumiały dział w gazecie. Służy on do informowania czytelników o tym, że cena takich staroci jak [[Super Mario Bros.|Mario]] albo [[Frankenstein]] spadła poniżej zera, a nawet, jeżeli weźmiemy tą grę, dopłacą nam!
* '''Film''' - opisy nowości z kin
* '''Komiks''' – są to najczęściej bardzo kontrowersyjne rysunki dzieci z przedszkola.
* '''Komórczaki''' - (kolejna nowość!) recenzje [[Gra java|gier java]].
* '''Ale ubaw!''' – ten dział pozwala nam przeczytać niezwykle mało śmieszne kawały.
* '''Poznajmy się!''' – wielu „smutnych panów” uwielbia ten dział, ponieważ pozwala im zapoznać się z wieloma ludźmi w ich własnym domu.
* '''Waszym zdaniem''' – czytelnicy wysyłają groźby, wyzywania albo listy miłosne, które są następnie umieszczane w gazecie.

Oprócz tego pojawiają się działy o grach java, filmach i grach na konsole, ale to głupie, by umieszczać je w czasopiśmie o komputerach.


== Ciekawostki ==
== Ciekawostki ==
* Cybermychę można było kupić poza granicami Polski: w [[Czechy|Czechach]] i na [[Słowacja|Słowacji]].
* Pierwszy numer czasopisma został wydany w 2000r. i zawierał płytę z samymi demami.
* Płyta DVHD, która była dołączana do CM i „jest” kompatybilna z napędami DVD, niestety nie działa w prawie żadnym z nich.
* Cybermycha sprzedaje się również w [[Czechy|Czechach]] i [[Słowacja|Słowacji]].
* Produkcje, które najpierw były oceniane na 2 / 6, kilka lat później pojawiały się na płycie dołączanej do numeru.
* Większość recenzji to [[Screen|screeny]] z opisywanej gry.

* Płyta DVHD, która jest dołączana do CM i "jest" kompatybilna z napędami DVD, niestety nie działa w prawie żadnym z nich.
== Zobacz też ==
* Beznadziejne gry typu [[Maluch Racer]], czy nawet [[Maluch Racer 2]] dostają tam najwyższe oceny.
* [[czasopismo komputerowe]]
* Produkcje, które najpierw oceniane na 2/6, kilka lat później pojawiają się na płycie dołączanej do numeru.
* [[CD-Action]]

{{Prasa}}


{{stopka}}
== Linki zewnętrzne ==
[[Kategoria:Czasopisma komputerowe]]
* [http://www.cybermycha.pl Oficjalna strona czasopisma]
[[Kategoria:Niewydawane czasopisma]]
* [http://www.cybermycha.pl/forum2 Forum czasopisma] (redakcji, która jest jednocześnie administracją, niestety tam nie spotkacie)

Aktualna wersja na dzień 02:09, 21 gru 2021

CyberMycha, Cyber Mycha (ur. 1 czerwca 2000 zm. 31 grudnia 2008) – czasopismo dla dzieci w wieku 7-12 lat o tematyce gier komputerowych. Do kiosków przyjeżdżała co miesiąc, prosto ze słonecznej Bydgoszczy. Cechuje, a właściwie cechowało – do niedawna – ją to, że recenzowane w niej gry były pozbawione przemocy (z wyjątkami typu Tom i Jerry: Wejście Kota i Simpsons: Hit & Run; obie te gry dostały bardzo niskie oceny ze względu na drastyczność). W ostatnich numerach swojego istnienia recenzowali takie brutalne gry, po których wszyscy się mordują, jak np. Devil May Cry 4. CM przynosiła swojemu wydawcy zbyt małe zyski, więc postanowiono ją zamknąć, przez co dziesiątki (tak, tylko dziesiątki) dziesięciolatków zaczęły wagarować i jarać faje.

Działy[edytuj • edytuj kod]

  • Wstęp – tradycyjnie, jak w każdym tego rodzaju piśmie: naczelna redaktor opisuje, co przygotowała jej ekipa w tym miesiącu. Oczywiście można o tym przeczytać w spisie treści, ale dzięki wstępowi zwiększa się objętość czasopisma.
  • Nasz DVD – opis wszystkiego, co znajduje się na DVD dołączonym do magazynu, czyli głównie pełne wersje (najczęściej hity sprzed pięciu lat lub nikomu nieznane gry sprzed dwóch) i dema.
  • Gramy – po prostu recenzje. Zwykle równie słabe, jak recenzowane gry. W rzeczywistości recenzjami są podpisy do screenów.
  • Nowinki – zwiastuny nowych gier, czyli takich, które w „Cybermyszy” pojawią się za parę lat.
  • CyberTop – top 10-ciu najlepszych gier, pozostawiony w gazecie tylko po to, aby promować doskonałe (według redakcji) gry. Najprawdopodobniej, tylko dzięki datkom od wydawców (no bo, jak to możliwe, że The Sims 2 znalazło się w TOP10?!) „Cybermychy” nie zamknięto rok po rozpoczęciu produkcji.
  • Tanie granie – jedyny zrozumiały dział w gazecie. Służy on do informowania czytelników o tym, że cena takich staroci jak Mario albo Frankenstein spadła poniżej zera, a nawet, jeżeli weźmiemy tą grę, dopłacą nam!
  • Komiks – są to najczęściej bardzo kontrowersyjne rysunki dzieci z przedszkola.
  • Ale ubaw! – ten dział pozwala nam przeczytać niezwykle mało śmieszne kawały.
  • Poznajmy się! – wielu „smutnych panów” uwielbia ten dział, ponieważ pozwala im zapoznać się z wieloma ludźmi w ich własnym domu.
  • Waszym zdaniem – czytelnicy wysyłają groźby, wyzywania albo listy miłosne, które są następnie umieszczane w gazecie.

Oprócz tego pojawiają się działy o grach java, filmach i grach na konsole, ale to głupie, by umieszczać je w czasopiśmie o komputerach.

Ciekawostki[edytuj • edytuj kod]

  • Cybermychę można było kupić poza granicami Polski: w Czechach i na Słowacji.
  • Płyta DVHD, która była dołączana do CM i „jest” kompatybilna z napędami DVD, niestety nie działa w prawie żadnym z nich.
  • Produkcje, które najpierw były oceniane na 2 / 6, kilka lat później pojawiały się na płycie dołączanej do numeru.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]