Leader Price: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Dodałem punkt)
M
Linia 27: Linia 27:
* Gotowy [[Makaron|makaron]] z [[Ketchup|ketchupem]].
* Gotowy [[Makaron|makaron]] z [[Ketchup|ketchupem]].
* Chleb tostowy, z którego nie można zrobić tostów.
* Chleb tostowy, z którego nie można zrobić tostów.
* Szary jak sam sklep papier toaletowy robiony ze ścierek.
{{stub|lista|Czy nabrałeś takiej nostalgii, że przypomniałeś sobie o nieopisanym tutaj produkcie z Leader Price? Jeśli tak to…|dodaj nowy punkt!}}
{{stub|lista|Czy nabrałeś takiej nostalgii, że przypomniałeś sobie o nieopisanym tutaj produkcie z Leader Price? Jeśli tak to…|dodaj nowy punkt!}}



Wersja z 19:39, 6 cze 2020

Szary Leader Price wśród szarych domów w szarym mieście. W szarym sklepie szarzy ludzie. Szare portfele toną w szarej obsłudze

Leader Price (zwana też Lider Szajs) – sieć sklepów oraz własna marka utworzona przez Żana, dinozaur na rynku dyskontów w Polsce. Produkty tej marki charakteryzowała bardzo niska cena oraz dobra jakość, kojarząca się ze smakiem żywności z pomocy społecznej. Obiekt westchnień roczników 2000 wzwyż, nostalgicznie wspominających dobre lata 90.

Leader Price był pierwszą siecią handlową w historii sprzedającą colę i oranżadę taniej od wody mineralnej. Smak coli z Leader Price doceniali dietetycy, zachęcający dzieci uzależnione od picia Coca-Coli do picia tańszego (i równie smacznego) odpowiednika z tego supermarketu.

Historia

Leader Price wybudowano w 2000 roku na zgliszczach Supersamów i Pewexów. Francuzi wchodząc na rynek polski nie chcieli być utożsamiani z sieciami powstałymi w ustroju socjalistycznym. Naprzeciw Supersamom Leader Price starał się zapełnić wszystkie półki w sklepach towarem, a naprzeciw Pewexom oferował niskie ceny towarów i sklep przez dłuższy czas wywiązywał się z obu założeń. Rok później wybuchł skandal gdy okazało się, że sklep zbyt mocno chciał być przeciwnością Pewexów i oferują jakość towarów wprost proporcjonalną od cen.

Aby poprawić swój wizerunek, Leader Price zaczął zmieniać się na lepsze. W 2002 roku w co drugim sklepie wybudowano prysznic dla klientów. Niestety nowość nie przyjęła się, gdyż prysznice działały wyłącznie wtedy, kiedy na zewnątrz napadało na tyle, by z sufitu zaczęła kapać woda.

Po 2006 roku Leader Price sprzedano brytyjskiemu Tesco. Nowy właściciel aż do wyprzedaży sklepów w okolicach 2018 dokładał wszelkich starań, by dorównać poziomowi narzuconemu przez Francuzów.

Produkty sprzedawane w Leader Price

  • Kawa marki Familiada bez kofeiny.
  • Cola produkowana na bazie benzyny bezołowiowej 95.
  • Piwo w plastikowych butelkach.
  • Piwo jasne mocne 7,8% o smaku napoju energetycznego.
  • Piwo Mega WATT 10% o smaku metanolu.
  • Piwo Dragon 14,1% o smaku jasnego 7,8% zmieszanego z Mega WATT-em i iperytem.
  • Wódka marki Prezydent.
  • Wafelki marki Gawełek o smaku chrustu.
  • Płyn do czyszczenia zlewu marki Sok jabłkowy.
  • Mięso mielone zachwalane przez Ola w Psach.
  • Kilogram mięsa, z którego można zrobić 2 kg szynki.
  • Szynka o wysokiej zawartości wody.
  • Woda w proszku o dużej zawartości tłuszczu.
  • Gotowy makaron z ketchupem.
  • Chleb tostowy, z którego nie można zrobić tostów.
  • Szary jak sam sklep papier toaletowy robiony ze ścierek.

Notebook blue.png Czy nabrałeś takiej nostalgii, że przypomniałeś sobie o nieopisanym tutaj produkcie z Leader Price? Jeśli tak to… dodaj nowy punkt!

Zobacz też