Szczeciński Szybki Tramwaj

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Ach tak, pamiętam jak za mojej młodości pierwszy raz obiecano nam szybki tramwaj

Wypowiedź przeciętnego szczecinianina po siedemdziesiątce

Szablon:Tnajdłuższa i najstarsza kiełbasa wyborcza w Polsce. Abstrakcyjne pojęcie używane przez włodarzy Szczecina celem odp na pytanie: jak zaopatrzyć hurtownię Sellgros w klienów. Według projektu, celem tego przedsięwzięcia jest paradowanie szybkich[potrzebne źródło] tramwajów po specjalnie wybudowanych do tego celu torowiskach. Skutkiem ubocznym może być wożenie ludzi owymi tramwajami. Jest to projekt osławiony niczym druga linia metra w Warszawie, z tą różnicą, że na potrzeby SST jak na razie przeniesiono tylko jedną zabytkową willę i przystosowano doń nowo wybudowany dziesięcioletni most. Niedawno jednak ogłoszono przetarg na wybudowanie linii tramwaju, co dzięki jak zawsze kapitalnemu ułożeniu warunków przetargu skończy się zbudowaniem jednego z najdroższych bubli w historii.

Cel inwestycji

Celem budowy Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju, jest głównie poprawa kondycji pasażerów, których każdorazowo czekać będzie zdrowa przebieżka do przystanku usytuowanego o nie mniej niż 200 metrów od zabudowań.

Zwolennicy inwestycji

Budowa szybkiego tramwaju ma wielu zagorzałych zwolenników. Należą do nich

  • Szablon:T nikomu nie trzeba tłumaczyć, dlaczego;
  • Szablon:T odniosą pokaźne zyski, szybki tramwaj znacząco zwiększy ilość sympatyków samochodów;
  • Szablon:T jak wyżej;
  • Szablon:T otrzyma znakomite zaopatrzenie w tanią siłę kupiecką

Przeciwnicy inwestycji

Szybki tramwaj ma też przeciwników

  • Szablon:T Nie chce im się biegać do przystanku. Co za lenie!
  • Szablon:T Nie chce im się biegać do przystanku. Co za lenie!
  • Szablon:T Nie chce im się biegać do przystanku. Co za lenie!
  • Szablon:T Nie chce im się biegać do przystanku. Co za lenie!

Obojętni

Są także mieszkańcy, którzy fakt, czy szybki tramwaj powstanie czy nie mają w głębokim poważaniu. Należą do nich:

  • Szablon:T ich nie interesuje wzrost cen biletów;
  • Szablon:T nie jeżdżą komunikacją miejską.

Obecny postęp prac

Niedawno hucznie została podpisana umowa na wykonanie pierwszego odcinka. Trasa wieść będzie od Basenu Górniczego do nieużytków rolnych za hurtownią Selgros. Najbardziej zadowoleni są miłośnicy i urzędnicy. Poparcie dla inwestycji wzrasta proporcjonalnie do odległości od trasy.

Inne cele

Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.