Szkoła: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (- martwy link do wywalonego hasła + półpauza) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Grafika:Szkola.JPG|thumb|Typowa szkoła]]'''S.Z.K.O.Ł.A.''' |
[[Grafika:Szkola.JPG|thumb|Typowa szkoła]]'''S.Z.K.O.Ł.A.''' – '''S'''pecjalny '''Z'''akład '''K'''arno-'''O'''piekuńczy '''Ł'''ączący '''A'''[[analfabetyzm|nalfabetów]]. |
||
Szkoła to zbrodnicza organizacja zajmująca się niszczeniem ludzkiej pomysłowości, kreatywności i wyobraźni |
Szkoła to zbrodnicza organizacja zajmująca się niszczeniem ludzkiej pomysłowości, kreatywności i wyobraźni. |
||
==Stopnie edukacji== |
==Stopnie edukacji== |
||
=== Zerówka === |
=== Zerówka === |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
=== Szkoła podstawowa (Podstawówka) === |
=== Szkoła podstawowa (Podstawówka) === |
||
* Tutaj trafiają uczniowie (7 |
* Tutaj trafiają uczniowie (7 – 12 lat), którzy zdobyli już podstawową (stąd nazwa) wiedzę na temat otaczającego ich świata. Na tym stopniu edukacji, nauka sprowadza się do: |
||
** Poznania [[trójkąt|trójkątów]] i praw nimi rządzących.[[grafika:pm111.jpg|right|thumb|180px|Najprostsze Perpetum Mobile]] |
** Poznania [[trójkąt|trójkątów]] i praw nimi rządzących.[[grafika:pm111.jpg|right|thumb|180px|Najprostsze Perpetum Mobile]] |
||
** Powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami). |
** Powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami). |
||
Linia 25: | Linia 25: | ||
==== Szkoła Zawodowa (Zawodówka) ==== |
==== Szkoła Zawodowa (Zawodówka) ==== |
||
* Jest to [[socjalizm|socjalistyczne]] [[marzenie]], [[kolebka]] pracy. Uczniowie (16 |
* Jest to [[socjalizm|socjalistyczne]] [[marzenie]], [[kolebka]] pracy. Uczniowie (16 – 17 lat) dowiadują się tutaj, jak być pożytecznym dla narodu [[Polska|polskiego]]. Wyróżniamy kilka kierunków edukacji: |
||
** Tapeciarz/Malarz |
** Tapeciarz/Malarz – szkoła plastyczno/artystyczna. Nauka skupia się na poznaniu historii sztuki (szczególnie malarstwa) oraz poznaniu technik malarskich (akwarela, olejna, wałkiem) |
||
** Stolarz/Dekarz |
** Stolarz/Dekarz – wybierając ten kierunek będziemy mogli nauczyć się jak poprawnie wyciąć deskę do krojenia z kawałka tektury. |
||
** Młodociany Kucharz Małej Gastronomii |
** Młodociany Kucharz Małej Gastronomii – na tym kierunku poznamy podstawowe techniki obróbki cieplnej pożywienia. 90% M.K.M.G. to obywatele [[Korea|Korei]] lub [[Chiny|Chin]], specjaliści ds. gotowania [[kot|kotów]], [[pies|psów]] i innych organizmów żywych (bądź martwych od kilkunastu dni). |
||
** Murarz/Tynkarz/Akrobata |
** Murarz/Tynkarz/Akrobata – specjalizuje się w stwianiu budy psom podwórkowym (kundlom) z 3 cegieł i 2 kawałków papy. Po ukończeniu szkoły możemy bez problemów iść na bezrobocie czy inne chorobowe. |
||
* Po wybraniu jednego z kierunków zawodówki jesteśmy gotowi do samodzielnego życia, dostaniemy każdą pracę, o jakiej marzymy. |
* Po wybraniu jednego z kierunków zawodówki jesteśmy gotowi do samodzielnego życia, dostaniemy każdą pracę, o jakiej marzymy. |
||
==== Szkoła Ogólnokształcąca (Ogólniak) ==== |
==== Szkoła Ogólnokształcąca (Ogólniak) ==== |
||
* Tutaj trafiają wszyscy (16 |
* Tutaj trafiają wszyscy (16 – 18) znienawidzeni przez [[Klasa Robotnicza|Klasę Robotniczą]] członkowie kółek różańcowych, którzy marnują pieniądze ciężko pracujących obywateli. Nauka w ogólniaku sprowadza się do: |
||
** Głębszego poznania trójkątów, a więc [[Teoria hiper-trójkątów|Teorii Hiper-Trójkątów]]..[[Grafika:Maska.JPG|right|thumb|180px|Absolwent]] |
** Głębszego poznania trójkątów, a więc [[Teoria hiper-trójkątów|Teorii Hiper-Trójkątów]]...[[Grafika:Maska.JPG|right|thumb|180px|Absolwent]] |
||
** Poznania działań takich jak: |
** Poznania działań takich jak: |
||
***Dodawanie (Zwane również sumowaniem, czyli liczeniu ilości [[Sum|sumów]] w morzach świata) |
***Dodawanie (Zwane również sumowaniem, czyli liczeniu ilości [[Sum|sumów]] w morzach świata) |
||
*** Odejmowanie (Czyli różnicowanie |
*** Odejmowanie (Czyli różnicowanie – odkrywanie różnic pomiędzy dwoma identycznymi przedmiotami) |
||
*** Mnożenie (nie mylić z rozmnażaniem) |
*** Mnożenie (nie mylić z rozmnażaniem) |
||
*** Dzielenie |
*** Dzielenie |
||
** Nauki Informatyki |
** Nauki Informatyki – poznawania sposobów zmieniania komórek w programie [[ Microsoft Excel ]] (Myszką, Enterem, Tabulatorem, Kursorami [Strzałkami] i siłą woli) |
||
***Poznawanie Sprzętów takich jak [[monitor]] czy [[telewizor]]. Sprawdząją za pomocą ojca, [[śrubokręt]]u, [[taboret]]u, [[pięść|pięści]] i okna. |
***Poznawanie Sprzętów takich jak [[monitor]] czy [[telewizor]]. Sprawdząją za pomocą ojca, [[śrubokręt]]u, [[taboret]]u, [[pięść|pięści]] i okna. |
||
Linia 47: | Linia 47: | ||
=====Szkoła Wyższa (Studia)===== |
=====Szkoła Wyższa (Studia)===== |
||
* Nie sposób opisać wszystkich wydziałów i kierunków studiowania trochę starszych (x>19) i rozumniejszych członków rasy ludzkiej. Rozróżniamy 2 rodzaje uczęszczających na zajęcia: |
* Nie sposób opisać wszystkich wydziałów i kierunków studiowania trochę starszych (x>19) i rozumniejszych członków rasy ludzkiej. Rozróżniamy 2 rodzaje uczęszczających na zajęcia: |
||
#Studiujących |
#Studiujących – Ludzi, którzy są tam by się czegoś nauczyć. |
||
#Studentów |
#Studentów – Ludzi których obchodzą tylko imprezy i [[narkotyki]][[grafika:nunchaku.jpg|right|thumb|150px|Schemat przedstawiający konstrukcję cepa]] |
||
* Oto kilka przykładowych kierunków nauki: |
* Oto kilka przykładowych kierunków nauki: |
||
** [[Fizjologia]] |
** [[Fizjologia]] – poznawanie [[Sens_%C5%BCycia|Sensu Życia]] |
||
** [[Matematyka]] |
** [[Matematyka]] – poznawanie kolejnych działań matematycznych: |
||
*** [[Potęgowanie]] |
*** [[Potęgowanie]] |
||
*** [[Pierwiastkowanie]] (tylko nieliczni dochodzą na tak wysoki poziom) |
*** [[Pierwiastkowanie]] (tylko nieliczni dochodzą na tak wysoki poziom) |
||
** [[Łopatologia]] |
** [[Łopatologia]] – Nauka teorii "[[Łopata]]-[[Ziemia]]-[[Powietrze]]" oraz poznawanie konstrukcji cepa. |
||
** [[Teologia]] |
** [[Teologia]] – poznawanie zasady działania [[Radio Maryja|Radia Maryja]], [[Tv Trwam]] i [[Maybach|Maybacha]]. |
||
*Po ukończeniu studiów [[absolwent]] (teraz [[magister]], [[doktor]] bądź [[profesor]]) na pewno zostanie [[bezrobotny]]m. Nie ma dla niego żadnej nadziei. |
*Po ukończeniu studiów [[absolwent]] (teraz [[magister]], [[doktor]] bądź [[profesor]]) na pewno zostanie [[bezrobotny]]m. Nie ma dla niego żadnej nadziei. |
||
Linia 62: | Linia 62: | ||
* [[Styki od dzwonka]] |
* [[Styki od dzwonka]] |
||
* [[Warsztaty szkolne]] |
* [[Warsztaty szkolne]] |
||
* [[ASAP]] |
|||
{{worek}} |
{{worek}} |
Wersja z 18:27, 15 wrz 2006
S.Z.K.O.Ł.A. – Specjalny Zakład Karno-Opiekuńczy Łączący Analfabetów.
Szkoła to zbrodnicza organizacja zajmująca się niszczeniem ludzkiej pomysłowości, kreatywności i wyobraźni.
Stopnie edukacji
Zerówka
- Jak sama nazwa wskazuje trafiają tam młodzi adepci (lat 6), którzy mają Zerową wiedzę na każdy temat. Zostają więc przeszkoleni w kierunku:
- Dodawanie i odejmowanie do 10, funkcje trygonometryczne, macierze, równania, nierówności z wartością bezwzględną, interpretacja graficzna układów nierówności z dwiema niewiadomymi, rozwiązywanie układów równań różniczkowo-całkowych (tylko metodą operatorową) i inne banalnie proste działania algebraiczne.
- Wyczytywaniu elementarnych informacji z kartki papieru w tempie jednego wyrazu na 7 gołot. Większa sprawność w tej dziedzinie nigdy nie zostanie osiągnięta ze względu na spadającą popularność książek, a rosnącą popularność internetu (posiadając internet nie trzeba umieć czytać)
- Szybkiej regeneracji sił witalnych oraz uszkodzonych narządów, zwanej przez laików "Leżakowaniem"
Szkoła podstawowa (Podstawówka)
- Tutaj trafiają uczniowie (7 – 12 lat), którzy zdobyli już podstawową (stąd nazwa) wiedzę na temat otaczającego ich świata. Na tym stopniu edukacji, nauka sprowadza się do:
- Poznania trójkątów i praw nimi rządzących.
- Powstrzymania pierwotnych odruchów i kontrolowania potrzeb fizjologicznych (koniec z pieluchami).
- Budowy oraz zasady działania perpetuum mobile, jest to jednak tak banalnie proste, że nie poświęca się temu więcej niż 2 700 sekund.
- Poznania historii świata. Tych, którzy go stworzyli, czyli Wielkich Przedwiecznych oraz tych, którzy chcieli go zniszczyć np. Adolf Hitler, Rysio z Klanu.
- Wzrostu sprawności psychoruchowej na lekcjach W-F, z których każdy i tak ucieka.
Gimnazjum
- Uczniowie, którzy trafiają do Gimnazjum (13-15 lat) myślą, że są już dorośli i wszystko im wolno. Jest to jedyny okres w życiu, w którym człowiek nie nauczy się zupełnie niczego. Spędzi te 3 lata na paleniu papierosów i spożywaniu alkoholu. Jeżeli dopisze mu szczęście na egzaminach końcowych, ściągnie od jakiegoś kujona i będzie mógł kontynuować edukację.
W tym momencie uczeń musi dokonać wyboru pomiędzy dwiema drogami. Jedną jest szkoła zawodowa, drugą ogólnokształcąca.
Szkoła Zawodowa (Zawodówka)
- Jest to socjalistyczne marzenie, kolebka pracy. Uczniowie (16 – 17 lat) dowiadują się tutaj, jak być pożytecznym dla narodu polskiego. Wyróżniamy kilka kierunków edukacji:
- Tapeciarz/Malarz – szkoła plastyczno/artystyczna. Nauka skupia się na poznaniu historii sztuki (szczególnie malarstwa) oraz poznaniu technik malarskich (akwarela, olejna, wałkiem)
- Stolarz/Dekarz – wybierając ten kierunek będziemy mogli nauczyć się jak poprawnie wyciąć deskę do krojenia z kawałka tektury.
- Młodociany Kucharz Małej Gastronomii – na tym kierunku poznamy podstawowe techniki obróbki cieplnej pożywienia. 90% M.K.M.G. to obywatele Korei lub Chin, specjaliści ds. gotowania kotów, psów i innych organizmów żywych (bądź martwych od kilkunastu dni).
- Murarz/Tynkarz/Akrobata – specjalizuje się w stwianiu budy psom podwórkowym (kundlom) z 3 cegieł i 2 kawałków papy. Po ukończeniu szkoły możemy bez problemów iść na bezrobocie czy inne chorobowe.
- Po wybraniu jednego z kierunków zawodówki jesteśmy gotowi do samodzielnego życia, dostaniemy każdą pracę, o jakiej marzymy.
Szkoła Ogólnokształcąca (Ogólniak)
- Tutaj trafiają wszyscy (16 – 18) znienawidzeni przez Klasę Robotniczą członkowie kółek różańcowych, którzy marnują pieniądze ciężko pracujących obywateli. Nauka w ogólniaku sprowadza się do:
- Głębszego poznania trójkątów, a więc Teorii Hiper-Trójkątów...
- Poznania działań takich jak:
- Dodawanie (Zwane również sumowaniem, czyli liczeniu ilości sumów w morzach świata)
- Odejmowanie (Czyli różnicowanie – odkrywanie różnic pomiędzy dwoma identycznymi przedmiotami)
- Mnożenie (nie mylić z rozmnażaniem)
- Dzielenie
- Nauki Informatyki – poznawania sposobów zmieniania komórek w programie Microsoft Excel (Myszką, Enterem, Tabulatorem, Kursorami [Strzałkami] i siłą woli)
- Poznawanie Sprzętów takich jak monitor czy telewizor. Sprawdząją za pomocą ojca, śrubokrętu, taboretu, pięści i okna.
Szkoła Wyższa (Studia)
- Nie sposób opisać wszystkich wydziałów i kierunków studiowania trochę starszych (x>19) i rozumniejszych członków rasy ludzkiej. Rozróżniamy 2 rodzaje uczęszczających na zajęcia:
- Studiujących – Ludzi, którzy są tam by się czegoś nauczyć.
- Studentów – Ludzi których obchodzą tylko imprezy i narkotyki
- Oto kilka przykładowych kierunków nauki:
- Fizjologia – poznawanie Sensu Życia
- Matematyka – poznawanie kolejnych działań matematycznych:
- Potęgowanie
- Pierwiastkowanie (tylko nieliczni dochodzą na tak wysoki poziom)
- Łopatologia – Nauka teorii "Łopata-Ziemia-Powietrze" oraz poznawanie konstrukcji cepa.
- Teologia – poznawanie zasady działania Radia Maryja, Tv Trwam i Maybacha.
- Po ukończeniu studiów absolwent (teraz magister, doktor bądź profesor) na pewno zostanie bezrobotnym. Nie ma dla niego żadnej nadziei.
Zobacz też
Ten artykuł jest WORKIEM LINKÓW. Ale przynajmniej jest śmieszny. |