Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (zobaczteż)
M (Dodaję szablon {{stopka}})
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 16: Linia 16:
== Zobacz też ==
== Zobacz też ==
* [[Game Maker Language]]
* [[Game Maker Language]]
* [[Pascal]]
* [[Pascal (język programowania)|Pascal]]
* [[C++]]
* [[C++]]


{{stopka}}
[[Kategoria:Języki programowania]]
[[Kategoria:Języki programowania]]

Aktualna wersja na dzień 01:17, 21 gru 2021

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).

Podstawowe polecenia[edytuj • edytuj kod]

  • PPT – żółw rysuje kreskę.
  • PE – żółw wciąga kreskę.
  • SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
  • FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
  • ? – żółw zastanawia się nad sensem życia

Zastosowanie[edytuj • edytuj kod]

Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]