Logo: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (zobaczteż) |
M (Dodaję szablon {{stopka}}) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 16: | Linia 16: | ||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
||
* [[Game Maker Language]] |
* [[Game Maker Language]] |
||
* [[Pascal]] |
* [[Pascal (język programowania)|Pascal]] |
||
* [[C++]] |
* [[C++]] |
||
{{stopka}} |
|||
[[Kategoria:Języki programowania]] |
[[Kategoria:Języki programowania]] |
Aktualna wersja na dzień 01:17, 21 gru 2021
Ten artykuł dotyczy języka programowania. Zobacz też logo (znak graficzny). |
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Logo – skrzyżowanie języka programowania z fabularną grą RPG, w której gracz – programista, ma za zadanie poprowadzić trójkątnego żółwia przez zaczarowaną krainę pełną iteracji, rekurencji i innych baśniowych stworzeń. Można w to grać jednym żółwiem (singleplayer) lub kilkoma (multiplayer).
Podstawowe polecenia[edytuj • edytuj kod]
- PPT – żółw rysuje kreskę.
- PE – żółw wciąga kreskę.
- SETPENSIZE – zmiana grubości kreski.
- FD 3 LT 133 FD 3 LT 176 FD 3 RT 33 FD 3 RT 177 FD 3 LT 100 FD 3 RT 13 FD 3 LT 40 FD 3 – żółw tańczy Macarenę.
- ? – żółw zastanawia się nad sensem życia
Zastosowanie[edytuj • edytuj kod]
Język Logo używany jest zazwyczaj na lekcjach informatyki do torturowania uczniów.
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
Zobacz więcej artykułów w portalu o informatyce.