Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 83.14.165.210. Autor wycofanej wersji to 8882.)
(Przywrócenie starej przedostatniej wersji)
Linia 1: Linia 1:
{{Programowanie}}
{{Programowanie}}
'''Logo''' - rodzaj [[trójkąt]]a, spełniającego zadanie budowania wielkiego [[stos]]u dla wszystkich czarnych [[mrówka|mrówek]] na [[świat|świecie]]. [[Xrr]] opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzymywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on [[kwadrat]]owe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia.
'''Logo''' - rodzaj [[trójkąt]]a, spełniającego zadanie budowania wielkiego [[stos]]u dla wszystkich czarnych [[mrówka|mrówek]] na [[świat|świecie]]. [[Xrr]] opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzymywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on [[kwadrat]]owe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia. Logo w pewnym momencie ewaluowało w żółwia, którego poczynaniami można kierować, po wpisaniu odpowiednich poleceń.
{{stubmat}}
{{stubmat}}



Wersja z 20:03, 21 sty 2009

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Logo - rodzaj trójkąta, spełniającego zadanie budowania wielkiego stosu dla wszystkich czarnych mrówek na świecie. Xrr opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzymywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on kwadratowe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia. Logo w pewnym momencie ewaluowało w żółwia, którego poczynaniami można kierować, po wpisaniu odpowiednich poleceń. Szablon:Stubmat