Warcraft III: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Emdegger. Ofiarą rewertu jest 213.146.40.89.) |
|||
(Nie pokazano 41 wersji utworzonych przez 32 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Długiartykuł}} |
|||
[[Plik:Warcraft III.jpg|thumb|200px|Porządna dawka plazmy na przeciwnika]] |
|||
'''Warcraft III''' – trzecia z serii gier Warcraft firmy [[Blizzard Entertainment|Blizzard]]. To [[gra strategiczna|strategia]] czasu przeszłego, strony biernej. Opowiada o walkach, jakie toczą się w mitologicznej krainie Azeroth, między orkami, ludźmi, nieumarłymi i nocnymi elfami. Na silniku graficznym Warcrafta III oparte są wszystkie obecne gry FPS takie jak Far Cry 2 czy Bioshock. Dzięki rozbudowanemu edytorowi dołączonego do gry powstało też wiele map takich jak DotA([[język angielski|ang]]. ''Defence of the Ancients''), które wciąż zapewniają masońskiemu Blizzardowi ogromne zyski. |
'''Warcraft III''' – trzecia z serii gier Warcraft firmy [[Blizzard Entertainment|Blizzard]]. To [[gra strategiczna|strategia]] czasu przeszłego, strony biernej. Opowiada o walkach, jakie toczą się w mitologicznej krainie Azeroth, między orkami, ludźmi, nieumarłymi i nocnymi elfami. Na silniku graficznym Warcrafta III oparte są wszystkie obecne gry FPS takie jak Far Cry 2 czy Bioshock. Dzięki rozbudowanemu edytorowi dołączonego do gry powstało też wiele map takich jak DotA([[język angielski|ang]]. ''Defence of the Ancients''), które wciąż zapewniają masońskiemu Blizzardowi ogromne zyski. |
||
Linia 4: | Linia 6: | ||
* '''Ludzie''' – wciąż poszukiwali brakującego ogniwa. Przejawiali swoją miłość do króla walcząc z zielonymi. Los spłatał im figla w postaci naiwnego paladyna Arthasa. Powędrowali przed nieumarłymi za morze. Na wiele się to jednak nie zdało, bo i tam ich dorwali. |
* '''Ludzie''' – wciąż poszukiwali brakującego ogniwa. Przejawiali swoją miłość do króla walcząc z zielonymi. Los spłatał im figla w postaci naiwnego paladyna Arthasa. Powędrowali przed nieumarłymi za morze. Na wiele się to jednak nie zdało, bo i tam ich dorwali. |
||
* '''Orkowie''' – Zielone stworzenia przypominające wyglądem opakowanie po Xbox360. Na uszach mają zawinięte rogi, przez co uszy stają się bardziej groźne. Zielony ludek robol zawsze przy sobie ma kilof. |
* '''Orkowie''' – Zielone stworzenia przypominające wyglądem opakowanie po Xbox360. Na uszach mają zawinięte rogi, przez co uszy stają się bardziej groźne. Zielony ludek robol zawsze przy sobie ma kilof. |
||
* '''Nieumarli''' – anorektyczna i anemiczna rasa uciekinierów z cyrku dziwolągów. Niektórzy powstali z ziemi, inni przybyli z różnych wymiarów, a jeszcze inni dołączyli „dobrowolnie”. Azeroth wybrali sobie jako kolejny punkt wycieczki po wymiarach. Mają dziwny zwyczaj pojawiania się w miejscach, gdzie toczy się akcja. Spotykani w [[ |
* '''Nieumarli''' – anorektyczna i anemiczna rasa uciekinierów z cyrku dziwolągów. Niektórzy powstali z ziemi, inni przybyli z różnych wymiarów, a jeszcze inni dołączyli „dobrowolnie”. Azeroth wybrali sobie jako kolejny punkt wycieczki po wymiarach. Mają dziwny zwyczaj pojawiania się w miejscach, gdzie toczy się akcja. Spotykani w [[metal (muzyka)|heavymetalowych]] zespołach. Ich największym atutem jest spaczona ziemia która z ogromną szybkością regeneruje hp, co umożliwia przejście do równie szybkiego kontrataku! |
||
* '''Nocne elfy''' – anemiczna rasa długouchych. W lasach Ashenvale żyli sobie tysiące lat i jakoś nie mieli żadnych problemów. Kiedyś walczyli z rybim przywódcą nieumarłych Archimondkiem, a teraz znowu im się zbliżał pod miasto. Musieli więc pobudzić wszystkich druidów z długiej drzemki. Elfy mają bardzo ładne plecy. Z obu stron. Natomiast Nocne Elfki mają czym oddychać. |
* '''Nocne elfy''' – anemiczna rasa długouchych. W lasach Ashenvale żyli sobie tysiące lat i jakoś nie mieli żadnych problemów. Kiedyś walczyli z rybim przywódcą nieumarłych Archimondkiem, a teraz znowu im się zbliżał pod miasto. Musieli więc pobudzić wszystkich druidów z długiej drzemki. Elfy mają bardzo ładne plecy. Z obu stron. Natomiast Nocne Elfki mają czym oddychać. |
||
== Noob w Warcraft III == |
== Noob w Warcraft III == |
||
* Buduje dziesiątki wież w swojej bazie uważając, iż broń oblężnicza przeciwnika go nie dosięgnie, a jego wieże pozwolą mu odnieść przewagę w bitwie rozgrywającej się z dala od jego bazy |
* Buduje dziesiątki wież w swojej bazie uważając, iż broń oblężnicza przeciwnika go nie dosięgnie, a jego wieże pozwolą mu odnieść przewagę w bitwie rozgrywającej się z dala od jego bazy, |
||
* Rozbudowuje armie i tworzy dziesiątki wież, a na prośby o spotkanie, złoto lub drewno nie odpowiada. |
* Rozbudowuje armie i tworzy dziesiątki wież, a na prośby o spotkanie, złoto lub drewno nie odpowiada. |
||
* Pisze, że jest [[pro]], aby po rozpoczęciu gry pytać, jak się w to gra. Kiedy zostaje zignorowany, tudzież ktoś zacznie z nim dyskusję, zacznie cię obrażać w stylu „[[Nonźródła:Fakty o twojej starej|twoja stara]] pierze w rzece” |
* Pisze, że jest [[pro]], aby po rozpoczęciu gry pytać, jak się w to gra. Kiedy zostaje zignorowany, tudzież ktoś zacznie z nim dyskusję, zacznie cię obrażać w stylu „[[Nonźródła:Fakty o twojej starej|twoja stara]] pierze w rzece”, |
||
* Twierdzi, że każdy, kto z nim wygrał – hackuje |
* Twierdzi, że każdy, kto z nim wygrał – hackuje, |
||
* Czepi się Twoich statów w solo (10-1) |
* Czepi się Twoich statów w solo (10-1), |
||
* Krzyczy: „MAP HACKER”, gdy używasz Cienia |
* Krzyczy: „MAP HACKER”, gdy używasz Cienia, |
||
* Często robi mass air – nawet, kiedy zauważy, że przeciwnik ma hippo, gargi lub hawki |
* Często robi mass air – nawet, kiedy zauważy, że przeciwnik ma hippo, gargi lub hawki, |
||
* Wszelkie jednostki, które zamiast walczyć są lepsze w rzucaniu zaklęć uważa za bezwartościowe. Zamiast tego tworzy sobie armie składające się z samych taurenów, górskich gigantów czy lodowych żmijów |
* Wszelkie jednostki, które zamiast walczyć są lepsze w rzucaniu zaklęć uważa za bezwartościowe. Zamiast tego tworzy sobie armie składające się z samych taurenów, górskich gigantów czy lodowych żmijów, |
||
⚫ | |||
* NOOBY przeważnie grając undeadem kierują się taktą z necrem. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
* Noob przeważnie jest weteranem Tibii i Metina2 - kto obrazi te gry ma bana |
* Noob przeważnie jest weteranem Tibii i Metina2 - kto obrazi te gry ma bana |
||
* Gdy gra elfami, robi armię złożoną ze świetlików, bo sądzi, że jak je zdetonuje to zabije całą armię wroga. W rzeczywistości zabija 2 wilki przyzwane przez Wróżbitę z orków i przegrywa grę. |
* Gdy gra elfami, robi armię złożoną ze świetlików, bo sądzi, że jak je zdetonuje to zabije całą armię wroga. W rzeczywistości zabija 2 wilki przyzwane przez Wróżbitę z orków i przegrywa grę. |
||
* Nie robi badań w młynie,tartaku,domu łowców,cmentarzu. |
|||
* Grając nieumarłymi w The Frozen Throne rekrutuje tylko lodowe żmije bo myśli, że jak ma smoki to nikt mu nie podskoczy i dziwi się że wszystkie padają od driad a smoki ich nie atakują. |
|||
* Grając nieumarłymi nie wie jak wydobyć złoto z nowej kopalni. |
|||
* Nigdy nie kupuje przedmiotów dla bohatera i korzysta tylko z tych które wypadną z potworów. |
|||
* Grając nocnymi elfami, na początku meczu wstaje drzewem życia i atakuje wroga. |
|||
== Zasady == |
== Zasady == |
||
* Peony (orkowie robole) ścinają drzewa kilofami. |
* Peony (orkowie robole) ścinają drzewa kilofami. |
||
* Peony umieją gasić pożary waląc w budynki kilofem. |
* Peony umieją gasić pożary waląc w sojusznicze budynki kilofem. |
||
* Peony umieją wzniecać pożary waląc we wrogie budynki kilofem. |
|||
⚫ | |||
* Siepacze umieją zdobywać drewno z kamiennych budynków, waląc w nie toporem. |
|||
⚫ | |||
* Legowisko orków generuje więcej żywności niż farma. |
|||
* Po ścięciu drzewa, pojawia się zielone wyrażenie algebraiczne (np. „+10”). |
* Po ścięciu drzewa, pojawia się zielone wyrażenie algebraiczne (np. „+10”). |
||
* Chłopi jakimś cudem przeciskają się przez malutkie wejście do kopalni. |
* Chłopi jakimś cudem przeciskają się przez malutkie wejście do kopalni. |
||
Linia 63: | Linia 72: | ||
* Bez względu na to, jaki szkielet leży na ziemi, nekromanta zawsze stworzy humanoidalny szkielet-wojownika. A nawet dwa takie szkielety... |
* Bez względu na to, jaki szkielet leży na ziemi, nekromanta zawsze stworzy humanoidalny szkielet-wojownika. A nawet dwa takie szkielety... |
||
* Zombi,szkielety i inni nieumarli muszą jeść. |
* Zombi,szkielety i inni nieumarli muszą jeść. |
||
* Saperzy, mimo |
* Saperzy, mimo że zaraz zginą, cieszą się, że „będzie demolka”. |
||
* Wieże strzelają strzałami z częstotliwością karabinu maszynowego. |
* Wieże strzelają strzałami z częstotliwością karabinu maszynowego. |
||
* Istnieją latające owieczki, które zmieniają się w pisklęcia niebieskich smoków. |
* Istnieją latające owieczki, które zmieniają się w pisklęcia niebieskich smoków. |
||
Linia 69: | Linia 78: | ||
* Goły Blademaster ma wyższą obronę niż opancerzony Król góry. |
* Goły Blademaster ma wyższą obronę niż opancerzony Król góry. |
||
* Gdy mamy dużo jednostek, to pożerają one część wydobywanego złota. |
* Gdy mamy dużo jednostek, to pożerają one część wydobywanego złota. |
||
* Owce lub inne niegroźne zwierzęta wybuchają, gdy kliknie się na nie kilkakrotnie |
* Owce lub inne niegroźne zwierzęta wybuchają, gdy kliknie się na nie kilkakrotnie. |
||
* Chimery latają i mają dwie głowy, ale nie mogą atakować innych latających jednostek. |
* Chimery latają i mają dwie głowy, ale nie mogą atakować innych latających jednostek. |
||
* To, czy budynek jest naprawiany przez chłopa, zależy od przycisku który wciśniemy (A lub R). |
* To, czy budynek jest naprawiany przez chłopa, zależy od przycisku który wciśniemy (A lub R). |
||
Linia 81: | Linia 90: | ||
* Nigdy nie znajdziesz odpowiedzi, na pytanie czemu Archimonde przekształca ziemię w zatrutą. |
* Nigdy nie znajdziesz odpowiedzi, na pytanie czemu Archimonde przekształca ziemię w zatrutą. |
||
* Również nie znasz odpowiedzi na pytanie, czemu, pomimo zniszczenia Studni Słońca, krwawe elfy wciąż rzucają zaklęcia. |
* Również nie znasz odpowiedzi na pytanie, czemu, pomimo zniszczenia Studni Słońca, krwawe elfy wciąż rzucają zaklęcia. |
||
* Mimo |
* Mimo iż mama płakała z powodu porwania Timmy'ego, nie przeszkadza jej, gdy zamordujemy jego rodzeństwo. |
||
* Skoro Archimonde nie zniszczył Drzewa Świata tak jak Dalaran, to widocznie nie umiał rysować drzew. |
* Skoro Archimonde nie zniszczył Drzewa Świata tak jak Dalaran, to widocznie nie umiał rysować drzew. |
||
* Każdy Rycerz ma wadę zgryzu i opluwa się podczas mówienia. |
* Każdy Rycerz ma wadę zgryzu i opluwa się podczas mówienia. |
||
* Medivh ciągle bredzi o jakimś zachodzie i każe wszystkim tam płynąć. Widocznie tylko Jaina i Thrall chcą kupić kowbojskie pamiątki na przecenie. |
* Medivh ciągle bredzi o jakimś zachodzie i każe wszystkim tam płynąć. Widocznie tylko Jaina i Thrall chcą kupić kowbojskie pamiątki na przecenie. |
||
* Taureni mają coś z krów, ale Cairne, wódz taurenów wygląda jak świnia |
* Taureni mają coś z krów, ale Cairne, wódz taurenów wygląda jak świnia. |
||
* Rycerz śmierci często dobija innych bohaterów lub jednostki oraz leczy własne przy pomocy śmiercionośnych wstęg. |
* Rycerz śmierci często dobija innych bohaterów lub jednostki oraz leczy własne przy pomocy śmiercionośnych wstęg. |
||
* Wysokość pancerza u bohatera zależy od ilości Agility ( |
* Wysokość pancerza u bohatera zależy od ilości Agility (zręczności). |
||
* Nietoperze kopią nogami inne jednostki latające. |
* Nietoperze kopią nogami inne jednostki latające. |
||
* Chłop-milicjant ma lepsze staty od zawodowego piechura. |
* Chłop-milicjant ma lepsze staty od zawodowego piechura. |
||
Linia 96: | Linia 105: | ||
* Natomiast Strażnikowi Gaju wystarczy jedna para butów na cztery nogi, a Władcy Podziemi na sześć odnóży. |
* Natomiast Strażnikowi Gaju wystarczy jedna para butów na cztery nogi, a Władcy Podziemi na sześć odnóży. |
||
* Każdy bohater jest w stanie założyć na siebie sześć hełmów, jednak wyklucza to noszenie choćby rękawiczek. |
* Każdy bohater jest w stanie założyć na siebie sześć hełmów, jednak wyklucza to noszenie choćby rękawiczek. |
||
* Elfy rozpaczają z powodu straty Cenariusa, zamiast ożywić go na ołtarzu. |
|||
* Archimonde mimo swojej potęgi, nie potrafi poradzić sobie z ognikami, które nie zadają obrażeń. |
|||
== |
== Objawy uzależnienia == |
||
⚫ | |||
Jesteś uzależniony od Warcrafta III jeżeli: |
|||
⚫ | |||
* Dziwisz się, czemu ksiądz nie chce cię uzdrowić z ran. |
* Dziwisz się, czemu ksiądz nie chce cię uzdrowić z ran. |
||
* Rzucasz młotkiem i dziwisz się czemu cel nie jest ogłuszony. |
* Rzucasz młotkiem i dziwisz się czemu cel nie jest ogłuszony. |
||
* Gdy jesteś głodny, wrzeszczysz |
* Gdy jesteś głodny, wrzeszczysz ''CZUUUJĘ GŁÓÓÓD!!!'' |
||
* Machasz kijem nad zwłokami np: kury i próbujesz przywołać szkielety. |
* Machasz kijem nad zwłokami np: kury i próbujesz przywołać szkielety. |
||
* Wbijasz w ziemie kijki z tasiemkami, po czym straszysz innych, że to wężowe znaki i zaraz ich zabiją. |
* Wbijasz w ziemie kijki z tasiemkami, po czym straszysz innych, że to wężowe znaki i zaraz ich zabiją. |
||
* Widząc spadającą gwiazdę, biegniesz odnaleźć kapłankę księżyca, która ją wyczarowała. |
* Widząc spadającą gwiazdę, biegniesz odnaleźć kapłankę księżyca, która ją wyczarowała. |
||
* Rzucasz w kogoś kuflem piwa i dziwisz się, że nie jest spowolniony, przecież Pandareńskiemu Miodowarowi zawsze się to udaje. |
* Rzucasz w kogoś kuflem piwa i dziwisz się, że nie jest spowolniony, przecież Pandareńskiemu Miodowarowi zawsze się to udaje. |
||
* Dziwisz się, że gdy mówisz |
* Dziwisz się, że gdy mówisz ''Za Khaz Modan'' nie robisz się duży i szary. |
||
* Szukasz kopalni złota w poszukiwaniu kieszonkowych. |
* Szukasz kopalni złota w poszukiwaniu kieszonkowych. |
||
* Pożerasz zwłoki, w celu zregenerowania punktów życia. |
* Pożerasz zwłoki, w celu zregenerowania punktów życia. |
||
* Za każdym razem, gdy idziesz w jakiekolwiek miejsce, zawsze mówisz słowa, takie jak: |
* Za każdym razem, gdy idziesz w jakiekolwiek miejsce, zawsze mówisz słowa, takie jak: ''Za honor!'', ''Za hordę!''. |
||
* Jak bijesz losowego przechodnia, zastanawiasz się czemu nie biegną do ratusza, i czemu nie każdy zabity upada tak samo! |
* Jak bijesz losowego przechodnia, zastanawiasz się czemu nie biegną do ratusza, i czemu nie każdy zabity upada tak samo! |
||
* |
* Dziwisz się, czemu jak widzisz zielony dymek to, nie zasypiasz i zamieniasz się w zombie. |
||
* Podczas burzy jak widzisz błyskawice, wiesz że niedaleko walczy Thrall. |
* Podczas burzy jak widzisz błyskawice, wiesz że niedaleko walczy Thrall. |
||
* Gdy ktoś jest ranny, oświetlasz go latarką krzycząc |
* Gdy ktoś jest ranny, oświetlasz go latarką krzycząc ''Święty Blask!''. |
||
* Na basenie, gdy ktoś cię obleje szukasz Żywiołaka Wody. |
* Na basenie, gdy ktoś cię obleje szukasz Żywiołaka Wody. |
||
* Widząc dziecko myślisz, że to |
* Widząc dziecko myślisz, że to Daniel i czekasz jak powie ''A co z tymi których zabrały orki?''. |
||
* Wpatrujesz się w papier toaletowy ze wzorkami i mówisz, że używasz Zwoju Bestii |
* Wpatrujesz się w papier toaletowy ze wzorkami i mówisz, że używasz Zwoju Bestii. |
||
* Dziwisz się, że kiedy cię napadają, to nie możesz uaktywnić Boskiej Tarczy. |
* Dziwisz się, że kiedy cię napadają, to nie możesz uaktywnić Boskiej Tarczy. |
||
* Gdy widzisz kogoś o czerwonym odcieniu skóry sądzisz,że to ork, który został opętany przez demony. |
* Gdy widzisz kogoś o czerwonym odcieniu skóry sądzisz, że to ork, który został opętany przez demony. |
||
* Dziwisz się, dlaczego nie ogłuszyłeś grupy osób tupaniem w ziemie, przecież Wodzowi Taurenów zawsze się udaje. |
* Dziwisz się, dlaczego nie ogłuszyłeś grupy osób tupaniem w ziemie, przecież Wodzowi Taurenów zawsze się udaje. |
||
* Biegasz po lesie w biustonoszu, pelerynie i z łukiem w ręku udając Nocną Elfkę, a gdy ktoś ci się dziwnie przygląda, stajesz w miejscu, bo myślisz, że stajesz się niewidzialny. |
* Biegasz po lesie w biustonoszu, pelerynie i z łukiem w ręku udając Nocną Elfkę, a gdy ktoś ci się dziwnie przygląda, stajesz w miejscu, bo myślisz, że stajesz się niewidzialny. |
||
* Każdego, kto ma wielkie zęby i dziwnie biega, pytasz czy jest Dreanei'em z Outlandu. |
* Każdego, kto ma wielkie zęby i dziwnie biega, pytasz czy jest Dreanei'em z Outlandu. |
||
* Na farmie podchodzisz do wieśniaczek i dziwisz się, że nie śmieją się powalająco, przecież do Arthasa zawsze się śmiały. |
* Na farmie podchodzisz do wieśniaczek i dziwisz się, że nie śmieją się powalająco, przecież do Arthasa zawsze się śmiały. |
||
* Biegasz z młotkiem wrzeszcząc, że jesteś Arthas. |
* Biegasz z młotkiem wrzeszcząc, że jesteś Arthas. |
||
* Ksiądz na religii pyta |
* Ksiądz na religii pyta ''Kto trzeciego dnia wstąpił na Ziemię'', odpowiadasz, że Archimonde. |
||
* Widząc babcie z laską jesteś pewien że to Jaina. |
* Widząc babcie z laską jesteś pewien że to Jaina. |
||
* Nie bawisz się w piaskownicy, nie chcesz zniszczyć miasta. |
* Nie bawisz się w piaskownicy, nie chcesz zniszczyć miasta. |
||
Linia 132: | Linia 142: | ||
* Myślisz ze Pearl Harbor zaatakowali nie [[Japonia|Japończycy]] a gryfi jeźdźcy z Aerie. |
* Myślisz ze Pearl Harbor zaatakowali nie [[Japonia|Japończycy]] a gryfi jeźdźcy z Aerie. |
||
* Podczas wojny czołgi strzelają tylko do budynków. I do samolotów. |
* Podczas wojny czołgi strzelają tylko do budynków. I do samolotów. |
||
* Dziwisz się dlaczego ludzie boją się epidemii |
* Dziwisz się, dlaczego ludzie boją się epidemii. Przecież można zabić chorych i nikt się już nie zarazi. |
||
* Nie uznajesz książki |
* Nie uznajesz książki ''[[Anaruk chłopiec z Grenlandii]]'', bo wiesz że to był Northrend. |
||
* Jak słyszysz że [[Szwajcaria]] jest neutralna to wiesz że mieszkają tam gobliny. |
* Jak słyszysz że [[Szwajcaria]] jest neutralna to wiesz że mieszkają tam gobliny. |
||
* Gdy spotykasz wronę, zaczynasz uciekać, przekonany, że to Medivh i że zaraz zrobi czary-mary i zacznie bredzić |
* Gdy spotykasz wronę, zaczynasz uciekać, przekonany, że to Medivh i że zaraz zrobi czary-mary i zacznie bredzić ''Uciekaj na zachód! Na zachód, mówię!'' |
||
* Gdy budzisz się rano zaczynasz od powiedzenia |
* Gdy budzisz się rano zaczynasz od powiedzenia ''Nie śpię, już nie śpię'', lub ''Śpiący się obudził''. |
||
* Myślisz, że terroryści-samobójcy to goblińcy saperzy. |
* Myślisz, że terroryści-samobójcy to goblińcy saperzy. |
||
* Nie dziwisz się kiedy widzisz że samochód/czołg jedzie bez załogi, przecież maszyny jeżdżą bez załogi. |
* Nie dziwisz się kiedy widzisz że samochód/czołg jedzie bez załogi, przecież maszyny jeżdżą bez załogi. |
||
* Gapisz się cały dzień na niedźwiedzia i czekasz aż się odmieni w druida szponów. |
* Gapisz się cały dzień na niedźwiedzia i czekasz aż się odmieni w druida szponów. |
||
* Gapisz się cały dzień na kruka i czekasz aż się odmieni w druida pazurów. |
* Gapisz się cały dzień na kruka i czekasz aż się odmieni w druida pazurów. |
||
* Patrzysz na mapę świata i zastanawiasz się gdzie jest tron mrozu. |
* Patrzysz na mapę świata i zastanawiasz się gdzie jest tron mrozu. |
||
* Kiedy odbierasz telefon przedstawiasz się jako Król Arthas. |
* Kiedy odbierasz telefon przedstawiasz się jako Król Arthas. |
||
* Uważasz, że ludzie pracujący w rzeźni to plugastwa. |
* Uważasz, że ludzie pracujący w rzeźni to plugastwa. |
||
Linia 149: | Linia 159: | ||
* Gdy znajdziesz swój zeszyt z młodych klas myślisz ze to księga czarów. |
* Gdy znajdziesz swój zeszyt z młodych klas myślisz ze to księga czarów. |
||
* Nie myjesz łazienki, bo na osadzie szybciej się regenerujesz. |
* Nie myjesz łazienki, bo na osadzie szybciej się regenerujesz. |
||
* Gdy wchodzisz do klasy mówisz |
* Gdy wchodzisz do klasy mówisz ''przybyłem oczyścić tę krainę''. |
||
* Uciekasz z domu w poszukiwania tronu mrozu |
* Uciekasz z domu w poszukiwania tronu mrozu. |
||
* Zabijasz swojego ojca i niszczysz jego |
* Zabijasz swojego ojca i niszczysz jego [[Dom|królestwo]]. |
||
* Dziwisz się, gdy otwierając skrzynie złota, zamiast Korony Królów znajdujesz złoto. |
* Dziwisz się, gdy otwierając skrzynie złota, zamiast Korony Królów znajdujesz złoto. |
||
* Gdy skończysz remont w domu, mówisz ''modernizacja zakończona''. |
|||
* Odbierając wyniki od lekarza, czekasz aż powie ''badania zakończone''. |
|||
==DotA== |
==DotA== |
||
Linia 190: | Linia 202: | ||
*'''Lesale''' – venomancer, zwany pieszczotliwie winomancerem. Zajmuje się nieustanną degustacja napojów wyskokowych na bazie siarki. Dzięki dużemu stężenia tego pierwiastka w treści żołądkowej, Lesale może rzygać kwasem siarkowym. |
*'''Lesale''' – venomancer, zwany pieszczotliwie winomancerem. Zajmuje się nieustanną degustacja napojów wyskokowych na bazie siarki. Dzięki dużemu stężenia tego pierwiastka w treści żołądkowej, Lesale może rzygać kwasem siarkowym. |
||
*'''Strygwyr''' – poszukiwacz |
*'''Strygwyr''' – poszukiwacz krwi, jego rzekomy wampiryzm to tylko przykrywka. W rzeczywistości zajmuje się zbieraniem trufli w lesie. Oficjalnie udaje potężnego orkowego szamana. Nieoficjalnie jednak wiadomo, że w pewnych kręgach nazywany był Prosiaczkiem i przybył ze Stumilowego Lasu. |
||
*'''Anubarak''' – zabójca, przerośnięty żuczek gnojarz dorównujący masą czterem koniom. Ptaszki ćwierkają, że narodził się na granicy Iranu z Afganistanem. Ewoluował w wyniku skażenia nawozu wielbłądów, którymi przemycany był pluton do Iranu. Radioaktywne jedzenie nie tylko poprawiło jego siła, ale również inteligencję i mądrość co jest rzadkością u żuków gnojarzy. |
*'''Anubarak''' – zabójca, przerośnięty żuczek gnojarz dorównujący masą czterem koniom. Ptaszki ćwierkają, że narodził się na granicy Iranu z Afganistanem. Ewoluował w wyniku skażenia nawozu wielbłądów, którymi przemycany był pluton do Iranu. Radioaktywne jedzenie nie tylko poprawiło jego siła, ale również inteligencję i mądrość co jest rzadkością u żuków gnojarzy. |
||
*'''Ostrzeterroru''' – trzymacz dusz, heros z pierwszą klasą niepełnosprawności ze względu na brak wzroku. Zamiast charakterystycznej białej laski używa dwóch ogromnych mieczy. Wyznaje zasadę: Jeżeli nie możesz czegoś ominąć rozwal to, jeżeli możesz coś ominąć i tak to rozwal. |
*'''Ostrzeterroru''' – trzymacz dusz, heros z pierwszą klasą niepełnosprawności ze względu na brak wzroku. Zamiast charakterystycznej białej laski używa dwóch ogromnych mieczy. Wyznaje zasadę: Jeżeli nie możesz czegoś ominąć rozwal to, jeżeli możesz coś ominąć i tak to rozwal. |
||
Linia 199: | Linia 211: | ||
*'''Boush''' – gobliński majsterkowicz, obecnie druga po USA potęga militarna na świecie. W swoim plecaku nosi arsenał którego nie powstydził by się Schwarzenegger. Posiada rakiety samonaprowadzające, karabin laserowy, armię nanorobotów oraz kij umaczany kupą którego siła rażenia szacowana jest na 150 megaton. |
*'''Boush''' – gobliński majsterkowicz, obecnie druga po USA potęga militarna na świecie. W swoim plecaku nosi arsenał którego nie powstydził by się Schwarzenegger. Posiada rakiety samonaprowadzające, karabin laserowy, armię nanorobotów oraz kij umaczany kupą którego siła rażenia szacowana jest na 150 megaton. |
||
*'''Voljin''' – wiedźmiński lekarz, specjalista w dziedzinie chirurgi i farmacji. Jego największym osiągnięciem było zbudowanie trollowego sztucznego serca z patyków, rybich pęcherzy i drutu. Niestety nie udało mu się jeszcze nikogo wyleczyć. |
*'''Voljin''' – wiedźmiński lekarz, specjalista w dziedzinie chirurgi i farmacji. Jego największym osiągnięciem było zbudowanie trollowego sztucznego serca z patyków, rybich pęcherzy i drutu. Niestety nie udało mu się jeszcze nikogo wyleczyć. |
||
*'''Aggron Łamaczkamieni''' – ogrowy mag, posiada dwie głowy a w każdej po pół mózgu. Jego magia sprowadza się do rzucania płonących flaszek z oliwą. Mimo |
*'''Aggron Łamaczkamieni''' – ogrowy mag, posiada dwie głowy a w każdej po pół mózgu. Jego magia sprowadza się do rzucania płonących flaszek z oliwą. Mimo że uważa się za maga, walczy zawsze w pierwszej linii przy użyciu drewnianej maczugi. |
||
*'''Jakiro Dwusmokowa głowa''' - chimero-smoko-hipopotamo-muminko-cośtam o dwóch głowach. Specjalizuje się w rzucaniu naraz ogniem i lodem. Jak na latającego stwora to strasznie powoli lata. A właściwie idzie. Nad ziemią. Co ciekawsze, jest wolniejszy od obładowanych niepotrzebnymi śmieciami goblinów, którzy są zmęczeni. Podwójnie. |
*'''Jakiro Dwusmokowa głowa''' - chimero-smoko-hipopotamo-muminko-cośtam o dwóch głowach. Specjalizuje się w rzucaniu naraz ogniem i lodem. Jak na latającego stwora to strasznie powoli lata. A właściwie idzie. Nad ziemią. Co ciekawsze, jest wolniejszy od obładowanych niepotrzebnymi śmieciami goblinów, którzy są zmęczeni. Podwójnie. |
||
*'''Shendelzara Jedwabnedrewno''' - spirytus zemsty, a właściwie spiryt. Kobieta, która przeżyła własną śmierć. 4 razy!!! Najbardziej lubiana za jej krzyczenie, które osłabia wrogów, a właściwie wielkie muminy. |
*'''Shendelzara Jedwabnedrewno''' - spirytus zemsty, a właściwie spiryt. Kobieta, która przeżyła własną śmierć. 4 razy!!! Najbardziej lubiana za jej krzyczenie, które osłabia wrogów, a właściwie wielkie muminy. |
||
*'''Knajt Vifon''' - smoko-knajt, który beka ogniem, i zmienia się w smoka. A dokładniej w smoczycę. Potrafi też zwiększyć swojego ''armora'' i ''helf regena''. |
*'''Knajt Vifon''' - smoko-knajt, który beka ogniem, i zmienia się w smoka. A dokładniej w smoczycę. Potrafi też zwiększyć swojego ''armora'' i ''helf regena''. |
||
*'''Ymir'''* - zmutowany mors urodzony na |
*'''Ymir'''* - zmutowany mors urodzony na Syberii. Umie turlać się w postaci kulistej. Posiada pięść walrusa dzięki której wystrzeliwał w kosmos radzieckie rakiety/satelity. |
||
===Artefakty=== |
===Artefakty=== |
||
Linia 215: | Linia 227: | ||
Na mapie oprócz grup niezdecydowanych wyborców koczujących w lesie, znajduje się jeszcze boss '''Roshan'''. Pewnie nikt nie zwracał by na niego uwagi gdyby nie egida nieśmiertelności, której jest właścicielem. Ironicznie jest odporny na magie i nie może jej używać. Oczywiście nie przeszkadza to magom którzy z łatwością potrafią zamienić go w kurę bądź podrzucić za pomocą małego tornada. |
Na mapie oprócz grup niezdecydowanych wyborców koczujących w lesie, znajduje się jeszcze boss '''Roshan'''. Pewnie nikt nie zwracał by na niego uwagi gdyby nie egida nieśmiertelności, której jest właścicielem. Ironicznie jest odporny na magie i nie może jej używać. Oczywiście nie przeszkadza to magom którzy z łatwością potrafią zamienić go w kurę bądź podrzucić za pomocą małego tornada. |
||
<br clear="all"/> |
|||
⚫ | |||
W DociE uwielbiają oobów, wykoipują nooby innych po 3 minutach gry |
|||
{{Gry fabularne}} |
|||
[[Kategoria:Warcraft]] |
[[Kategoria:Warcraft]] |
||
[[en:Warcraft 3]] |
[[en:Warcraft 3]] |
||
[[es:Guarkraft III]] |
[[es:Guarkraft III]] |
||
⚫ |
Aktualna wersja na dzień 08:32, 23 lip 2020
Ten artykuł jest niezmiernie długi i jego czytanie może spowodować liczne szkody, takie jak: strata czasu, ból palców, możliwość zepsucia się myszki, klawiatury, procesora i przypalenie drugiego dania. Upewnij się, że jesteś na siłach lub wylosuj sobie coś krótszego. |
Warcraft III – trzecia z serii gier Warcraft firmy Blizzard. To strategia czasu przeszłego, strony biernej. Opowiada o walkach, jakie toczą się w mitologicznej krainie Azeroth, między orkami, ludźmi, nieumarłymi i nocnymi elfami. Na silniku graficznym Warcrafta III oparte są wszystkie obecne gry FPS takie jak Far Cry 2 czy Bioshock. Dzięki rozbudowanemu edytorowi dołączonego do gry powstało też wiele map takich jak DotA(ang. Defence of the Ancients), które wciąż zapewniają masońskiemu Blizzardowi ogromne zyski.
Rasy[edytuj • edytuj kod]
- Ludzie – wciąż poszukiwali brakującego ogniwa. Przejawiali swoją miłość do króla walcząc z zielonymi. Los spłatał im figla w postaci naiwnego paladyna Arthasa. Powędrowali przed nieumarłymi za morze. Na wiele się to jednak nie zdało, bo i tam ich dorwali.
- Orkowie – Zielone stworzenia przypominające wyglądem opakowanie po Xbox360. Na uszach mają zawinięte rogi, przez co uszy stają się bardziej groźne. Zielony ludek robol zawsze przy sobie ma kilof.
- Nieumarli – anorektyczna i anemiczna rasa uciekinierów z cyrku dziwolągów. Niektórzy powstali z ziemi, inni przybyli z różnych wymiarów, a jeszcze inni dołączyli „dobrowolnie”. Azeroth wybrali sobie jako kolejny punkt wycieczki po wymiarach. Mają dziwny zwyczaj pojawiania się w miejscach, gdzie toczy się akcja. Spotykani w heavymetalowych zespołach. Ich największym atutem jest spaczona ziemia która z ogromną szybkością regeneruje hp, co umożliwia przejście do równie szybkiego kontrataku!
- Nocne elfy – anemiczna rasa długouchych. W lasach Ashenvale żyli sobie tysiące lat i jakoś nie mieli żadnych problemów. Kiedyś walczyli z rybim przywódcą nieumarłych Archimondkiem, a teraz znowu im się zbliżał pod miasto. Musieli więc pobudzić wszystkich druidów z długiej drzemki. Elfy mają bardzo ładne plecy. Z obu stron. Natomiast Nocne Elfki mają czym oddychać.
Noob w Warcraft III[edytuj • edytuj kod]
- Buduje dziesiątki wież w swojej bazie uważając, iż broń oblężnicza przeciwnika go nie dosięgnie, a jego wieże pozwolą mu odnieść przewagę w bitwie rozgrywającej się z dala od jego bazy,
- Rozbudowuje armie i tworzy dziesiątki wież, a na prośby o spotkanie, złoto lub drewno nie odpowiada.
- Pisze, że jest pro, aby po rozpoczęciu gry pytać, jak się w to gra. Kiedy zostaje zignorowany, tudzież ktoś zacznie z nim dyskusję, zacznie cię obrażać w stylu „twoja stara pierze w rzece”,
- Twierdzi, że każdy, kto z nim wygrał – hackuje,
- Czepi się Twoich statów w solo (10-1),
- Krzyczy: „MAP HACKER”, gdy używasz Cienia,
- Często robi mass air – nawet, kiedy zauważy, że przeciwnik ma hippo, gargi lub hawki,
- Wszelkie jednostki, które zamiast walczyć są lepsze w rzucaniu zaklęć uważa za bezwartościowe. Zamiast tego tworzy sobie armie składające się z samych taurenów, górskich gigantów czy lodowych żmijów,
- Jeżeli ściąga od hosta jakąś mapkę, to tylko dlatego, że „akurat niechcący skasował tą wersję, ale jest pro”. Nie wychodzi zaraz po rozpoczęciu. Robi to po minucie gry,
- Próbuje zmienić avatar, lecz mu się nie udaje, zaś po paru próbach spamuje: Iak sminic awatar? help1!!!!111,
- Kiedy grajac w dote wpisujesz -water 255 0 0, mówi, że cheatujesz,
- Gdy gra w Island Defense, gada do tytana: Im pro you noob , a jak tytan go zabije, gada: YOU CHEATER!!!!!!!?!?!?!?!?111 i grozi banem,
- Kiedy dostaje łupnia od dalekosiężnego czaru, wyzywa od cheaterów,
- Gdy gra w Tree taga i znajdzie go infernal, wyzywa od cheaterów i (jeśli wie jak) sprawdza czy ktoś używa maphacka. Gdy pisze: ......... might be maphacking(pisze nawet jak ktoś nie używa[słabo sprawdza]) wyzywa od cheaterów i noobów, po czym wychodzi z gry,
- Kiedy gra w Angel arene i kapnie sie jak zabijać mobki to lata i pyta sie wszystkich co kupic a jak niemoże znależć itemów (na recepty) to wychodzi z gry,
- W Hero Line Wars nie wie jak się zwiększa income i czemu wszyscy mają statsytyki powyżej 5000,
- Jeśli nie może trafić jakiejś jednostki latającej, jednostką(ewentualnie jednostkami) które nie mogą atakować latających, myśli że to bug a gdy się zorientuje się że to nie bug, wyzywa jej posiadacza od cheaterów,
- w Hero Wars nie buduje banku, a nawet jeśli zbuduje, to nie wie jak go używać,
- Gdy gra w życie wieśniaka cały czas prosi Boga: „Ej daj ksienge”,
- Jeżeli gra w Titan Land i zauważy że ktoś atakuje go rasą demonów, która dostał od tytanów wyzywa od cziterów,
- W Titan Landzie atakuje wszystkich i się dziwi ze dostał kicka i wyzywa od noobów na chacie,
- Kiedy gra undeadami nie szkoli banshee bo się boi ich krzyków,
- Używa karykatury angielskiego w stylu : Ju fakking chiter !!!!11,
- Jak gra przymierzem to szkoli tylko piechurów bo: majom fajne zproie !1,
- Gdy wylosuje różowy kolor to wychodzi z gry,
- Noob lami i laguje, a potem się dziwi że ma bana,
- Nooby mają typowe dla siebie nazwy:
- Ich ulubionych jednostek: nekromanta, piechur88 itp.,
- Dziwaczne nazwy: q1w2e3r4t5y6u7i8, NaChujuBombel, radiomaryja,
- Prawdziwe nazwy: noob, DoBaruHej i inne gówna.
- Noob przeważnie jest weteranem Tibii i Metina2 - kto obrazi te gry ma bana
- Gdy gra elfami, robi armię złożoną ze świetlików, bo sądzi, że jak je zdetonuje to zabije całą armię wroga. W rzeczywistości zabija 2 wilki przyzwane przez Wróżbitę z orków i przegrywa grę.
- Nie robi badań w młynie,tartaku,domu łowców,cmentarzu.
- Grając nieumarłymi w The Frozen Throne rekrutuje tylko lodowe żmije bo myśli, że jak ma smoki to nikt mu nie podskoczy i dziwi się że wszystkie padają od driad a smoki ich nie atakują.
- Grając nieumarłymi nie wie jak wydobyć złoto z nowej kopalni.
- Nigdy nie kupuje przedmiotów dla bohatera i korzysta tylko z tych które wypadną z potworów.
- Grając nocnymi elfami, na początku meczu wstaje drzewem życia i atakuje wroga.
Zasady[edytuj • edytuj kod]
- Peony (orkowie robole) ścinają drzewa kilofami.
- Peony umieją gasić pożary waląc w sojusznicze budynki kilofem.
- Peony umieją wzniecać pożary waląc we wrogie budynki kilofem.
- Siepacze umieją zdobywać drewno z kamiennych budynków, waląc w nie toporem.
- Wszyscy są więksi od farm, nawet zwykli zbrojni.
- Legowisko orków generuje więcej żywności niż farma.
- Po ścięciu drzewa, pojawia się zielone wyrażenie algebraiczne (np. „+10”).
- Chłopi jakimś cudem przeciskają się przez malutkie wejście do kopalni.
- Chłop może stać się milicjantem, ale po minucie jego broń i zbroja znikają.
- Akolici wydurniają się przed kopalnią, a nam przybywa złota.
- Błędne Ogniki latają wokół drzewa, zdobywając drewno, nie uszkadzając drzewa.
- Budynki budują się same, widać tylko chłopa tłuczącego w nie kilofem.
- Strzały z łuków burzą budynki.
- Do wzniesienia budynku potrzebne jest tylko drewno i złoto.
- Pociski nigdy się nie kończą.
- Balisty i katapulty poruszają się bez niczyjej pomocy.
- Elfi kapłani ziewają. Jednocześnie płoną im oczy.
- Rycerz potrafi walczyć trzymając kopię w jednej ręce, a miecz w drugiej.
- Bestia Kodo nie uderza, to jeździec rzuca we wrogów kawałkami żelastwa.
- Wystarczy jeden ładny mieczyk, żeby całe królestwo się rozpadło.
- Gdy rozkazujemy orkowi na wilku zarzucić sieć na czerwonego smoka, to wyskakuje komunikat, że jest on {smok} odporny na czary.
- Bez względu na to, jaki szkielet leży na ziemi, nekromanta zawsze stworzy humanoidalny szkielet-wojownika. A nawet dwa takie szkielety...
- Zombi,szkielety i inni nieumarli muszą jeść.
- Saperzy, mimo że zaraz zginą, cieszą się, że „będzie demolka”.
- Wieże strzelają strzałami z częstotliwością karabinu maszynowego.
- Istnieją latające owieczki, które zmieniają się w pisklęcia niebieskich smoków.
- Jednostki mogą podpalić budynek waląc w niego mieczem, toporem lub inną bronią do walki bezpośredniej.
- Goły Blademaster ma wyższą obronę niż opancerzony Król góry.
- Gdy mamy dużo jednostek, to pożerają one część wydobywanego złota.
- Owce lub inne niegroźne zwierzęta wybuchają, gdy kliknie się na nie kilkakrotnie.
- Chimery latają i mają dwie głowy, ale nie mogą atakować innych latających jednostek.
- To, czy budynek jest naprawiany przez chłopa, zależy od przycisku który wciśniemy (A lub R).
- Gdy piechur zaczyna chodzić jak kowboj, ma podwyższoną obronę o 30%.
- Nocne elfy nie jedzą niczego. Wystarczy im woda z księżycowych studni.
- Mechaniczne jednostki takie jak balista czy katapulta potrzebują jedzenia.
- Każdy magiczny przedmiot w grze jest skrzynią. Wyjątkiem są księgi.
- Choć Archimonde potrafi zniszczyć duże miasto bazgrząc coś na piasku, to nie pomyśli o tym podczas bitwy o górę Hyjal.
- Mięso jest doskonałą amunicją do niszczenia budynków. Szczególnie miotane przez ledwo trzymające się w kupie wozy-katapulty.
- Wozy mięsa regenerują się.
- Nigdy nie znajdziesz odpowiedzi, na pytanie czemu Archimonde przekształca ziemię w zatrutą.
- Również nie znasz odpowiedzi na pytanie, czemu, pomimo zniszczenia Studni Słońca, krwawe elfy wciąż rzucają zaklęcia.
- Mimo iż mama płakała z powodu porwania Timmy'ego, nie przeszkadza jej, gdy zamordujemy jego rodzeństwo.
- Skoro Archimonde nie zniszczył Drzewa Świata tak jak Dalaran, to widocznie nie umiał rysować drzew.
- Każdy Rycerz ma wadę zgryzu i opluwa się podczas mówienia.
- Medivh ciągle bredzi o jakimś zachodzie i każe wszystkim tam płynąć. Widocznie tylko Jaina i Thrall chcą kupić kowbojskie pamiątki na przecenie.
- Taureni mają coś z krów, ale Cairne, wódz taurenów wygląda jak świnia.
- Rycerz śmierci często dobija innych bohaterów lub jednostki oraz leczy własne przy pomocy śmiercionośnych wstęg.
- Wysokość pancerza u bohatera zależy od ilości Agility (zręczności).
- Nietoperze kopią nogami inne jednostki latające.
- Chłop-milicjant ma lepsze staty od zawodowego piechura.
- Żywiołak wody może być przyzwany nawet na pustyni. Również można tam wywołać gradobicie.
- Budynki-drzewa mogą pożerać inne drzewa w celu regeneracji.
- Bestia Kodo jest w stanie pożreć 3-krotnie większego od siebie górskiego giganta.
- Gdy Arcymag ubierze buty szybkości, to jego koń biega szybciej (dotyczy również Rycerza Śmierci, Kapłanki Księżyca i Wróżbity).
- Natomiast Strażnikowi Gaju wystarczy jedna para butów na cztery nogi, a Władcy Podziemi na sześć odnóży.
- Każdy bohater jest w stanie założyć na siebie sześć hełmów, jednak wyklucza to noszenie choćby rękawiczek.
- Elfy rozpaczają z powodu straty Cenariusa, zamiast ożywić go na ołtarzu.
- Archimonde mimo swojej potęgi, nie potrafi poradzić sobie z ognikami, które nie zadają obrażeń.
Objawy uzależnienia[edytuj • edytuj kod]
- W mowie codziennej używasz takich wyrażeń jak: Lok tar ogar i Asz nu falanah, a także Isznealo Porah i at letor a man Anu Dana Dor i tor illisar thera nal.
- Dziwisz się, czemu ksiądz nie chce cię uzdrowić z ran.
- Rzucasz młotkiem i dziwisz się czemu cel nie jest ogłuszony.
- Gdy jesteś głodny, wrzeszczysz CZUUUJĘ GŁÓÓÓD!!!
- Machasz kijem nad zwłokami np: kury i próbujesz przywołać szkielety.
- Wbijasz w ziemie kijki z tasiemkami, po czym straszysz innych, że to wężowe znaki i zaraz ich zabiją.
- Widząc spadającą gwiazdę, biegniesz odnaleźć kapłankę księżyca, która ją wyczarowała.
- Rzucasz w kogoś kuflem piwa i dziwisz się, że nie jest spowolniony, przecież Pandareńskiemu Miodowarowi zawsze się to udaje.
- Dziwisz się, że gdy mówisz Za Khaz Modan nie robisz się duży i szary.
- Szukasz kopalni złota w poszukiwaniu kieszonkowych.
- Pożerasz zwłoki, w celu zregenerowania punktów życia.
- Za każdym razem, gdy idziesz w jakiekolwiek miejsce, zawsze mówisz słowa, takie jak: Za honor!, Za hordę!.
- Jak bijesz losowego przechodnia, zastanawiasz się czemu nie biegną do ratusza, i czemu nie każdy zabity upada tak samo!
- Dziwisz się, czemu jak widzisz zielony dymek to, nie zasypiasz i zamieniasz się w zombie.
- Podczas burzy jak widzisz błyskawice, wiesz że niedaleko walczy Thrall.
- Gdy ktoś jest ranny, oświetlasz go latarką krzycząc Święty Blask!.
- Na basenie, gdy ktoś cię obleje szukasz Żywiołaka Wody.
- Widząc dziecko myślisz, że to Daniel i czekasz jak powie A co z tymi których zabrały orki?.
- Wpatrujesz się w papier toaletowy ze wzorkami i mówisz, że używasz Zwoju Bestii.
- Dziwisz się, że kiedy cię napadają, to nie możesz uaktywnić Boskiej Tarczy.
- Gdy widzisz kogoś o czerwonym odcieniu skóry sądzisz, że to ork, który został opętany przez demony.
- Dziwisz się, dlaczego nie ogłuszyłeś grupy osób tupaniem w ziemie, przecież Wodzowi Taurenów zawsze się udaje.
- Biegasz po lesie w biustonoszu, pelerynie i z łukiem w ręku udając Nocną Elfkę, a gdy ktoś ci się dziwnie przygląda, stajesz w miejscu, bo myślisz, że stajesz się niewidzialny.
- Każdego, kto ma wielkie zęby i dziwnie biega, pytasz czy jest Dreanei'em z Outlandu.
- Na farmie podchodzisz do wieśniaczek i dziwisz się, że nie śmieją się powalająco, przecież do Arthasa zawsze się śmiały.
- Biegasz z młotkiem wrzeszcząc, że jesteś Arthas.
- Ksiądz na religii pyta Kto trzeciego dnia wstąpił na Ziemię, odpowiadasz, że Archimonde.
- Widząc babcie z laską jesteś pewien że to Jaina.
- Nie bawisz się w piaskownicy, nie chcesz zniszczyć miasta.
- Opalając się nad morzem, czuwasz i wypatrujesz nagi.
- Jedziesz na wycieczkę do obserwatorium i zastanawiasz się gdzie są wyrwidrzewy
- Myślisz ze Pearl Harbor zaatakowali nie Japończycy a gryfi jeźdźcy z Aerie.
- Podczas wojny czołgi strzelają tylko do budynków. I do samolotów.
- Dziwisz się, dlaczego ludzie boją się epidemii. Przecież można zabić chorych i nikt się już nie zarazi.
- Nie uznajesz książki Anaruk chłopiec z Grenlandii, bo wiesz że to był Northrend.
- Jak słyszysz że Szwajcaria jest neutralna to wiesz że mieszkają tam gobliny.
- Gdy spotykasz wronę, zaczynasz uciekać, przekonany, że to Medivh i że zaraz zrobi czary-mary i zacznie bredzić Uciekaj na zachód! Na zachód, mówię!
- Gdy budzisz się rano zaczynasz od powiedzenia Nie śpię, już nie śpię, lub Śpiący się obudził.
- Myślisz, że terroryści-samobójcy to goblińcy saperzy.
- Nie dziwisz się kiedy widzisz że samochód/czołg jedzie bez załogi, przecież maszyny jeżdżą bez załogi.
- Gapisz się cały dzień na niedźwiedzia i czekasz aż się odmieni w druida szponów.
- Gapisz się cały dzień na kruka i czekasz aż się odmieni w druida pazurów.
- Patrzysz na mapę świata i zastanawiasz się gdzie jest tron mrozu.
- Kiedy odbierasz telefon przedstawiasz się jako Król Arthas.
- Uważasz, że ludzie pracujący w rzeźni to plugastwa.
- Nie boisz się napaści dresów. W razie potrzeby przemienisz się w demona.
- A nawet jak zginiesz, to przecież zaraz ktoś cię ożywi na Ołtarzu Królów...
- Jestem ślepy, a nie głuchy!
- Gdy znajdziesz swój zeszyt z młodych klas myślisz ze to księga czarów.
- Nie myjesz łazienki, bo na osadzie szybciej się regenerujesz.
- Gdy wchodzisz do klasy mówisz przybyłem oczyścić tę krainę.
- Uciekasz z domu w poszukiwania tronu mrozu.
- Zabijasz swojego ojca i niszczysz jego królestwo.
- Dziwisz się, gdy otwierając skrzynie złota, zamiast Korony Królów znajdujesz złoto.
- Gdy skończysz remont w domu, mówisz modernizacja zakończona.
- Odbierając wyniki od lekarza, czekasz aż powie badania zakończone.
DotA[edytuj • edytuj kod]
Dota jest to gra dla maniaków i noobów, którzy po 666 pojedynkach w bettle necie stwierdzili, że to już nudne i postanowili zmienić grę. Niestety ich upośledzenie jest tak duże, że nie mogą ogarnąć żadnego innego świata poza WarCraftem. Pozostaje im WoW. Niestety jest to gra za droga więc zaczynają grać w DotĘ, grę dla ludzi ograniczonych gdzie sens ich życia kończy się po 25 lvl.
Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]
Celem gry jest wygranie wyborów i zniszczenie siedziby wrogiego sztabu wyborczego mieszczącego się w tak zwanym "thronie". Do wyboru mamy dwie strony konfliktu:
- The Dziwki – konserwatywna partia umarłych propagująca politykę pro śmiertelną
- The Alfonsy – obóz zielonych reprezentujący interesy zwierząt futerkowych
Każda partia posiada unikalnych bohaterów którzy pod kontrolą graczy biorą udział w walce po jednej ze stron. Dzięki pokaźnemu arsenałowi broni: siecznej, obuchowej, palnej oraz magi herosi starają się wymordować elektorat opozycji. Za każdego ubitego wyborcę przeciwnika, bohater nieoficjalnie otrzymuje złoto. Dzięki niemu może nabyć artefakty, które przy spotkaniu z bohaterami opozycji pozwolą mu wygrać starcie.
Bohaterowie[edytuj • edytuj kod]
Rekrutowani są przed rozgrywką z młodzieżówek partii przesiadujących w tawernach.
Tawerna wschodzącego słońca (The Sentinel)[edytuj • edytuj kod]
- Malutki – kamienny golem, mityczny stwór wykopany przez Freda Flintstona w kamieniołomie. Żywi się głównie gruzem z zawalonych budynków. Jego ulubioną zabawą jest rzucanie przeciwnikiem i powodowanie lawin skalnych.
- Raigor Kamiennekopyto – wstrząsacz ziemi, byk rozpłodowy z teksasu. Dosypywanie sterydów do paszy przez farmera spowodowało, że Raigor nabył umiejętność wywoływania trzęsień ziemi. Od tamtej pory wędruje z pokolorowanym pniem na ramieniu niszcząc skupiska ludności cywilnej na całym świecie.
- Purysta Grzmotogniew – omnirycerz, niedoszły kleryk z Torunia, wyrzucony z uczelni za stosowanie potężniejszej magii niż ojciec dyrektor. Niedoceniany wojownik, zwykle podczas rozgrywki pracuje jako lekarz pierwszego kontaktu.
- Sven – rycerz łobuz, były skoczek narciarski. Po zakończeniu kariery postanowił potrenować na siłowni w celu poprawienia sylwetki. Niestety jego wyniki były tak wspaniałe, że musiał uciekać ze swojego kraju przed zawistnymi kulturystami. Obecnie jest zabijaką na usługach sentinela.
Tawerna światła (The Sentinel)[edytuj • edytuj kod]
- Lina Odwrotna – zabójca, młodziutka adeptka sztuki władania ogniem. W wolnych chwilach gra na planie anime The Slayers. Poszukiwana międzynarodowym listem gończym za spowodowanie pożaru stulecia pod Kuźnią Raciborską.
- Alleria – wiatropęd, elfia łuczniczka. Jej prędkość jest prawie tak epicka jak jej biust. W biegu na sto metrów nie ma sobie równych. W amerykańskich kręgach filmowych okrzyknięta została następczynią Pameli Anderson. Niestety poświęciła swoją obiecująca karierę na rzecz uciśnionych leśnych zwierząt.
- Aiushtha – przeklinaczka, kobieta pół bóg - pół sarna. Wstydliwy epizod z życia półboga Cenariusa. Mimo charakterystycznego podobieństwa do matki Aiushtha jest ulubienicą swojego ojca. Dobrze włada włócznią siejąc strach wśród myśliwych i grzybiarzy.
- Furion – wyrocznik, lider nocnych elfów. Jego twarz jest tak niebieska jak denaturat którego nadużywa. Dzięki mocnej wątrobie szybko regeneruje manę potrzebną do rzucania potężnych zaklęć i przyzywania sił natury.
Tawerna mroku (The Scourge)[edytuj • edytuj kod]
- Pudż – rzeźnik, stwór o bogatej osobowości. Już jako dziecko Pudż sprawiał problemy wychowawcze w szkole. Jego ulubionym zajęciem było wyrywanie rączek i nóżek rówieśnikom. Niestety szkoła starała się bagatelizować jego wybryki i przepuszczała delikwenta do następnych klas. Obecnie dorosły Pudż zajmuje się wyrywaniem rączek i nóżek przeciwnikom frakcji The Scourge.
- Slardar – strażnik Slitherinu, początkowo zwierzątko domowe Harrego Pottera. Po jednym z seansów spirytusowych na lekcji magii został przemieniony w ludzio-rybo-węża. Dzięki ogromnej sile i dużej koncentracji ryby udało mu się uciec z Hogwartu. Obecnie pracuje w reklamówkach Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi propagujących jedzenie ryb.
- Leoryk – król szkieletów. Według życiorysu zamieszczonego w Fakcie, został wyrzucony z piekła przez diabła. Pogłoski głoszą, że Leoryk naraził się pisaniem sprośnych żartów i historyjek o żonie Lucyfera.
- Naix – złodziej życia, brakujące ogniwo w łańcuchu ewolucyjnym: wiewiórki, niedźwiedzia i wampira. Łączy w sobie najlepsze cechy wszystkich trzech ras: zwinność wampira, krwiożerczość wiewiórki i mordę niedźwiedzia. Żeruje głównie w nocy na czekoladowych polach chocapic.
- Mogul kan - aks. Najbardziej męski w całej Docie! Umie krzyczeć na innych, by go zaatakowali i kręcić się jak baletnica. Każdy zna jego przecinającą brodę, która zabija wszystkich wkoło. Podobno to młodszy brat Chucka Norrisa, ale nic nie mówcie!
Tawerna wieczoru (The Scourge)[edytuj • edytuj kod]
- Lesale – venomancer, zwany pieszczotliwie winomancerem. Zajmuje się nieustanną degustacja napojów wyskokowych na bazie siarki. Dzięki dużemu stężenia tego pierwiastka w treści żołądkowej, Lesale może rzygać kwasem siarkowym.
- Strygwyr – poszukiwacz krwi, jego rzekomy wampiryzm to tylko przykrywka. W rzeczywistości zajmuje się zbieraniem trufli w lesie. Oficjalnie udaje potężnego orkowego szamana. Nieoficjalnie jednak wiadomo, że w pewnych kręgach nazywany był Prosiaczkiem i przybył ze Stumilowego Lasu.
- Anubarak – zabójca, przerośnięty żuczek gnojarz dorównujący masą czterem koniom. Ptaszki ćwierkają, że narodził się na granicy Iranu z Afganistanem. Ewoluował w wyniku skażenia nawozu wielbłądów, którymi przemycany był pluton do Iranu. Radioaktywne jedzenie nie tylko poprawiło jego siła, ale również inteligencję i mądrość co jest rzadkością u żuków gnojarzy.
- Ostrzeterroru – trzymacz dusz, heros z pierwszą klasą niepełnosprawności ze względu na brak wzroku. Zamiast charakterystycznej białej laski używa dwóch ogromnych mieczy. Wyznaje zasadę: Jeżeli nie możesz czegoś ominąć rozwal to, jeżeli możesz coś ominąć i tak to rozwal.
Tawerna półcienia (Neutralna)[edytuj • edytuj kod]
- Squee, Spleen i Beczka – goblińscy technicy, zwykle zajmują się obwoźnym handlem petard i sztucznych ogni. Autorzy goblińskiego programu atomowego. Po detonacji Car Petardy na poligonie w rosyjskiej Nowej Ziemi wycofali się z dalszych prób. Siła wybuchu zmiotła poligon a fala uderzeniowa trzykrotnie okrążyła ziemię.
- Boush – gobliński majsterkowicz, obecnie druga po USA potęga militarna na świecie. W swoim plecaku nosi arsenał którego nie powstydził by się Schwarzenegger. Posiada rakiety samonaprowadzające, karabin laserowy, armię nanorobotów oraz kij umaczany kupą którego siła rażenia szacowana jest na 150 megaton.
- Voljin – wiedźmiński lekarz, specjalista w dziedzinie chirurgi i farmacji. Jego największym osiągnięciem było zbudowanie trollowego sztucznego serca z patyków, rybich pęcherzy i drutu. Niestety nie udało mu się jeszcze nikogo wyleczyć.
- Aggron Łamaczkamieni – ogrowy mag, posiada dwie głowy a w każdej po pół mózgu. Jego magia sprowadza się do rzucania płonących flaszek z oliwą. Mimo że uważa się za maga, walczy zawsze w pierwszej linii przy użyciu drewnianej maczugi.
- Jakiro Dwusmokowa głowa - chimero-smoko-hipopotamo-muminko-cośtam o dwóch głowach. Specjalizuje się w rzucaniu naraz ogniem i lodem. Jak na latającego stwora to strasznie powoli lata. A właściwie idzie. Nad ziemią. Co ciekawsze, jest wolniejszy od obładowanych niepotrzebnymi śmieciami goblinów, którzy są zmęczeni. Podwójnie.
- Shendelzara Jedwabnedrewno - spirytus zemsty, a właściwie spiryt. Kobieta, która przeżyła własną śmierć. 4 razy!!! Najbardziej lubiana za jej krzyczenie, które osłabia wrogów, a właściwie wielkie muminy.
- Knajt Vifon - smoko-knajt, który beka ogniem, i zmienia się w smoka. A dokładniej w smoczycę. Potrafi też zwiększyć swojego armora i helf regena.
- Ymir* - zmutowany mors urodzony na Syberii. Umie turlać się w postaci kulistej. Posiada pięść walrusa dzięki której wystrzeliwał w kosmos radzieckie rakiety/satelity.
Artefakty[edytuj • edytuj kod]
Za zdobyte złoto gracz może kupić herosom przedmioty ułatwiające przeżycie we wrogim świecie. Oczywiście nie będzie to ciepła kurtka, zapałki, bandaż czy też nóż myśliwski. Do wyboru mamy następujące kategorie artefaktów:
- Artykuły ofensywne – głównie: miecze, topory i młoty. Wszystkie nasączone potężną magią, odlane ze stopu: plutonu, osmu, tytanu, drewna i plasteliny. Najczęściej stosowane są przez bohaterów opierających styl walki na zręczności. Dzięki niej mogą zaskoczyć przeciwnika umiejętnością posługiwania się piętnastoma broniami na raz.
- Artykuły obronne – tarcze, zbroje, hełmy, itp. Ulubione przez graczy preferujących masochistyczny styl walki oraz herosów o dużej bazowej sile. Ubranie zbroi, kolczugi, pasa cnoty, oraz dwóch tarcz sprawia, że bohater staje się odporny na obrażenia fizyczne jak i magiczne. Obrony tej nie jest w stanie przebić nawet rosyjski pocisk z rdzeniem ze zubożonego uranu.
- Artykuły pomocnicze – pierścienie, mikstury, amulety i talizmany. Zazwyczaj wykorzystywane są jako komponenty do tworzenia potężniejszych artefaktów. Np: amulet uników + łuk + kij dają dwa sztylety. Warto również wspomnieć o kurze kurierce, która może przenosić nasze rzeczy a przy tym ma ładowność dorównującą 12 tonowej ciężarówce. Po dokupieniu dłuższych skrzydeł możemy zamienić kurę w latającego indyka.
Boss[edytuj • edytuj kod]
Na mapie oprócz grup niezdecydowanych wyborców koczujących w lesie, znajduje się jeszcze boss Roshan. Pewnie nikt nie zwracał by na niego uwagi gdyby nie egida nieśmiertelności, której jest właścicielem. Ironicznie jest odporny na magie i nie może jej używać. Oczywiście nie przeszkadza to magom którzy z łatwością potrafią zamienić go w kurę bądź podrzucić za pomocą małego tornada.