Pesa Tramicus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 33: Linia 33:
* [[Tramwaje w Szczecinie]]
* [[Tramwaje w Szczecinie]]


{{Ciężarówki}}
{{Komunikacja Łódź}}{{KMWarszawa}}
{{Komunikacja Łódź}}
{{KMWarszawa}}

[[Kategoria:Tramwaje]]
[[Kategoria:Tramwaje]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Bydgoszczy]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska w Bydgoszczy]]

Wersja z 17:54, 15 mar 2014

Plik:Ltr pl niepodleglosci.JPG
Pesa z wredną miną na trasie ŁTRu
Plik:Pesa stolyca.jpg
Pesa Stołeczna

Pesa 120/121/122Npseudotramwaje wyprodukowane w Bydgoskich zakładach Pojazdy Eksperymentalne Szczególnie Awaryjne wyłącznie po to, żeby Warszawieś, , Bydzia, Elbląg, Gdańsk,Szczękocin oraz Czewa miały czym szpanować na scenie polskiej komunikacji miejskiej. Pierwszy pseudotramwaj na świecie.

Zalety

  • Są fajne;
  • Są długie;
  • Mają fajnie odwrócony pantograf;
  • Można w nich kupić bilet (czego i tak nikt nie robi, bo po co?).

Wady

  • Są niskopodłogowe (ułatwia to szturmowanie tramwaju przez babcie autobusowe lub tramwajowe);
  • Piszczą przy zamykaniu drzwi;
  • Mają zamontowane ekrany LCD, które cały czas wkurzają pasażerów informując ich, że na ulicy, którą jadą właśnie wywalił się jakiś tramwaj i spowodował zablokowanie całego centrum;
  • Mają nieprzyjemny wzrok,
  • Wydają nieprzyjemnie dźwięki,
  • Warsiafskie sztuki miały tendencję do mimowolnego opuszczania torowiska.

Zastosowanie

Na początku powody do szpanu miał Elbląg, bo to jego Pesy podbiły jako pierwszego. Potem trafiły do Stolycy, a następnie do Wsi, której nie ma na żadnej mapie pogodowej oprócz TVN Meteo. Bydgoszcz nie chciała być gorsza i też Pesy kupiła. Szczecin by móc zaszpanować jedyną jakąś rzeczą też zakupił kilkadziesiąt sztuk.

Wersje

Zobacz też

Szablon:Ciężarówki