Moderus Beta: Różnice pomiędzy wersjami
Znacznik: edytor źródłowy |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (→Wrocław i jego Biedy Bety: dr.) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 24: | Linia 24: | ||
Przy jeździe po <s>rozjazdach i zakrętach</s> torach '''„Parówa”''' trzęsie się jak galareta co usposabia pasażerów do [[Wymioty|ponownego przyjrzenia się swemu posiłkowi]]. |
Przy jeździe po <s>rozjazdach i zakrętach</s> torach '''„Parówa”''' trzęsie się jak galareta co usposabia pasażerów do [[Wymioty|ponownego przyjrzenia się swemu posiłkowi]]. |
||
==Wrocław i jego |
== Wrocław i jego Bety == |
||
W smarem i błotem płynącej stolicy Dolnego Śląska < |
W smarem i błotem płynącej [[Wrocław|stolicy Dolnego Śląska]] <del>Bieda</del> Beta nie ma łatwego życia. Ciągle ktoś bezpodstawnie na niego psioczy, Wredny Autobus z Wrocławia co parę dni ciśnie z niego bekę, to samo z największym Moderkowym wrogiem – [[Pesa Twist|Pesą Twist]], która uzurpuje sobie prawo do bycia niby najlepszym wrocławskim tramwajem<ref>W rzeczywistości to przecież Beta jest najnowocześniejszy, ŻADEN INNY TRAMWAJ NIE MA W TYM PO{{cenzura2}}BANYM MIEŚCIE GNIAZDEK [[USB]]! TYLKO MODEREK!</ref>. Ponadto – Wredna [[Pesa]] z Bydgoszczy fałszuje wyniki ankiet w [[Internet|internetach]], tak, by to Twisty (tfu!) w nich wygrywały. Wrocławianie kochają wchodzić po [[Schody|schodach]] Moderusa i właśnie tych 75% <del>niskiej</del> wysokiej podłogi umożliwia dodatkowe atrakcje, niedoceniane przez mieszkańców – wcześniejsze wysiadki pomiędzy przystankami, bo drzwi się zje{{cenzura3}}ały i ludzie wypadają. |
||
Wrocławianie kochają wchodzić po schodach Moderusa i właśnie tych 75% <s>nis</s> wysokiej podłogi umożliwia dodatkowe atrakcje, niedoceniane przez mieszkańców - wcześniejsze wysiadki pomiędzy przystankami, bo drzwi <s> się zje{{cenzura1}}ały i ludzie wypadają</S> się dodatkowo otwierają i wysadzają pasażerów także w nieoczekiwanych miejscach, a nuż ktoś wysiądzie pod swoim docelowym miejscem! |
|||
{{stub|trans}} |
{{stub|trans}} |
Wersja z 18:38, 23 lip 2017
Pierdut-bum-trr-trr-ta-ta-tam
- owy tramwaj o tym artykule
Moderus Bieda Beta („Frankensztajn”, „Parówa”, dla kujonów: Moderus Beta MF02AC) – wyrób tramwajopodobny produkowany na bazie nieśmiertelnej stopiątki przez Modertrans Poznań. Biedami Betami w postaci zmodernizowanych szrotów z Niemiec jeżdżą gdańszczanie i elblążanie. Jako nowy ten szajs trafił do Wrocławia, do hanysów, do Pyrlandii, do Szczecina, a nawet za granicę!
Przybliżony skład
- Złom metalowy;
- Kabanos;
- Resztki czegoś;
- Części polskiej dumy.
Zrób to sam
- Wypatrosz stopiątkę;
- Wytnij i wklej środek czegoś jeszcze;
- Ozdób to co wyszło częściami Polskiego
FiutaFiata i kebabem.
Wrażenia z jazdy
Jazda tym cudem techniki daje niesamowite wrażenia dzielą się one na:
- Dźwięki
Razem ze stopiątką wydaje niesamowite dźwięki. Od okrzyku bojowego moherów aż po słynne trzaski. Jazda z otwartymi szybami skutkuje niesamowitymi doznaniami zastępującymi LSD, co czyni go jedynym znanym ludzkości przecinakiem, który daje wpierdol dźwiękiem.
Elektrowstrząsy
Przy jeździe po rozjazdach i zakrętach torach „Parówa” trzęsie się jak galareta co usposabia pasażerów do ponownego przyjrzenia się swemu posiłkowi.
Wrocław i jego Bety
W smarem i błotem płynącej stolicy Dolnego Śląska Bieda Beta nie ma łatwego życia. Ciągle ktoś bezpodstawnie na niego psioczy, Wredny Autobus z Wrocławia co parę dni ciśnie z niego bekę, to samo z największym Moderkowym wrogiem – Pesą Twist, która uzurpuje sobie prawo do bycia niby najlepszym wrocławskim tramwajem[1]. Ponadto – Wredna Pesa z Bydgoszczy fałszuje wyniki ankiet w internetach, tak, by to Twisty (tfu!) w nich wygrywały. Wrocławianie kochają wchodzić po schodach Moderusa i właśnie tych 75% niskiej wysokiej podłogi umożliwia dodatkowe atrakcje, niedoceniane przez mieszkańców – wcześniejsze wysiadki pomiędzy przystankami, bo drzwi się zjeały i ludzie wypadają.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.