Java: Różnice pomiędzy wersjami
M (delinki) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
:<code>Powiedzenie [[Polska|polskie]]</code> |
:<code>Powiedzenie [[Polska|polskie]]</code> |
||
'''Java''' – środowisko programistyczne oparte na prehistorycznym [[Pascal]]u, inaczej zwane PaskalPrim. Przez ekspertów uważana za [[seksapil|najseksowniejszy]] [[język programowania]] świata – dzięki funkcji '' |
'''Java''' – środowisko programistyczne oparte na prehistorycznym [[Pascal]]u, inaczej zwane PaskalPrim. Przez ekspertów uważana za [[seksapil|najseksowniejszy]] [[język programowania]] świata – dzięki funkcji ''getStringFromObj()''. |
||
Podstawową cechą Javy jest prędkość działania. Optymalny kod w Java działa średnio 50 razy wolniej niż kod w [[Cpp|C++]]. Ta cecha czyni ten język wyjątkowo przydatnym dla [[człowiek|ludzi]] którzy mają dużo [[czas|czasu]]. |
Podstawową cechą Javy jest prędkość działania. Optymalny kod w Java działa średnio 50 razy wolniej niż kod w [[Cpp|C++]]. Ta cecha czyni ten język wyjątkowo przydatnym dla [[człowiek|ludzi]] którzy mają dużo [[czas|czasu]]. |
||
<h3>Najpopularniejsze komendy:<br></h3> |
<h3>Najpopularniejsze komendy:<br></h3> |
||
getStringFromObj() - Zdejmij stringi danemu obiektowi<br> |
|||
getStringFromFrog - Zdejmij stringi [[żona|żonie]] <br> |
getStringFromFrog - Zdejmij stringi [[żona|żonie]] <br> |
||
getEndOfPlayWithFrog - Załóż stringi żonie <br> |
getEndOfPlayWithFrog - Załóż stringi żonie <br> |
Wersja z 06:13, 24 mar 2007
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Sen to czy Java?
Powiedzenie polskie
Java – środowisko programistyczne oparte na prehistorycznym Pascalu, inaczej zwane PaskalPrim. Przez ekspertów uważana za najseksowniejszy język programowania świata – dzięki funkcji getStringFromObj().
Podstawową cechą Javy jest prędkość działania. Optymalny kod w Java działa średnio 50 razy wolniej niż kod w C++. Ta cecha czyni ten język wyjątkowo przydatnym dla ludzi którzy mają dużo czasu.
Najpopularniejsze komendy:
getStringFromObj() - Zdejmij stringi danemu obiektowi
getStringFromFrog - Zdejmij stringi żonie
getEndOfPlayWithFrog - Załóż stringi żonie
goodIdea - Wyślij wirusa do Wikipedii
badIdea - Korzystaj z Wikipedii
goodIdeaMocherus - Dofinansuj Radio Maryja
getSetGo - Rozpocznij wyścig
alert: cookie - Upiecz ciastka
GloriaIdea - Dofinansuj Nonsensopedię