Java: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (- link)
Linia 19: Linia 19:
* goodIdeaMocherus - dofinansuj Radio Maryja
* goodIdeaMocherus - dofinansuj Radio Maryja
* getSetGo - rozpocznij wyścig
* getSetGo - rozpocznij wyścig
* alert: cookie - upiecz ciastka
* alert: cookie - upiecz ciastka (wyświetl cookie strony w postaci ostrzeżenia)
* GloriaIdea - dofinansuj Nonsensopedię
* GloriaIdea - dofinansuj Nonsensopedię
* System.out.println - zniszcz Wikipedię
* System.out.println - zniszcz Wikipedię (wyświetl w jednej linii napis na eranie)

{{stubinf}}
{{stubinf}}



Wersja z 10:46, 10 lip 2007

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Sen to czy Java?

Powiedzenie polskie

Java – środowisko programistyczne oparte na prehistorycznym Pascalu, inaczej zwane PaskalPrim. Przez ekspertów uważana za najseksowniejszy język programowania świata – dzięki funkcji getStringFromObj().

Podstawową cechą Javy jest prędkość działania. Optymalny kod w Java działa średnio 50 razy wolniej niż kod w C++. Ta cecha czyni ten język wyjątkowo przydatnym dla ludzi którzy mają dużo czasu.

Java jest językiem obiektowym, oznacza to, innymi słowy, że aby znaleźć komendę programista jest zmuszony do przejrzenia drzewka ponad tysiąca różnych obiektów w poszukiwaniu tej jednej upragnionej. Wśród początkujących programistów panuje przekonanie, że każde życzenie da się spełnić jedną komendą, starczy tylko ją znaleźć. Wśród zaawansowanych programistów panuje przekonanie, że każde życzenie da się spełnić prościej i szybciej w innym języku.

Zaawansowany programista Javy wyróżnia się z tłumu innych programistów niskim wzrostem, gdzie najwyższy punkt posiada w kłębie, okularami w kształcie dwóch słoików połączonych taśmą klejącą, oraz posiadaniem 20 notatników we wszystkich otworach. Rozmowa z takim programistą jest wyjątkowo trudna, gdyż nie potrafi on zapamiętać więcej niż jednej komendy jednocześnie, dlatego większość czasu spędza na notowaniu co do niego mówi użytkownik.

Najpopularniejsze komendy

  • getStringFromObj() - zdejmij stringi danemu obiektowi
  • getStringFromFrog - zdejmij stringi żonie
  • getEndOfPlayWithFrog - załóż stringi żonie
  • goodIdea - wyślij wirusa do Wikipedii
  • badIdea - Korzystaj z Wikipedii
  • goodIdeaMocherus - dofinansuj Radio Maryja
  • getSetGo - rozpocznij wyścig
  • alert: cookie - upiecz ciastka (wyświetl cookie strony w postaci ostrzeżenia)
  • GloriaIdea - dofinansuj Nonsensopedię
  • System.out.println - zniszcz Wikipedię (wyświetl w jednej linii napis na eranie)

Szablon:Stubinf