Tibia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(rev (nie podajemy prawdziwych nicków graczy - prywata) + 1 uzależnienie)
Linia 14: Linia 14:
#Teraz załóż konto.
#Teraz załóż konto.
#Okej, "w najbliższym czasie" dostaniesz maila z hasłem. W języku twórców Tibii oznacza to, że za parę lat może się ulitują i ci wyślą. Póki co - sprawdzaj pocztę.
#Okej, "w najbliższym czasie" dostaniesz maila z hasłem. W języku twórców Tibii oznacza to, że za parę lat może się ulitują i ci wyślą. Póki co - sprawdzaj pocztę.
#Już masz? Okej, teraz zrób sobie postać (''Uwaga: w Tibii dzieci nie powstają w wyniku [[seks|prokreacji]], tylko przez formularz''). Wybierz jakiś szpanerski nick, żeby wszyscy wiedzieli, z kim mają do czynienia, np. <b>"''Rycerz-Bartek''","''Fox Forx''", "''Wypalacz Run''"</b> albo poprostu "''Awangardowy Kaloryfer''", "''Marcin Potenrzny Wlatca Tibji''"
#Już masz? Okej, teraz zrób sobie postać (''Uwaga: w Tibii dzieci nie powstają w wyniku [[seks|prokreacji]], tylko przez formularz''). Wybierz jakiś szpanerski nick, żeby wszyscy wiedzieli, z kim mają do czynienia, np. "''Awangardowy Kaloryfer''" albo "''Marcin Potenrzny Wlatca Tibji''"
#Zajęty nick? Dopisz sobie "''Master''" albo "''Pogromca''" na końcu.
#Zajęty nick? Dopisz sobie "''Master''" albo "''Pogromca''" na końcu.
#Nie, nie czytaj tego, regulaminy są dla [[kujon]]ów
#Nie, nie czytaj tego, regulaminy są dla [[kujon]]ów
Linia 280: Linia 280:
* Kiedy masz zatrucie pokarmowe lub ugryzie cię pszczoła, pojawiają się nad tobą zielone cyferki.
* Kiedy masz zatrucie pokarmowe lub ugryzie cię pszczoła, pojawiają się nad tobą zielone cyferki.
* Gdy wchodzisz do jakiegoś domu przestajesz widzieć jego dach.
* Gdy wchodzisz do jakiegoś domu przestajesz widzieć jego dach.
* Z krzaka pełnego jagód zawsze udaje ci się zerwac tylko 3.
* Z krzaka pełnego jagód udaje ci się zerwać tylko 3. Jagody zawsze odrastają w ciągu kilku minut.
* Nawet po wypiciu małego kubeczka piwa jesteś pijany.


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==
*[[Noob#Tibia|Noob w Tiiiibii]]
*[[Noob#Tibia|Noob w Tibii]]


[[Kategoria:Gry komputerowe]]
[[Kategoria:Gry komputerowe]]

Wersja z 13:05, 1 kwi 2008

W trakcie czytania tego artykułu, strona odtwarza oficjalną ścieżkę dźwiękową z Tibii. Jeśli nic nie słyszysz, kliknij tu aby ją włączyć


Budowa Tibii

Jesteś kwadratem, bijesz prostokąty – witamy w Tibii!

Napis nad bramą Tibii

Tibia (łac. piszczałka, ang. kość piszczelowa) – wymyślona przez szatana (przy współudziale niemieckiej nazistowskiej firmy CipSoft) gra online, w której gracz wciela się w postać wesołkowatego piksela, wędrującego po świecie pełnym innych pikseli. Najczęściej w grze spotykane są piksele polskie, brazylijskie i szwedzkie. W Tibię najczęściej grają dzieci, które chcą uderzyć matkę krzesłem, jednak nie mają pretekstu, żeby to zrobić. Tibia uczy nas, jak być wojownikiem i żyć w zgodzie z naturą oraz kolorowym otoczeniem pikseli.

Zwykły dzień w Tibii

Jak zacząć?

Zacząć? To znaczy że nie grałeś w tą cudowną grę, w ten ósmy cud świata? Człowieku, jak ci się udało to przeżyć? Ale nic straconego, postępuj według poniższych punktów, a zaraz zostaniesz pr0 playerem.

  1. Upewnij się, że krzesło, na którym siedzisz jest mocne i nadaje się do stosowania przemocy fizycznej.
  2. Wejdź na stronę Tibii i ściągnij klienta. Jakież to cudowne, że taka wspaniała rozrywka zajmuje jedynie 15 MB, nieprawdaż?
  3. Teraz załóż konto.
  4. Okej, "w najbliższym czasie" dostaniesz maila z hasłem. W języku twórców Tibii oznacza to, że za parę lat może się ulitują i ci wyślą. Póki co - sprawdzaj pocztę.
  5. Już masz? Okej, teraz zrób sobie postać (Uwaga: w Tibii dzieci nie powstają w wyniku prokreacji, tylko przez formularz). Wybierz jakiś szpanerski nick, żeby wszyscy wiedzieli, z kim mają do czynienia, np. "Awangardowy Kaloryfer" albo "Marcin Potenrzny Wlatca Tibji"
  6. Zajęty nick? Dopisz sobie "Master" albo "Pogromca" na końcu.
  7. Nie, nie czytaj tego, regulaminy są dla kujonów
  8. Teraz włącz klienta, wpisz numer konta i hasło.
  9. O! Udało ci się zalogować! Zapamiętaj:
    - Ten kwadracik na środku to ty
    - Wszystkie inne kwadraciki to nooby.
  10. Teraz wciśnij strzałeczkę do góry. Brawo, umiesz chodzić!
  11. Kliknij na tą kratkę w ziemi. Teraz jesteś w kanałach.
  12. Idź poszukać szczurów. Takie szare kropeczki z ogonkiem, nad głowami mają napis "rat"
  13. Nie, to noob, a nie szczur. Powiedz mu, żeby spierdalał i idź dalej.
  14. Ten też.
  15. Nie przejmuj się, za parę godzin na pewno znajdziesz.
  16. Znalazłeś? No to teraz go zabij. I wyjmij z niego złoto.
  17. Widzisz te cyferki koło napisu "Experience"? To twój exp. Musisz nazbierać 100. Narazie masz 5, więc powtórz punkty 12.-16. 19 razy.
  18. Nie, nie możesz się przespać, musisz być pr0, zapomniałeś?
  19. Już masz 100 expa? To teraz możesz iść na jakieś lepsze potworki, najlepiej na rotwormy i minosy. Siedź tam tak długo, aż wbijesz 4200 expa.
  20. Jak już padniesz, to wróć do punktu 10.
  21. Jak jakimś cudem przeżyjesz i będziesz miał te 4200 expa, możesz iść do gadającej statuetki anioła i powiedzieć, że chcesz być knajtem i mieszkać w Carlin
  22. Koniecznie musisz mieszkać w Carlin! Venore i Thais są dla noobów.
  23. I jesteś na Mainlandzie! Możesz sobie teraz wybrać zajęcie spośród wymienionych tutaj.
  24. A jak ci się znudzi wersja demo, nie zapomnij kupić płatnego konta (PACC).

Rozgrywka

Gra zrzesza piksele w gildie, stada, klany i sekty. Do gry w Tibię wystarczą jedynie dobre chęci, krzesło, monitor, myszka, klawiatura i internet (a jeśli zamierzasz coś osiągnąć, to także 90 na płatne konto). Mile widziany słownik ortograficzny, aby nauczać inne piksele.

Wymagania

  • Windows 95/98/ME/XP/2000/Vista, Linux/Mac OS
  • 25 MB miejsca na dysku
  • DirectX >= 5.0
  • Procesor AMD K5 150MHz
  • 15,5 MB Ram
  • Karta graficzna 4 MB

Jeśli nie zadziała, skontaktuj się z Microsoftem, ewentualnie z działem obsługi klienta w Tibii.

Zasady

Cały zbiór zasad panujących w Tibii zawiera się w 10 przykazaniach, opublikowanych przez CipSoft:

  1. Nie będziesz miał gier cudzych przed Tibią
  2. Nie będziesz wzywał imienia Game Mastera twego nadaremnie
  3. Pamiętaj, aby dzień update'u święcić
  4. Czcij CipSoft swój i Tibię swoją
  5. Nie PKuj
  6. Nie czituj
  7. Nie kradnij itemków
  8. Nie wysyłaj fałszywych reportów do GM na bliźniego swego
  9. Nie pożądaj levelu bliźniego swego
  10. Ani żadnego itemka, który jego jest

Wielu polskich graczy postuluje dodanie jedenastego przykazania "Będziesz bronił Tibii krzesłem swoim", ale CipSoft jak zwykle ma ich w dupie. Za łamanie przykazań grozi ban lub spalenie na stosie przez innych Tibijczyków.


Przyszłość Tibii

W związku z rosnącą popularniścią gry i zmieniającymi się potrzebami graczy, twórcy zamierzają wprowadzić w następnych wersjach gry wiele nowości. Oto niektóre z ich planów:

  • Nowa broń - krzesło (Atk:55, Def:30). Będzie ono dodawać +50% obrażeń w walce z matką i +100% szansy dostania szlabanu na Tibię. Dostępny tylko dla graczy z PACC
  • Nowy item - komputer. Będzie można pograć na nim w Tibię (por. rekursja). Dostępny tylko dla graczy z PACC
  • Tryb single player - dostępny tylko dla graczy z PACC
  • Możliwość ustawienia hotkeyów tak, aby po wciśnięciu F1 postać sama expiła, skillowała, sprzedawała loot, nawiązywała znajomości itp. Jak tłumaczą programiści, ma to zabobiegać używaniu botów. Dostępne tylko dla graczy z PACC
  • Czar, który będzie tworzył pieniądze i itemki w nieograniczonej ilości, zabierając 10 pkt. many, dostępny tylko dla graczy z PACC (podobno ma on służyć zachęcaniu graczy do kupna płatnych kont).
  • NPC, który będzie podwajał graczowi level lub skille, za jedyne 87 gp. Dostępny jedynie dla graczy z PACC. (jak wyżej)
  • Nowa umiejętność dla palladynów - podczas strzelania z broni dystansowych mogą robić headshoty. Gracze z PACC mają 97% szansy na headshota, pozostali 0,03%
  • Na pocieszenie dla graczy bez PACC - nowy czar ofensywny, po jego rzuceniu z dupy wyleci ci chmura gazów zadająca obrażenia 1-5 hp.

Profesje

Każdy gracz Tibii, który jest na tyle uzależniony, by dojść do 8 levelu, musi wybrać w Tibii profesję. Istnieją cztery profesje:

Knight (Rycerz)

Znany raczej jako "knajt". Większość z nich "wali z aksa" i ma kumpla, który "jest drutem". Knight to psychopata, znęczający się nad spotkanymi stworzeniami za pomocą wielkiego, świecąco-płonącego miecza lub toporu, na który oczywiście wydał majatek. Z niewiadomych przyczyn jest w stanie przeżyć trzykrotnie więcej ciosów niż Sorcerer czy Druid, przez co jest popularną profesją wśród dzieci neo, które myślą, że będąc ryczerzem staną się nieśmiertelne. Podczas grupowych polowań knajt zawsze jest blokerem, dzięki czemu pierwszy dobiera się do ciała zabitego potwora i zbiera wszystko co się da, wmawiając resztcie, że w ciągu 10 godzin "nic nie wypadło" Specjalnością rycerzy jest stanie przez kilka godzin w jaskini i bicie jednego potwora przy użyciu noża lub sierpu, co nazywają "skillowaniem".

Paladin (Palladyn)

Palladyn to wyraz oznaczający elitarnego rycerza. Twórcy Tibii, jako nieuki (tak samo nie wiedzieli, że "Tibia" to po angielsku piszczel), nazwali tak profesję walczącą na dystans. Palladyn posiada niezwykłą zdolność: gdy rzuca włóćznią, kamieniem itp., ten trafia w przeciwnika, rani go i wraca do ręki palladyna. Jako postać walcząca na dystans, palladyn musi uciekać przed potworkami, na które poluje. Oczywiście wystarczy nawet mały lag, by potwór go dogonił i zabił. Zwykle po takiej śmierci pojawiają się skłonności samobójcze. Jest to więc świetna profesja dla emo. Palladyn, podobnie jak rycerz, często "skilluje", ale zamiast szturchać potworka scyzorykiem, rzuca w niego kamieniami, zwykle z odległości 1 metra.

Sorcerer (Czarodziej)

Profesja lubiana przez noobów, którym podoba się nazwa i myślą, że zostaną "potenrznym czarnoksienrznikiem". Sorcerer jest niepełnosprawnym ruchowo konusem, który nie potrafi machnąć mieczem. Za to może kupić różdźkę, która jest 2 razy droższa i 3 razy słabsza niż miecz/topór. Sorcerer nie musi "skillować", za to posiada umiejętność robienia run. Polega to na tym, że bierze do ręki szary kamyczek, wypowiada zaklęcie, a kamyczek zmienia kolor i zostaje na nim wyryty obrazek. Taki kolorowy kamyczek nazywa się "runą" i można z niej strzelać. Typowy sorcerer 50% swojego czasu spędza na robieniu run, a kolejne 25% na próbie sprzedania ich, co udaje się niezwykle rzadko.

Druid

Profesja dla ludzi, którzy lubią narzekać i chcą znaleźć do tego dobry powód. Druidzi powodów mają mnóstwo. "Bo mało czarów ofensywnych", "bo lipne różdżki", "bo mało HP", "bo SD nie można robić i trzeba kupować od tych noobów sorców". Podobnie jak sorcerer, druid większość czasu poświęca na robienie run, z tą różnicą, że są to runy leczące.

Gracze

Plik:Programadortibia.jpg
Już człowiek pierwotny grał w Tibię
Plik:463 6057.jpg
Krzesło - podstawowa broń każdego prawdziwego Tibijczyka.

Nie jem śniadania, bo gram w Tibię. Nie jem obiadu, bo gram w Tibię. Nie jem kolacji, bo gram w Tibię. Nie śpię w nocy, bo chcę jeść.

Tibijczyk sam o sobie

Typowy tibijczyk to analfabeta, ktury hodzi na potforki. Do tego jeszcze jest knajtem i wali z aksa, a jego kumpel jest drutem i wali z ruszczki. Zdarzają się osobnicy, którzy poszedli, a potem wrucili. Wielu z nich lubi expić na ratach i bugach, czasem chodzą na kafeje, nierzadko wolfują.Najczęściej jednak spotykamy tych co chcą nas zhuntować albo dednonć.
Tibijczyk jest jak Pascal Brodnicki - nie używa polskich znaków

Tibijczyk potrafi przez 20 godzin siedzieć przy komputerze, łażąc po kwadratowej jaskini i zabijając tysiące identycznych, kwadratowych (czasem prostokatnych) potworów. W tym czasie nic nie je (jedynie "meaty") i nie pije (tylko "manafluidy"), nie załatwia się, nie mówiąc już o spaniu. Boi się na 5 sekund odwrócić wzrok od monitora, bo padnie. Gdy po 20 godzinach kończy mu się "stamina", przez 56 godzin (gracze bez płatnego konta 2 razy dłużej) siedzi i płacze, że nie może grać, ewentualnie wchodzi na inną postać.

Istnieją pogłoski, jakoby gracze odczuwali czasem senność. Jednak nie przerywają oni wtedy gry, gdyż jak twierdzą, "od spania level nie rosnie".

Wyjątkiem są bociarze, którzy zamiast sami grać, dają się zabawić botom. Podczas gdy bot gra, bociarz oddaje się luksusom, o których reszta graczy może tylko pomarzyć (np. śpi więcej niż 2h na dobę) Odróżnić bociarza od zwykłego gracza nie jest trudno. Jak większość graczy, łazi on całą dobę po kwadratowej jaskini, zabijając tysiące kwadratowych (czasem prostokątnych) potworów. Jednak gdy wejdziesz do jaskini, zwykły gracz każe ci spierdalać, zwyzywa od noobów i zagrozi "huntem". Bot nie zwróci na ciebie uwagi. Średnio co 81398410740 bociarz dostaje bana, co świadczy o wysokiej skuteczności Game Masterów w Tibii.

Questy

Plik:Tibia2.JPG
Typowy Tibijczyk podczas wykonywania arcytrudnego questa

Jednym z najciekawszych elementów gry są questy. W Tibii są one niezwykle rozbudowane, przeciętny quest charakteryzuje się:

  • Rozbudowaną fabułą - szczury/szkielety etc. zdobyły skądś wypasiony item i zamknęły go w skrzyni. Gdy gracz już je zabije i weźmie item, potworki odradzają się i wkładają do skrzyni następny egzemplarz, czekając na kolejnego gracza.
  • Dostarczaniem niezapomnianych emocji - bo czy jest coś bardziej fascynującego, niż zabijanie kilkudziesięciu identycznych, kwadratowych potworów?
  • Rozbudowanymi dialogami - niekiedy podczas wykonywania misji gracz musi porozmawiać z jakimś "NPC".
    Przeciętna rozmowa wygląda tak:
Gracz: hi
NPC: blablabla (mówi po angielsku coś, co zrozumie 1/200 graczy)
Gracz: quest
NPC: blablabla 
Gracz: yes
NPC: blablabla 
Gracz: yes
NPC: blablabla 
Gracz: yes
NPC: blablabla 
Gracz:bye

Po wykonaniu questa gracz powinien: (do wyboru)

  1. Posikać się za szczęścia;
  2. "Dednąć" na pierwszym spotkanym potworku i stracić zdobyty przedmiot;
  3. Cały dzień stać w mieście i chwalić się zdobytym przedmiotem, po czym przejść po punktu 2.;

Skutki

Wbrew pozorom, to NIE jest Tibia

Gracze Tibii w szale wywołanym porażką są w stanie użyć mebli i przedmiotów pozornie uważanych za niegroźne, np. krzesła, wazonu czy też, ostatnio popularnego, irygatora dopochwowego w celu straszliwym.

Innym typem graczy są mężczyźni po trzydziestce, którzy nie odnaleźli dotychczas swojego życiowego celu. Odnajdują go w kopalniach pełnych dwarfów, na pustyniach pełnych piasku, w dżunglach pełnych śniegu.

Mimo tego gra jest bardzo pożyteczna. W trakcie bicia rodziny krzesłem zwiększa się siła, gracz ma kontakt z rodziną. Przeciętny tibijczyk zna każde obraźliwe słowo w języku polskim, portugalskim, szwedzkim, angielskim i niemieckim, choć niekoniecznie potrafi je poprawnie zapisać. Tibijczyk ma też okazję poznać wiele egzotycznych języków, jak na przykład n00bish, czy p0o0k3|V|0|\|$K1. Gra poszerza także podstawowe umiejętności ekonomiczne (kradzież przedmiotów innym graczom) oraz informatyczne (hackowanie kont). Poprawia także stosunek do innych gier. Po kilku godzinach zabijania kwadracików, gra w Literaki na Kurniku przyniesie ci spotęgowaną przyjemność.

Uzależnienie

Słownik
Zobacz w słowniku:
Tibia
Potrafisz włożyć do plecaka 19 łopat i drugi, identyczny plecak
Gdy ktoś gra na jakimś instrumencie to nie słyszysz go, tylko widzisz nutki
Wydajesz majątek na domek, ale tak naprawdę nie jesz w nim, śpisz tylko okazjonalnie. Kładziesz w nim za to najlepsze rzeczy na jakie cię stać, aby wzbudzały zazdrość przechodniów.
Stoisz na krześle, a nie siedzisz
Jedząc drugie śniadanie wydajesz charakterystyczne dźwięki: "munch munch"
Potrafisz się bić, stojąc tyłem do rywala

Czuj się uzależniony, gdy:


  • Płaczesz po utracie cennych studded legsów.
  • Widząc nowe buty kolegi mówisz: Ale zajebisty addon.
  • Rzucasz monetą na plecak kolegi gdy ten położy go na ziemi.
  • Chcąc wrócić do domu ze szkoły stawiasz ławki pod ścianą i prosisz o TP.
  • Wstajesz o piątej rano aby expić na dogach i sheepach.
  • Zastanawiasz się jak schować 20 łopat do plecaka.
  • Zawsze nosisz przy sobie niebieskie kamienie.
  • Widząc nauczycielkę wchodzącą do klasy, wołasz: Uwaga, GM!
  • Bierzesz wodę z pobliskiej fontanny i wylewasz na buty przechodniów.
  • Kupujesz postać na Allegro za 220 zł i masz „deda” po godzinie gry.
  • Rzucasz na lekcji WF'u utani gran hur.
  • Bez problemu zjadasz 16 surowych jajek naraz.
  • Możesz patrzeć tylko w czterech kierunkach.
  • Kupujesz pacca na 360 dni ale nie wiesz jak „dojść” do Ankrahmun.
  • W osiedlowym sklepie używasz słów: „hi”, „buy”, „bye”.
  • Rzucasz liną w swoją starą.
  • Jedząc drugie śniadanie wydajesz charakterystyczne dźwięki: "munch munch".
  • Stoisz na krześle, a nie siedzisz.
  • Łowisz ryby całą noc.
  • Nikomu się nie przedstawiasz, ponieważ jesteś przekonany, że twoje imię wisi w powietrzu nad twoją głową.
  • Nigdy nie robisz tego samego dwa razy.
  • Kupujesz książkę na Allegro 100 leveli w 100 dni, ale to na nic, bo w książce jest napisane: Kup se pacca, noobie.
  • Masz name zaczynający się na: Odważny, Wojowniczy, Niepokonany, Lojalny, Szlachetny, Przekonany o twojej Wyższości.
  • Gdy brak ci kasy w szkole na czipsy, krzyczysz free items plz!!!
  • Po wakacjach na pytanie jak je spędziłeś, odpowiadasz, że zwiedzałeś piramidy w Ankrahmun
  • Do kolegów w szkole mówisz po nicku, zamiast po imieniu, i używasz tibijskich słówek, np. tutaj nick come albo give or hunted.
  • Chodzisz stawiając kroki w równych odstępach, tylko w cztery strony świata.
  • Ktoś na ciebie patrzy. Masz zieloną koszulkę. Ktoś mrugnie oczami. Masz niebieską koszulkę i wyrosła ci broda.
  • Masz dziwną obsesję na punkcie krzeseł, stołków i taboretów.
  • Zamiast dać koledze długopis do ręki, rzucasz mu go na ziemie i mówisz take.
  • Używasz botów na lekcjach w szkole.
  • Potrafisz się bić, stojąc tyłem do rywala.
  • Gdy nudzi ci się na lekcji, grasz książkami w fast hand z kolegą z ławki.
  • Kiedy nauczyciel w szkole pyta cię o zadanie domowe, którego nie masz, mówisz, że zabrakło ci capa.
  • Treść twojego zadania domowego z j. angielskiego brzmi: my best friend is chair and table.
  • Grasz w otoczeniu krzeseł; na wszelki wypadek jedno leży obok myszki.
  • Wszyscy ludzie w twoim otoczeniu są tego samego wzrostu, a kobiety mają ten sam rozmiar biustu.
  • Nigdy się nie załatwiasz.
  • Chodzisz w szaliku nawet w lecie.
  • Wszyscy wokół ciebie mają te same rysy twarzy.
  • W jednym plecaku potrafisz zmieścić 20 takiej samej wielkości plecaków zawierających jeszcze 20 takich samych każdy.
  • Kolorujesz kamyki łowiąc ryby i próbujesz sprzedać je zdziwionym przechodniom.
  • Próbujesz zjeść naraz w całości 10 bochenków chleba lub 5 arbuzów.
  • Nie potrafisz kopnąć piłki dalej niż 2 metry od ciebie.
  • Możesz obracać krzesła tylko zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.
  • Zastanawiasz się, jak poznać nick i level przechodnia, patrząc na niego.
  • Mówisz do matki "puta" (dziwka).
  • Zjadasz surowe ryby.
  • Potrafisz 1 walnięciem małego nożyka rozwalić krzesło
  • Gdy zobaczysz szczura od razu krzyczysz "mine", rzucasz się na niego, a potem dziwisz się, że nie było w nim złota.
  • Gdy gonią Cię dresy na ulicy, krzyczysz "Help pk!"
  • Jeśli chcesz coś powiedzieć szukasz przed sobą klawiatury.
  • Bijąc kolegę, dziwisz się że obok twojej głowy nie pojawiła się biała czaszka. Czasami po paru sekundach stwierdzasz ,że jest to "świat PvP enforced" i panicznie boisz się ,że twój drugi kolega bezkarnie zabije cię za to ,że nie pożyczyłeś mu "fuda"
  • Pod pretekstem wyjścia z kolegami na piwo, chodzisz codziennie wieczorem na cmentarz. A jak się już tam znajdziesz, to dziwisz się że znowu ktoś wybił całego respa...
  • Próbujesz wcisnąć krawcowi parę kwiatków, torebkę foliową, trochę drewna, kość kurczaka oraz plastikowy mieczyk w celu zrobienia dla ciebie nowego stroju.
  • Nie potrafisz wejść do czyjegoś domu bez invita. Nawet kiedy ktoś zostawi drzwi otwarte, to i tak jakaś dziwna siła cię od nich odsuwa.
  • Na wycieczce szkolnej do klasztoru bijesz mnichów kawałkiem drewna, tłumacząc się że skillujesz club fighting
  • Wyjeżdżając na obóz harcerski zawsze bierzesz ze sobą parę pokolorowanych na czerwono kamyczków z wyrytymi trzema falami. Potem próbujesz przy ich pomocy podpalić ognisko, lecz ku twojemu zaskoczeniu nic się nie dzieje. Po chwili próbujesz sobie wmówić że nie masz odpowiedniego poziomu magicznego.
  • Możesz stać w ogniu przez dłuższy czas bez jakichś większych poparzeń.
  • Gdy widzisz kurczaka natychmiast go zabijasz i wyrywasz mu pióra. Potem idziesz na targ i próbujesz je sprzedać za 20 GP jedno.
  • Do szkoły przynosisz plecak wypełniony szarymi kamyczkami z narysowanymi na nich czaszkami. Kiedy kumple pytają się po co ci one, ty im wyjaśniasz że idziesz na demon hunt.
  • Chodzisz cały dzień w niebieskiej piżamie udając Mino Maga.
  • Wszędzie nosisz ze sobą plecak z liną.
  • Siedzisz na lekcjach tylko dlatego, że masz battle i nie możesz sie wylogować.
  • Widzisz przez ściany.
  • Nigdy nie śpisz bo "nie masz promocji".
  • W ciemnym pokoju wrzeszczysz "utevo lux".
  • Widząc iż kolega z klasy ma nowe MP3 podchodzisz i pytasz "ile cc dałeś??".
  • Nie potrafisz podejść do nikogo bliżej niż na metr.
  • Potrafisz wejść na 5. piętro w 3 sekundy.
  • Gdy nie uda ci się wejść w 3 sekundy, tłumaczysz, że masz lagi.
  • Chodzisz w lecie w stroju Eskimosa, a w zimie w stroju Nomada.
  • Kiedy pobijesz kolegę w szkole, zabierasz mu plecak (czasami też buty albo spodnie) a potem uciekasz, żeby nie zabili cię "anty-pk"
  • Jednego dnia zabija cię szczur, a kilka dni później potrafisz bez problemu wytrzymać atak 5 smoków.
  • Gdy zachorujesz na grypę, mówisz "exana pox" i dziwisz, się czemu nadal jesteś chory.
  • Gdy ktoś ci okradnie postać, odcinasz mu nogi.
  • Gdy matka chce, byś zrobił obiad, mówisz: "exevo pan", po czym stwierdzasz, że nie masz many.
  • Potrafisz przesunąć człowieka bez dotykania go.
  • Jeśli ktoś zejdzie z tobą po schodach to stoicie w tym samym miejscu.
  • Potrafisz zabić człowieka, zabrać mu plecak i włożyć go do swojego plecaka nie poruszając przy tym żadną częścią ciała.
  • Wszyscy potrafią pływać tylko w miejscach oznakowanych bojami.
  • Po wypiciu jakiegokolwiek drinka przez 5 minut chodzisz w kółko mówiąc: "hicks! hicks!"
  • Nie słuchasz co inni do ciebie mówią, tylko czytasz.
  • Potrafisz rozkopać zasypaną dziurę w ciągu ułamka sekundy.
  • Wydajesz majątek na domek, ale tak naprawdę nie jesz w nim, śpisz tylko okazjonalnie. Kładziesz w nim za to najlepsze rzeczy na jakie cię stać, aby wzbudzały zazdrość przechodniów.
  • Kupujesz butelkę trucizny i namawiasz spotkanych ludzi (noobów) aby ją wypili, twierdząc, że to "lifefluid"
  • Nie odczuwasz zdziwienia na widok człowieka z niebieską brodą.
  • Potrafisz przeżyć kilka tygodni bez jedzenia - jesz tylko wtedy, gdy kończy ci się HP.
  • Owijasz węża wokół patyka i zastanawiasz się, czemu nie pluje trucizną.
  • Nie masz oczu z tyłu głowy, ale i tak widzisz wszystko co się dzieje za tobą.
  • Mówisz do nauczyciela "No ban I no cheater!!!"
  • Jesteś przekonany, że Jezus po trzech dniach się zrespił.
  • Nie posiadasz telefonu, ale potrafisz rozmawiać z osobą na drugim końcu świata.
  • Podróż statkiem zajmuje około sekundy.
  • Za kawałek materiału (piece of cloth) płacisz więcej niż za porządną zbroję.
  • Nigdy nie patrzysz w niebo.
  • Twoje ubrania zawsze są nieskazitelnie czyste, nawet gdy przez wiele godzin chodzisz w błocie, wielokrotnie krwawisz i bijesz się z wszelkiego rodzaju paskudztwami.
  • Nie masz pojęcia, jak wygląda padający deszcz lub śnieg.
  • Potrafisz samodzielnie, bez większych trudności, zmienić płeć (o ile posiadasz płatne konto), ale nie możesz zmienić imienia.
  • Mieszkasz w domku o powierzchni 6 sqm (metrów kwadratowych)
  • Bijesz motyla przy użyciu miecza dwuręcznego.
  • Potrafisz jednym łykiem wypić wiadro wody/wina/moczu/trucizny, ale musisz powiedzieć przy tym "Gulp."
  • Zawsze trzeźwiejesz w ciągu kilku minut.
  • Ogniska zawsze są w tym samym miejscu. Choć nikt ich nie rozpala, ani nie dorzuca drewna, zawsze płoną.
  • Gdy wrzucisz krzesło lub kartkę papieru do ogniska, nie płonie.
  • Nie potrafisz podnieść piłki footballowej.
  • Podczas obiadu wpatrujesz się w jedzenie i zastanawiasz się, jak kliknąć na nie prawym przyciskiem myszy.
  • Chodzisz po spożywczakach, mówiąc do sprzedawców "hi" i "buy manafluid" i dziwisz się, czemu nikt nie chce ci "sprzedać manasa"
  • Samodzielne upieczenie bochenka chleba zajmuje ci 20 sekund (wliczając ścięcie zboża).
  • Kiedy bijesz się z kimś, masz przeczucie, że wokół ciebie lata biała lub czerwona czaszka.
  • Nie potrafisz chodzić do tyłu, zawsze musisz się najpierw odwrócić.
  • Gdy ktoś gra na jakimś instrumencie to nie słyszysz go, tylko widzisz nutki.
  • Uważasz, że wodą nie da się zgasić ognia - jedyny sposób to użycie runy "destroy field"
  • Gdy na ulicy widzisz biedaka proszącego o pieniądze, mówisz "hunted noob".
  • Każdą rozmowę zaczynasz od pytania: "pl?"
  • Nie posiadasz nosa ani ust. W niczym ci to jednak nie przeszkadza.
  • Twierdzisz, że twój wisiorek "zmniejsza hity o 5%".
  • Gdy wchodzisz do wody, twoje ubrania momentalnie znikają, pojawia się za to strój kąpielowy i czepek. Gdy wychodzisz z wody, twoje ubrania znowu się materializują i w dodatku są całkowicie suche.
  • Zastanawiasz się na jakim świecie cię stworzyli rodzice.
  • Dziwisz się czemu ludzie widzą rzeczy, które ty zostawiasz pod dużymi drzewami.
  • Wchodzisz do banku i mówisz do kasjerki: "hi", "deposit 100", "yes". Myślisz, że pieniądze znikną z twojego plecaka i wpłyną na konto.
  • Nigdy nie używasz polskich liter.
  • Idziesz po ulicy i zabijasz wszystkie psy po drodze z pięści.
  • Kiedy się z kimś bijesz, dziwisz się, że nie pojawiają się na nim chmurki ani czerwone cyferki.
  • Bierzesz dwa patyki i wmawiasz wszystkim, że masz "buga na noszenie dwóch broni naraz"
  • Dorysowałeś kilka płomieni na plecaku, myśląc, że dzięki temu będzie miał "4 dodatkowe miejsca na książki" Oczywiście po próbie włożenia ich plecak nadał się tylko do śmieci.
  • Wkładasz do plecaka 20 butelek a potem rzucasz plecakiem, bo jesteś przekonany, że się nie potłuką.
  • Zbierasz zabite szczury z szamba. Próbujesz je sprzedać, ale nikt nie jest tym zainteresowany. Stwierdzasz, że pewnie są za stare.
  • Dziwi Cię wszystko co nie tibijskie: telewizor, telefon. Jedyne co nie jest Ci obce to komputer.
  • Gdy widzisz pająka, uciekasz, krzcząc "help giant spider!", ew. idziesz do sklepu kupić runy.
  • Kiedy masz zatrucie pokarmowe lub ugryzie cię pszczoła, pojawiają się nad tobą zielone cyferki.
  • Gdy wchodzisz do jakiegoś domu przestajesz widzieć jego dach.
  • Z krzaka pełnego jagód udaje ci się zerwać tylko 3. Jagody zawsze odrastają w ciągu kilku minut.
  • Nawet po wypiciu małego kubeczka piwa jesteś pijany.

Zobacz też