Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Cofka, dobre jest.)
(SdÓ)
Linia 1: Linia 1:
{{Kasacja}}


{{Programowanie}}
{{Programowanie}}
'''Logo''' - rodzaj [[trójkąt]]a, spełniającego zadanie budowania wielkiego [[stos]]u dla wszystkich czarnych [[mrówka|mrówek]] na [[świat|świecie]]. [[Xrr]] opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzymywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on [[kwadrat]]owe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia.
'''Logo''' - rodzaj [[trójkąt]]a, spełniającego zadanie budowania wielkiego [[stos]]u dla wszystkich czarnych [[mrówka|mrówek]] na [[świat|świecie]]. [[Xrr]] opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzymywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on [[kwadrat]]owe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia.

Wersja z 11:56, 17 lis 2009


Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Logo - rodzaj trójkąta, spełniającego zadanie budowania wielkiego stosu dla wszystkich czarnych mrówek na świecie. Xrr opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzymywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on kwadratowe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia. Szablon:Stubmat