Logo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M ({{Programowanie}}, skład)
Linia 1: Linia 1:
{{Programowanie}}
Logo jest to rodzaj [[trójkąt]]a, spełniającego zadanie budowania wielkiego [[stos]]u dla wszystkich czarnych [[mrówka|mrówek]] na [[świat|świecie]]. [[Xrr]] opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzynywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on [[kwadrat]]owe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia.
'''Logo''' - rodzaj [[trójkąt]]a, spełniającego zadanie budowania wielkiego [[stos]]u dla wszystkich czarnych [[mrówka|mrówek]] na [[świat|świecie]]. [[Xrr]] opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzynywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on [[kwadrat]]owe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia.
{{stubmat}}
{{stubmat}}



Wersja z 11:01, 1 lip 2006

Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe.

Języki programowania:


Inne języki komputerowe:


edytuj ten szablon

Logo - rodzaj trójkąta, spełniającego zadanie budowania wielkiego stosu dla wszystkich czarnych mrówek na świecie. Xrr opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzynywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on kwadratowe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia. Szablon:Stubmat