Blitzkrieg (gra): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(red.)
(lekkie poszerzenie artykułu)
Linia 11: Linia 11:
Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]] obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan.
Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|ZSRR]] obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan.
Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera.
Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera.
W dwóch pierwszych częściach gry w przypadku ,gdy na mapie panował deszcz ,śnieg ,czy inne burze piaskowe w zależności od klimatu mapy to gracz nie mógł wezwać jakichkolwiek sił powietrznych ,jednak w drugiej części gry gracz mógł wezwać [[Boeing B-29 Superfortress|deszczowo odporne samoloty]] ,które mogły bez problemu masakrować [[Niemcy|niemiaszków]] ,czy [[Japonia|fanatycznych fanów anime]] ,którzy z chęcią by poświęcili swój żywot dla ojczyzny i kraju.
Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów).
Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów).



Wersja z 21:32, 29 maj 2019

Jedna z najpotężniejszych jednostek w grze.

Blitzkrieg – trylogia gier komputerowych, w której dzielny gracz spuszcza łomot Niemcom (albo na odwrót) podczas II wojny światowej.

Rozgrywka

Kampania jest bardzo rozbudowana[1] i propaguje nazizm, bo jest możliwość kierowania w niej tymi, którzy rozjCenzura2.svgi naszą ukochaną Polskę. W trzeciej części gry podczas kampanii radzieckiej mieliśmy możliwość pokierowania polskimi partyzantami z Armii Ludowej w misji „Powstanie warszawskie”. Możemy także w ramach zadania dodatkowego oczywiście w tej samej misji, wykonać zadanie uratowania żołnierzy Armii Krajowej z niemieckiego oblężenia, a gdy to wykonamy mogą już tylko umierać za towarzysza Stalina. Niewskazane jest grać w nią będąc patriotą, lub co gorsza, fanatycznym nacjonalistą. Oczywiście w ponad 90%, czy i 100%, a nawet 100000000% możemy wyeliminować wroga za pomocą snajpera lub nalotu a potem posłać tam całe dywizje i gotowe, tak prezentuje się cała rozgrywka.

Realizm

Gra bardzo realistyczna i ucząca psychiki pozytywnej. Nawet najsilniejsze czołgi można zniszczyć dowolnym żołdakiem. Dzielny gracz nawala do PCM-a i vice versa do siebie z CKM-a z odległości jednego metra nie mogąc trafić.

Możesz zmieniać obrazek każdego napotkanego wroga robiąc z niego fasolkę po bretońsku. Żołnierz ZSRR obrywając od Tygrysa idzie jeszcze 10 metrów, a później pada albo i nawet nie. Poważną wadą gry jest brak itemów wódki jako apteczek dla Rosjan. Snajper w grze jest w stanie wytłuc połowę wrogich żołnierzy (dopóki wystarczy mu amunicji). Oczywiście wróg nawet nie zwróci uwagi na swoich masakrowanych wojaków, ani nie zacznie poszukiwać snajpera. W dwóch pierwszych częściach gry w przypadku ,gdy na mapie panował deszcz ,śnieg ,czy inne burze piaskowe w zależności od klimatu mapy to gracz nie mógł wezwać jakichkolwiek sił powietrznych ,jednak w drugiej części gry gracz mógł wezwać deszczowo odporne samoloty ,które mogły bez problemu masakrować niemiaszków ,czy fanatycznych fanów anime ,którzy z chęcią by poświęcili swój żywot dla ojczyzny i kraju. Ciężarówki w tej grze mają magiczną moc klonowania ludzi wykorzystując przy tym wzięte z magazynu zapasy (nawiasem mówiąc magazyny posiadają nieskończone ilości zasobów).

Noob

Zazwyczaj lubi:

  • atakować działa przeciw-pancerne czołgami, koniecznie lekkimi i pojedynczo;
  • stawiać całe wojsko pod wzgórzami;
  • atakować magazyny bombowcami nie niszcząc dział P-LOT;
  • strzelać snajperem w najsilniej opancerzone czołgi;
  • strzela w morze z dział, myśląc, że ktoś go stamtąd zaatakuje;
  • atakuje ciężarówkami lub Opla Calibrę blitzem;
  • nie patrząc na opancerzenie, zawsze wybiera w magazynie to, co ma największą siłę ataku;
  • następnie oddając salwę podjeżdża całym wojskiem 2 metry od pozycji wroga. Klika przy tym na minimapę, by zrobić podgląd własnej bazy;
  • ma w wielkim poważaniu, gdy ktoś bezpardonowo rozwala mu działa;
  • broni się czołgami, kierując je tyłem do strony ataku;
  • do zwalczania wrogiego lotnictwa używa samolotów rozpoznawczych.

Dodatkowo:

  • noob, gdy widzi, że ktoś do obrony przed jednostkami naziemnymi wykorzystuje działa P-LOT, to używa działa P-PANC do obrony przed wrogim lotnictwem;
  • noob, gdy wysadza mosty, najpierw rozstawia na nich całe swoje „liczne” wojsko, a następnie wysadza most.

Przypisy

  1. idź i zniszcz