Lidl
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Lidl jest tani i do bani!
- Hasło reklamowe Lidla
Lidl. Głupi wybór!
- Z nowej reklamy Lidla
Szablon:Tniemiecka sieć sklepów konkurencyjna dla Biedronki. Można tu kupić dosłownie wszystko w zawyżonych cenach i zaniżonej jakości. Najbardziej rozbudowanym sklepem (a właściwie kompleksem sklepów) jest Lidl w Pucku, którego otwarciu towarzyszyły protesty lokalnych sklepikarzy i przedstawicieli Młodzieży Wszechpolskiej.
Centra handlowe Lidl to prawdopodobnie także najlepszy sposób na nudę – znalezienie tam byle jakiego towaru (wyjątkiem jest salami z grilla) zajmuje kilka dni, natomiast dokopanie się do towaru dobrej jakości czasami trwa latami.
Zalety Lidla
Podobno Lidl jest sklepem bez wad. Do jego niewątpliwych zalet należy zaliczyć:
- Miłą ochronę – nigdy nie staje na przeszkodzie, często wynosi ze sklepu więcej niż przeciętny złodziej;
- Ilość otwartych kas – więcej niż jedna niewątpliwie przyprawiłaby ludzkośćpalpitacje serc* Obrotowe drzwi, obracające się tylko w jedną stronę – przecież gdyby kręciły się w obie,niemożliwy byłby spacer po całym sklepie, co jest swoistą rozrywką w niedzielne popołudnia;
- Ruchome drzwi zatrzaskujące się w momencie przejścia – pozwalają na kontemplację, chwilę postoju w jakże zabieganym dzisiejszym świecie;
- Przystępność cen – niewiele produktów znajdujących się w Lidlu jest droższa niż 3 złote. Ceny są przystosowane dla ludzi oszczędnych, ceniących wyżej ilość od jakości;
- Możliwość zakupu niesamowitych komputerów za 200 zł, które na zasadzie recyklingu są odzyskiwane ze śmietnika za rogiem i składane z powrotem;
- Lidl jest tani!;
- Dostawy – codziennie dostawcy Lidla wstają rano (o 12:00) i zaopatrują sklep w świeże produkty;
- Plastikowe reklamówki – dawane przy kasach są nadzwyczaj wysokiej jakości, mogą służyć do noszenia kamieni (styropianowych);
- Pracę w magazynie tegoż sklepu, która dostarcza niezapomnianych wrażeń, szczególnie dotyczących zmysłu powonienia (możemy nauczyć się, jak pachnie zsiadłe mleko);
- także związane z magazynem: patrz – ostatni punkt wad Lidla.
Wady Lidla
- Za mało produktów przeterminowanych;
- Brak produktów wyprodukowanych dla Biedronki;
- Brak podręcznych koszyków, w których można nosić zakupy – Lidl przystosowany jest dla osób robiących większe zakupy. Nie przewidywani są klienci, którzy ograniczają się do kilku najważniejszych produktów;
- Lidl nie jest otwarty 24 godziny na dobę, przez co klienci pozbawieni są możliwości nocnych zakupów;
- Interesujący nas produkt znajdujący się w ulotce jest już wyprzedany, nawet przed otwarciem sklepu (one pojawiają się wyłącznie w poniedziałki i czwartki, tuż po otwarciu);
- Brak produktów „real quality”.