Lidl

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Prawdziwe oblicze Lida

Lidl jest tani i do bani!

Hasło reklamowe Lidla

Lidl. Głupi wybór!

Z nowej reklamy Lidla

Szablon:Tniemiecka sieć sklepów konkurencyjna dla Biedronki. Można tu kupić dosłownie wszystko w zawyżonych cenach i zaniżonej jakości. Najbardziej rozbudowanym sklepem (a właściwie kompleksem sklepów) jest Lidl w Pucku, którego otwarciu towarzyszyły protesty lokalnych sklepikarzy i przedstawicieli Młodzieży Wszechpolskiej.

Centra handlowe Lidl to prawdopodobnie także najlepszy sposób na nudę – znalezienie tam byle jakiego towaru (wyjątkiem jest salami z grilla) zajmuje kilka dni, natomiast dokopanie się do towaru dobrej jakości czasami trwa latami.

Zalety Lidla

Podobno Lidl jest sklepem bez wad. Do jego niewątpliwych zalet należy zaliczyć:

  • Miłą ochronę – nigdy nie staje na przeszkodzie, często wynosi ze sklepu więcej niż przeciętny złodziej;
  • Ilość otwartych kas – więcej niż jedna niewątpliwie przyprawiłaby ludzkośćpalpitacje serc* Obrotowe drzwi, obracające się tylko w jedną stronę – przecież gdyby kręciły się w obie,niemożliwy byłby spacer po całym sklepie, co jest swoistą rozrywką w niedzielne popołudnia;
  • Ruchome drzwi zatrzaskujące się w momencie przejścia – pozwalają na kontemplację, chwilę postoju w jakże zabieganym dzisiejszym świecie;
  • Przystępność cen – niewiele produktów znajdujących się w Lidlu jest droższa niż 3 złote. Ceny są przystosowane dla ludzi oszczędnych, ceniących wyżej ilość od jakości;
  • Możliwość zakupu niesamowitych komputerów za 200 zł, które na zasadzie recyklingu są odzyskiwane ze śmietnika za rogiem i składane z powrotem;
  • Lidl jest tani!;
  • Dostawy – codziennie dostawcy Lidla wstają rano (o 12:00) i zaopatrują sklep w świeże produkty;
  • Plastikowe reklamówki – dawane przy kasach są nadzwyczaj wysokiej jakości, mogą służyć do noszenia kamieni (styropianowych);
  • Pracę w magazynie tegoż sklepu, która dostarcza niezapomnianych wrażeń, szczególnie dotyczących zmysłu powonienia (możemy nauczyć się, jak pachnie zsiadłe mleko);
  • także związane z magazynem: patrz – ostatni punkt wad Lidla.

Wady Lidla

  • Za mało produktów przeterminowanych;
  • Brak produktów wyprodukowanych dla Biedronki;
  • Brak podręcznych koszyków, w których można nosić zakupy – Lidl przystosowany jest dla osób robiących większe zakupy. Nie przewidywani są klienci, którzy ograniczają się do kilku najważniejszych produktów;
  • Lidl nie jest otwarty 24 godziny na dobę, przez co klienci pozbawieni są możliwości nocnych zakupów;
  • Interesujący nas produkt znajdujący się w ulotce jest już wyprzedany, nawet przed otwarciem sklepu (one pojawiają się wyłącznie w poniedziałki i czwartki, tuż po otwarciu);
  • Brak produktów „real quality”.

Galeria