Microsoft Pasjans: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (drobne)
M (szablonik)
Linia 21: Linia 21:
*''' Król Kier''' - [[Józef Piłsudski]], według innych [[Edward Rydz-Śmigły]]
*''' Król Kier''' - [[Józef Piłsudski]], według innych [[Edward Rydz-Śmigły]]


{{stubgry}}
{{stubgry}}{{Microsoft}}
[[Kategoria:Gry komputerowe]]
[[Kategoria:Gry komputerowe]]

Wersja z 18:11, 29 kwi 2008

Pasjans - gra stworzona nie wiadomo gdzie i nie wiadomo przez kogo, niektórzy naukowcy twierdzą, że istnieje ona od początku wszystkiego, i wraz z saperem i pinballem tworzy Mistyczną Trójcę Pradawnych Gier. Jeśli ktoś nigdy nie grał w pasjansa, to tak, jakby nigdy nie miał komputera, czyli jakby nigdy nie istniał. Gra ta zdominowała umysły wielu zagubionych ludzi poszukujących prawdy w komputerze (głównie starszych kobiet pracujących w biurach np. księgowych).

Historia

Pasjans pochodzi prawdopodobnie z czasów przedhistorycznych (przed wynalezieniem komputera). Archeologowie i znawcy historii badając prostą i prymitywną acz genialną konstrukcję tej gry oraz jej reguły i swoistą mitologię (królowie, piki, asy i te inne) datują jej wiek na około XXX w.p.n.e. Przechowywana była na kamiennych płytach w formacie cyfrowym. Wyrzeźbione kościanym dłutem "1" i "0" zajmowały powierzchnię ok. 1km2. W latach 80 rozkodowali te płyty specjaliści z Microsoftu i zaczęli ją dołączać do każdego Windowsa jako własną. Ich celem jest rozprzestrzenienie tej gry do jak największej liczby odbiorców, aby któregoś dnia mogła opętać cały świat.

Reguły

Wielu ludzi myśli że je zna, ale im się tylko tak wydaje. Jedyne co wiadomo na pewno to że trzeba przekładać tajemnicze karty oznaczone symbolami, cyframi i zagadkowymi wizerunkami postaci, które przywodzą na myśl pradawnych przywódców.Znawcy twierdzą że król Trefl to prawdopodobnie Hitler a królowa Trefl to przedstawienie Ewy Braun(pozostali zostali omówieni poniżej). Cała akcja gry odbywa się na jednolitym zielonym tle przywodzącym na myśl wiosenną łąkę i mającym uspokajający wpływ na ludzkie nerwy. Ta właściwość bardzo przydaje się w sytuacjach gdy ktoś bezskutecznie przekłada karty z kupki na kupkę próbując rozgryźć reguły gry. Niektórzy głupcy uważają że zwycięstwo osiąga się w momencie gdy karty skaczą jak szalone po monitorze i zostawiają za sobą ślad, lecz to nieprawda. Każdy kto odszyfrował część tajemnicy, proszony jest o zgłoszenie się do najbliższego oddziału Towarzystwa Kultu Mistycznej Trójcy Pradawnych Gier (w skrócie T.K.M.T.P.G), dla wybrańca przewidziana jest cenna nagroda książkowa i dyplom.

Ukryte znaczenie niektórych symboli

  • Zielone tło symbol natury, ziemi i ogólnie kosmosu.
  • Kupka z której ciągnie się karty to symbol stwórcy, źródła prapoczątku.
  • Cztery pola na karty to oczywiście czterej jeźdźcy apokalipsy.
  • Siedem kupek z kartami to wieże wielkiego Babilonu,według innych badaczy mogą to być schody do nieba.
  • Biały pasek u dołu przedstawienie duszy życia leżącej u podstaw wszechświata.

Niektórzy rozszyfrowani przywódcy

Szablon:Stubgry