Pesa Swing: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
(Dodanie zdjęć podglądowych)
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 18: Linia 18:
[[Plik:Tram-Warsaw.JPG|thumb|120Na Warszawieś]]
[[Plik:Tram-Warsaw.JPG|thumb|120Na Warszawieś]]
[[Plik:Pesa 120Na Duo.jpg|thumb|120NaDuo Warszawieś]]
[[Plik:Pesa 120Na Duo.jpg|thumb|120NaDuo Warszawieś]]
[[Plik:PESA 120Na in Gdansk December 2010.JPG|thumb|120NaG Danzig]]
[[Plik:PESA 120Na, Szczecin, Poland (1).jpg|thumb|120NaS Szcękociny]]
[[Plik:120nas2 szczecin.jpg|thumb|120NaS2 Szczękociny inna wersja]]
[[Plik:Pesa 122NaB Swing Byd 4.JPG|thumb|upright|122NaB Bydzia]]
[[Plik:Swing (trójczłonowy)-Toruń.jpg|thumb|121NbT Toruń]]
[[Plik:Pesa 122NaL Łódź.jpeg|thumb|upright|122NaL Uć]]
== Zastosowanie ==
== Zastosowanie ==
Na początku powody do szpanu miała [[Warszawa|Stolyca]], bo to ją Swingi podbiły jako pierwszą. Potem trafiły do [[Gdańsk|Danzig]]. [[Szczecin]] by móc zaszpanować <del>jedyną</del> jakąś rzeczą też zakupił kilkadziesiąt sztuk. Na placu boju pozostały jedynie Gorzów Wielkopolski, Olsztyn i Wrocław. Gorzów twierdzi że helmuty z lat '60 są lepsze od stopiątek (a tym bardziej od Pes), Olsztyn zakupił inne marne tramwaje Solarisa, a Wrocław odpadł poprzez antyszpan pojazdami 2010NW (nie zaszpanował przez chujową nazwę). Kolejne miasta, czyli Toruń i Bydgszcz by nie byćgorsze, też Swingi kupili.
Na początku powody do szpanu miała [[Warszawa|Stolyca]], bo to ją Swingi podbiły jako pierwszą. Potem trafiły do [[Gdańsk|Danzig]]. [[Szczecin]] by móc zaszpanować <del>jedyną</del> jakąś rzeczą też zakupił kilkadziesiąt sztuk. Na placu boju pozostały jedynie Gorzów Wielkopolski, Olsztyn i Wrocław. Gorzów twierdzi że helmuty z lat '60 są lepsze od stopiątek (a tym bardziej od Pes), Olsztyn zakupił inne marne tramwaje Solarisa, a Wrocław odpadł poprzez antyszpan pojazdami 2010NW (nie zaszpanował przez chujową nazwę). Kolejne miasta, czyli Toruń i Bydgszcz by nie byćgorsze, też Swingi kupili.

Wersja z 14:23, 19 sty 2016

[Omni-Bus] Pesa Swingpseudotramwaje wyprodukowane w Bydgoskich zakładach Pojazdy Eksperymentalne Szczególnie Awaryjne wyłącznie po to, żeby Warszawieś, , Bydzia, Elbląg, Danzig oraz Szczękocin miały czym szpanować na scenie polskiej komunikacji miejskiej. Rozwojowa wersja pierwszego pseudotramwaju Tramicus na świecie.

Zalety

  • Są fajne;
  • Są długie;
  • Mają fajne pantografy po środku
  • Można w nich kupić bilet (czego i tak nikt nie robi, bo po co?).

Wady

  • Są niskopodłogowe (ułatwia to szturmowanie tramwaju przez babcie tramwajowe);
  • Pikają przy zamykaniu drzwi;
  • Mają zamontowane ekrany LCD, które cały czas wkurzają pasażerów informując ich, że na ulicy, którą jadą właśnie wywalił się jakiś tramwaj i spowodował zablokowanie całego centrum;
  • Mają zderzaki jak tarany,
  • Wydają nieprzyjemnie dźwięki,
  • Warsiafskie sztuki miały tendencję do mimowolnego opuszczania torowiska.
120Na Warszawieś
120NaDuo Warszawieś
120NaG Danzig
120NaS Szcękociny
120NaS2 Szczękociny inna wersja
122NaB Bydzia
121NbT Toruń
122NaL Uć

Zastosowanie

Na początku powody do szpanu miała Stolyca, bo to ją Swingi podbiły jako pierwszą. Potem trafiły do Danzig. Szczecin by móc zaszpanować jedyną jakąś rzeczą też zakupił kilkadziesiąt sztuk. Na placu boju pozostały jedynie Gorzów Wielkopolski, Olsztyn i Wrocław. Gorzów twierdzi że helmuty z lat '60 są lepsze od stopiątek (a tym bardziej od Pes), Olsztyn zakupił inne marne tramwaje Solarisa, a Wrocław odpadł poprzez antyszpan pojazdami 2010NW (nie zaszpanował przez chujową nazwę). Kolejne miasta, czyli Toruń i Bydgszcz by nie byćgorsze, też Swingi kupili.

Wersje

  • 119Na - trzyczęściowa, wąska (Jeszcze nikt takiej nie kupił);
  • 120Na – pięcioczęściowa (Warszawieś,Danzig,Szczękociny);
  • 121Na – trzyczęściowa, wąska (Elbląg,Toruń);
  • 122Na – pięcioczęściowa, wąska (dla Bydgoszczy i Wsi, której nie ma na żadnej mapie pogodowej).

Zobacz też

Szablon:Ciężarówki