Ikarus 280: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (stub)
M (takie tam)
Linia 3: Linia 3:
== Wygląd ==
== Wygląd ==


Z zewnątrz wygląda jak prostopadłościan na kółkach z przegubem po środku. Posiada czworo drzwi oraz dużo otwieranych okien. Jak ja jego czasy produkcji lata 70. <s>XI wieku</s> wygląda całkiem nowocześnie.
Z zewnątrz wygląda jak prostopadłościan na kółkach z przegubem po środku. Posiada czworo, troje lub dwoje drzwi oraz dużo otwieranych okien. Jak na konstrukcję opracowaną na początku lat 70. <s>XI wieku</s> wygląda całkiem nowocześnie.


== Wnętrze ==
{{stubmot}}


Główną zaletą wnętrza Ikarusa jest wspinaczka po schodkach oraz dużo miejsc do stania, dzięki temu większość siedzeń zajętych jest przez tych emerytów, którym udało się wejść do autobusu. W środku czuć spaliny – dla [[Miłośnik Komunikacji Miejskiej|jednych]] perfum, dla [[Pasażer|innych]] smród.

== Ciekawostki ==
* Będąc kierowcą z Ikarusa wychodzi się głuchym.
* Na Węgrzech i w Polsce jest ich tak dużo, że wycofanie tych złomów przed [[2012|końcem świata]] jest niemożliwe.


{{stubtrans}}
{{Komunikacja Łódź}}
{{KWW}}
[[Kategoria:Komunikacja miejska]]
[[Kategoria:Komunikacja miejska]]

Wersja z 18:22, 25 mar 2011

Ikarus 280autobus produkcji madziarskiego Ikarusa.

Wygląd

Z zewnątrz wygląda jak prostopadłościan na kółkach z przegubem po środku. Posiada czworo, troje lub dwoje drzwi oraz dużo otwieranych okien. Jak na konstrukcję opracowaną na początku lat 70. XI wieku wygląda całkiem nowocześnie.

Wnętrze

Główną zaletą wnętrza Ikarusa jest wspinaczka po schodkach oraz dużo miejsc do stania, dzięki temu większość siedzeń zajętych jest przez tych emerytów, którym udało się wejść do autobusu. W środku czuć spaliny – dla jednych perfum, dla innych smród.

Ciekawostki

  • Będąc kierowcą z Ikarusa wychodzi się głuchym.
  • Na Węgrzech i w Polsce jest ich tak dużo, że wycofanie tych złomów przed końcem świata jest niemożliwe.


Szablon:Stubtrans