Neoplan: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 8: Linia 8:
* {{t|Neoplan N4011}}11-metrowy złom. Tak niepopularny, że jego spotkanie jest prawie niemożliwe.
* {{t|Neoplan N4011}}11-metrowy złom. Tak niepopularny, że jego spotkanie jest prawie niemożliwe.
* {{t|Neoplan N4016}}12-metrowa kupa złomu. Podróba Jelcza M125.
* {{t|Neoplan N4016}}12-metrowa kupa złomu. Podróba Jelcza M125.
* {{t|Neoplan N4020}}15-metrowa kupa złomu. Przez [[MKM]]-ów zwana deskorolką. Ciekawe dlaczego. Tutaj silnik leży.
* {{t|Neoplan N4020}}15-metrowa kupa złomu. Przez [[MKM]]-ów zwana deskorolką. Ciekawe dlaczego. Tutaj silnik [[DAF]]-a leży.
* {{t|Neoplan N4020td}}15-metrowa kupa złomu. Przez [[MKM]]-ów zwany także deskorolką, mający za to stojący silnik [[MAN]]-a
* {{t|Neoplan N4020td}}15-metrowa kupa złomu. Przez [[MKM]]-ów zwany także deskorolką. Żeby było ciekawiej silnik [[MAN]]-a o dziwo stoi.
* {{t|Neoplan N4021}}18-metrowa kupa złomu. Wersja przegubowa. Tak, tak to ta z karuzelą pośrodku autobusu. Podróba Jelcza M181.
* {{t|Neoplan N4021}}18-metrowa kupa złomu. Wersja przegubowa. Tak, tak to ta z karuzelą pośrodku autobusu. Podróba Jelcza M181.
* {{t|Neoplan K4010td}}10-metrowy, tak niepopularny i badziewny, że na świecie jeżdżą tylko 3 egzemplarze.
* {{t|Neoplan K4010td}}10-metrowy, tak niepopularny i badziewny, że na świecie jeżdżą tylko 3 egzemplarze.

Wersja z 17:26, 27 cze 2013

Tak zwana deskorolka. W malowaniu radomskim czyli z Radomia

Szablon:Tproducent nowoczesnych (kiedyś) autobusów. W latach 1994–2000 produkowała autobusy pod nazwą Neoplan Polska. Niestety te autobusy miały tyle wspólnego z Polską, co Obama z Komorowskim. Na polskie warunki lepsze były Jelcze. Może dlatego, że były tańsze?

Modele które niestety możesz spotkać w swoim mieście

  • Szablon:T9-metrowy szrot. Protoplasta Solarisa Alpino. Niestety nie udany.
  • Szablon:T10-metrowy złom.
  • Szablon:T11-metrowy złom. Tak niepopularny, że jego spotkanie jest prawie niemożliwe.
  • Szablon:T12-metrowa kupa złomu. Podróba Jelcza M125.
  • Szablon:T15-metrowa kupa złomu. Przez MKM-ów zwana deskorolką. Ciekawe dlaczego. Tutaj silnik DAF-a leży.
  • Szablon:T15-metrowa kupa złomu. Przez MKM-ów zwany także deskorolką. Żeby było ciekawiej silnik MAN-a o dziwo stoi.
  • Szablon:T18-metrowa kupa złomu. Wersja przegubowa. Tak, tak to ta z karuzelą pośrodku autobusu. Podróba Jelcza M181.
  • Szablon:T10-metrowy, tak niepopularny i badziewny, że na świecie jeżdżą tylko 3 egzemplarze.
  • Szablon:T2-metrowiec. Protoplasta Solarisa Urbino. Skrót td oznacza Toaleta Drive albo Turbo Diesel.

Cechy wspólne Nerwoplanów

Neoplany mają kilka wspólnych cech, niezależnie od modelu czy daty produkcji. Każdy jest:

  • Wyprodukowany w latach popularności Disco Polo
  • Pordzewiały tu i ówdzie
  • Zaprojektowany w Niemczech
  • W stanie agonalnym

Jak rozpoznać mam Chrys... tfu, Neoplana, gdzie go szukać mam?

Neoplan ma ścianę przednią, która wygląda jak morda buldoga. Z boku ma łamaną linię okien żeby było ją trudniej wymienić, z drugiego boku posiada 3 (słownie: trzy) pary drzwi. Wyjątkami są modele N4009 i N4011. Z tyłu wygląda jak rozpłaszczony klocek. Zazwyczaj posiada wyświetlacze, choć nie zawsze. Często ma schodki w ostatnich drzwiach, żeby utrudnić wejście babciom autobusowym.

Neoplany są rozsiane po kraju jak kraj długi i szeroki. Mogą się nimi cieszyć (albo i nie) mieszkańcy:

Ciekawostki

  • Teraz Neoplany są produkowane pod nazwą Solaris, właściciel się ze szwabami pokłócił.
  • Dla wielu miast posiadanie Neoplana choćby w jednej ilości oznaczało prestige (czyt. prestiż). Teraz to siara.
  • Nie wiadomo, dlaczego niektóre Neoplany mają przydomek Zemsta Hitlera.
  • Neoplany są przeznaczone dla dzieci Neo. Niemcy przewidzieli ich powstanie już w 1994.