Logo: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 83.14.165.210. Autor wycofanej wersji to 8882.) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Programowanie}} |
{{Programowanie}} |
||
'''Logo''' - rodzaj [[trójkąt]]a, spełniającego zadanie budowania wielkiego [[stos]]u dla wszystkich czarnych [[mrówka|mrówek]] na [[świat|świecie]]. [[Xrr]] opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzymywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on [[kwadrat]]owe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia |
'''Logo''' - rodzaj [[trójkąt]]a, spełniającego zadanie budowania wielkiego [[stos]]u dla wszystkich czarnych [[mrówka|mrówek]] na [[świat|świecie]]. [[Xrr]] opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzymywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on [[kwadrat]]owe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia. |
||
{{stubmat}} |
{{stubmat}} |
||
Wersja z 05:46, 7 sie 2008
Ten artykuł jest częścią cyklu naukowego języki komputerowe. |
Języki programowania: |
Inne języki komputerowe: |
|
edytuj ten szablon |
Logo - rodzaj trójkąta, spełniającego zadanie budowania wielkiego stosu dla wszystkich czarnych mrówek na świecie. Xrr opracował zupełnie nową, niekonwencjonalną technikę otrzymywania lóg. W 1512 r.p.n.e stworzył on kwadratowe logo (sic!), ale nikomu później nie udało się powtórzyć tego przełomowego odkrycia. Szablon:Stubmat