Kampania społeczna: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (półpauza) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Kampania społeczna''' |
'''Kampania społeczna''' – akcja [[reklama|reklamowa]] pozornie starająca się [[promocja|wypromować]] lub umocnić dany wzorzec zachowania w [[społeczeństwo|społeczeństwie]]. W praktyce doprowadza do takiej jego popularności, że społeczeństwo (a szczególnie polskie społeczeństwo) obraca go w [[kpina|kpinę]] i robi dokładnie przeciwnie, a [[hasło reklamowe|hasła]] kampanii długo po jej zakończeniu służą jako [[parodia|parodie]] samych siebie. |
||
==Polskie kampanie medialne:== |
==Polskie kampanie medialne:== |
Wersja z 19:26, 5 lip 2013
Kampania społeczna – akcja reklamowa pozornie starająca się wypromować lub umocnić dany wzorzec zachowania w społeczeństwie. W praktyce doprowadza do takiej jego popularności, że społeczeństwo (a szczególnie polskie społeczeństwo) obraca go w kpinę i robi dokładnie przeciwnie, a hasła kampanii długo po jej zakończeniu służą jako parodie samych siebie.
Polskie kampanie medialne:
- Cała Polska czyta dzieciom
- Pij mleko, będziesz wielki
- Zażywasz – przegrywasz
- Prowadzę – jestem trzeźwy
- Niepełnosprawni – pełnosprawni w pracy
- Pomarańcze i klementynki
Galeria plakatów z Polski
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny mediów i prasy. Jeśli podoba ci się Monika Olejnik – rozbuduj go.