Portal:Historia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 61: Linia 61:
<option>{{grafika|Edward Gierek wizyta w Zakładach im. 22 lipca d. Emil Wedel.jpg}}</option>
<option>{{grafika|Edward Gierek wizyta w Zakładach im. 22 lipca d. Emil Wedel.jpg}}</option>
<option>{{grafika|František Dostál Humor 6.jpg}}</option>
<option>{{grafika|František Dostál Humor 6.jpg}}</option>
<option>{{grafika|Mussolini wine.jpg}}</option></option>
<option>{{grafika|Mussolini wine.jpg}}</option>
<option>{{grafika|Prezentacja projektow.jpg}}</option>
<option>{{grafika|Prezentacja projektow.jpg}}</option>
<option>{{grafika|Reeve and Serfs.jpg}}</option>
<option>{{grafika|Reeve and Serfs.jpg}}</option>

Wersja z 12:31, 18 lut 2021

Historia
Archiwum z papirusami i nagraniami z Dziennika Telewizyjnego

Dobry tekst źródłowy

Właściwy powód wybuchu tej wojny

Wojna Światowa 2 (inaczej II wojna światowa) – gra komputerowa z gatunku MMORPG i strategii, owoc wspólnej pracy Hitler Studios, Mussolini Art, Churchill company, Stalinsoft oraz Japan Interactive. Sequel I wojny światowej. Gra cieszyła wielką popularnością, jednak w czasie rozgrywki odpadły 72 miliony graczy. Co ciekawe znaczną ich część stanowiły osoby, które wybrały karierę typu „wojsko”, mimo iż miały najlepszy ekwipunek i dodatkowy tutorial. Rozgrywka rozpoczęła się 1 września 1939 roku, jednak gracze mieli wcześniej czas na przygotowania. Niektórzy badacze twierdzą, że przez tzw. „Host Marco Polo” azjatyckie serwery wystartowały dużo wcześniej, bo już 7 lipca 1937 roku, z kolei na europejskich serwerach przed rozpoczęciem rozgrywki przeprowadzano testy pod czujnym okiem Francisca Franca, w których brali udział późniejsi gracze niektórych państw (ZSRR, Niemcy i Włochy). Grę zakończył w roku 1945 upadek firmy Japan Interactive, poprzedzony bankructwem Hitler Studios, której właściciel popełnił samobójstwo z niewiadomych przyczyn.

PEGI

Ograniczenia wiekowe w zasadzie nie istniały. Jeśli wybieramy klasę Żołnierz, u Aliantów w przypadku osób poniżej 18 lat wymagana była zgoda rodziców, która często była hakowana. Szacunkowo było to około 17 lat, jednak zdarzali się młodsi.


Socrealizm na medal

Palenie czarownic, w tle wystawianie not, kadr pierwszej edycji programu rozrywkowego Malleus Maleficarum, 1486
Palenie czarownic, w tle wystawianie not, kadr pierwszej edycji programu rozrywkowego Malleus Maleficarum, 1486
Autor: ArturVonFornal (wkład)

Czy w przeciwieństwie do Wołoszańskiego nie wiesz

Śmieszne, bo prawdziwe

Socrealizm na medal

Palenie czarownic, w tle wystawianie not, kadr pierwszej edycji programu rozrywkowego Malleus Maleficarum, 1486
Palenie czarownic, w tle wystawianie not, kadr pierwszej edycji programu rozrywkowego Malleus Maleficarum, 1486
Autor: ArturVonFornal (wkład)

Śmieszne, bo prawdziwe