Bravo Girl: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
 
(Nie pokazano 36 wersji utworzonych przez 27 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:BravoGirl-Okładka.jpg|200px|thumb|Gazeta za kilka dekad]]
Jest to ulubiona gazetka Ojca Dyrektora i dziewczynek przed 13 rokiem życia, które straciły dziewictwo, bo kochały dzielnego Maćka z Mariańca (lat 23), ale on je rzucił, bo wolał Dżadwigę Rockmankę.
'''Bravo Girl''' – zwane także III testamentem, jest przedstawicielem (a raczej przedstawicielką) literatury fachowej (a raczej lachonowej), przeznaczonej głównie dla [[inteligent|inteligenckiej]] warstwy społecznej. [[Czasopismo]] to powstało pod koniec ubiegłego stulecia, i przywędrowawszy do nas na [[Niemcy|niemieckiej]] licencji zaczęło opanowywać polski rynek [[Wydawnictwo|wydawniczy]].
W Brawo Gerl możesz poczytać w jakim rozkrou siadać, żeby on zwrócił na Ciebie uwagę, czy np. jak zwiać z randki, typu wejdź na stół w kawiarni i zacznij udawać małpę. Nie uwzględnia się tu tylko tego, że w najlepszym wypadku wylądujesz w psychiatryku w Gnieznie, na policji pod zarzutem dewastowania kawiarenki lub ośmieszania bohaterki Mody na Sukces (Małpki z katarynką), występującej gościnnie w odcinku 65257382890700.
W rubryce "Heniu ratuj" są hity.
Np.


Czasopismo od początków działalności zadziwiało wszystkich wysoką merytorycznością [[tekst kultury|tekstów]] w nim zamieszczanych i tym, że poruszało ważne tematy dotyczące otaczającej [[rzeczywistość|rzeczywistości]], czasami ocierając się o skandal. Artykuły zamieszczane w czasopiśmie traktowały najczęściej o ostatnich wydarzeniach w świecie kultury i [[nauka|nauki]]; często także na łamach pisma można było przeczytać felietony [[polityka|polityczne]], opowiadania najznamienitszych [[literatura polska|pisarzy polskich]] i zagranicznych oraz dysputy filozoficzne.
Dlaczego mój mały nie chce stanąć?
Piotruś z Półdupia, 10 lat
(To tak jakbyś oczekiwał wzwodu w wieku 90 lat)


Mimo tak znamienitych cech pismo nie mogło utrzymać się na rynku. Adresowane do wąskiej grupy odbiorców niestety przynosiło straty. Wtedy spece od marketingu postanowili zmienić profil na bardziej mainstreamowy. Bravo po wielkiej akcji marketingowej zostało skierowane do [[młodzież]]y. Przyniosło to wielkie zyski, aczkolwiek kosztem jakości pisma, które stało się zwykłym tabloidowym tworem, ogłupiającą, medialną papką dla [[popkultura|mas]]. Od tej pory uczy [[Gimnazjalista|gimnazjalistki]] jak pomalować się, żeby wyrwać każdego chłopaka w szkole, a następnie [[Seks|puścić się z nim]].
Po co mi pojawiają się włosy pod pachami? Ja tak nie chcę!
Ewelina z Rudegostoku, 19 lat
(Wiesz co to jest golarka?)


{{stub|media}}
Zauważyłam, że mi rosną piersi! Czy da się to jakoś zahamować?
{{Prasa}}
Jagienka ze Stodoły, 14 lat
(Czyżbyś chciała być facetem?)


[[Kategoria:Niewydawane czasopisma]]
Ostatnio zauważyłem, że dziewczyny nie chcą się ze mną całować. Chyba śmierdzi mi z buzi. Co z tym zrobić?
Eustachy z Zawiertła, 16 lat
(A próbowałeś umyć zęby?)

Można by wymieniać więcej takich boskich pytań, ale żal... Nawet Endriu nie czyta tego. On woli oglądać Muminki we wtorki.

Aktualna wersja na dzień 14:21, 7 maj 2021

Gazeta za kilka dekad

Bravo Girl – zwane także III testamentem, jest przedstawicielem (a raczej przedstawicielką) literatury fachowej (a raczej lachonowej), przeznaczonej głównie dla inteligenckiej warstwy społecznej. Czasopismo to powstało pod koniec ubiegłego stulecia, i przywędrowawszy do nas na niemieckiej licencji zaczęło opanowywać polski rynek wydawniczy.

Czasopismo od początków działalności zadziwiało wszystkich wysoką merytorycznością tekstów w nim zamieszczanych i tym, że poruszało ważne tematy dotyczące otaczającej rzeczywistości, czasami ocierając się o skandal. Artykuły zamieszczane w czasopiśmie traktowały najczęściej o ostatnich wydarzeniach w świecie kultury i nauki; często także na łamach pisma można było przeczytać felietony polityczne, opowiadania najznamienitszych pisarzy polskich i zagranicznych oraz dysputy filozoficzne.

Mimo tak znamienitych cech pismo nie mogło utrzymać się na rynku. Adresowane do wąskiej grupy odbiorców niestety przynosiło straty. Wtedy spece od marketingu postanowili zmienić profil na bardziej mainstreamowy. Bravo po wielkiej akcji marketingowej zostało skierowane do młodzieży. Przyniosło to wielkie zyski, aczkolwiek kosztem jakości pisma, które stało się zwykłym tabloidowym tworem, ogłupiającą, medialną papką dla mas. Od tej pory uczy gimnazjalistki jak pomalować się, żeby wyrwać każdego chłopaka w szkole, a następnie puścić się z nim.


Noia 64 apps knode.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny mediów i prasy. Jeśli podoba ci się Monika Olejnik – rozbuduj go.