Kampania społeczna: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Kampania społeczna''' - akcja [[reklama|reklamowa]] pozornie starająca się [[promocja|wypromować]] lub umocnić dany wzorzec zachowania w [[społeczeństwo|społeczeństwie]]. W praktyce doprowadza do takiej jego popularności, że społeczeństwo (a szczególnie polskie społeczeństwo) obraca go w [[kpina|kpinę]] i robi dokładnie przeciwnie, a [[hasło reklamowe|hasła]] kampanii długo po jej zakończeniu służą jako [[parodia|parodie]] samych siebie.
'''Kampania społeczna''' akcja [[reklama|reklamowa]] pozornie starająca się [[promocja|wypromować]] lub umocnić dany wzorzec zachowania w [[społeczeństwo|społeczeństwie]]. W praktyce doprowadza do takiej jego popularności, że społeczeństwo (a szczególnie polskie społeczeństwo) obraca go w [[kpina|kpinę]] i robi dokładnie przeciwnie, a [[hasło reklamowe|hasła]] kampanii długo po jej zakończeniu służą jako [[parodia|parodie]] samych siebie.

==Polskie kampanie medialne:==


== Polskie kampanie medialne ==
* [[Cała Polska czyta dzieciom]]
* [[Cała Polska czyta dzieciom]]
* [[Pij mleko, będziesz wielki]]
* [[Pij mleko, będziesz wielki]]
Linia 10: Linia 9:
* [[Pomarańcze i klementynki]]
* [[Pomarańcze i klementynki]]


==Galeria plakatów z Polski==
== Galeria plakatów z Polski ==

<gallery>
<gallery>
Calapolskaczytadzieciom.gif
grafika:Mlekosław.jpg
Mlekosław.jpg
grafika:Zazywasz-przegrywasz.jpg
Zazywasz-przegrywasz.jpg
grafika:Pelnosprawni.jpg
Pelnosprawni.jpg
</gallery>
</gallery>

== Zobacz też ==
* [[10 mniej ratuje życie – Zwolnij]]
* [[Muzyka Przeciwko Rasizmowi]]
* [[Pij mleko, będziesz wielki]]
* [[Prowadzę – jestem trzeźwy]]
* [[Zażywasz – przegrywasz]]


{{stub|media}}
{{stub|media}}
{{reklamy}}
{{reklamy}}


[[Kategoria:Kampanie medialne]]
[[Kategoria:Kampanie medialne| ]]

Aktualna wersja na dzień 23:23, 28 sie 2021

Kampania społeczna – akcja reklamowa pozornie starająca się wypromować lub umocnić dany wzorzec zachowania w społeczeństwie. W praktyce doprowadza do takiej jego popularności, że społeczeństwo (a szczególnie polskie społeczeństwo) obraca go w kpinę i robi dokładnie przeciwnie, a hasła kampanii długo po jej zakończeniu służą jako parodie samych siebie.

Polskie kampanie medialne[edytuj • edytuj kod]

Galeria plakatów z Polski[edytuj • edytuj kod]

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]


Noia 64 apps knode.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny mediów i prasy. Jeśli podoba ci się Monika Olejnik – rozbuduj go.