Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum/2014: Różnice pomiędzy wersjami
M |
(chyba tylko tyle) |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
<br clear=all> |
<br clear=all> |
||
__FORCETOC__ |
__FORCETOC__ |
||
== [[Poradnik:Jak stworzyć wóz do lansu]] == |
|||
[[Plik:Fiat 126 tuned.jpg|150px|right|To nie jest dobry tuning]] |
|||
Każdy myśli o posiadaniu wypasionej [[samochód|fury]], ale nie każdy wie jak w takową się zaopatrzyć. W dzisiejszych czasach prawdziwie zajebisty samochód nie może być zwykłym seryjnym modelem. Spójrzmy prawdzie w oczy, [[lans]] staje się coraz bardziej skomplikowany. W tej dziedzinie należy bardzo uważać, robić wszystko ze smakiem, aby nie było siary. Dzisiaj nie wystarczy seryjny wóz, teraz trzeba mieć wóz [[Tuning|stjuningowany]] jak to się mówi w wielkim świecie. |
|||
Lecz jak to zrobić? Jest wiele stylów tjuningu: japoński, niemiecki, garażowy. Dla początkującego, wybór i trzymanie się odpowiedniego stylu tak, aby nie było [[siara|siary]], jest, nie ukrywając, trudne, aczkolwiek, dzięki pomocy najznamienitszych specjalistów półświatka tjuningu, stworzyliśmy ten poradnik, który rozwieje wszelkie wątpliwości. Wystarczy, że będziesz kierować się wskazaniami ukazanymi w tym tekście, a twoja [[Samochód|fura]] będzie najzajebistsza na ośce, a może nawet w dzielnicy. Dyski czekają, aby pod nie podjechać. Więc, zaczynajmy… |
|||
== [[Nonźródła:Rozporządzenie ws. wychowania seksualnego]] == |
|||
<center><font size="5">666</font><br/> |
|||
<font size="4">ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ</font><br/> |
|||
z dnia 22 stycznia 2041 r.<br/> |
|||
<font size="4">w sprawie wychowania seksualnego w placówkach edukacyjnych</font></center> |
|||
Na podstawie art. 14 ust. 3 pkt. 12 ustawy z dnia 23 lipca 2038 r. – Ideologia [[Gender]] (Dz. U. Nr 404 poz. 69) zarządza się, co następuje: |
|||
<center>DZIAŁ I<br/> |
|||
POSTANOWIENIA OGÓLNE</center><br/> |
|||
$1. Rozporządzenie określa warunki, w jakich musi odbywać się wychowanie [[seks]]ualne osób objętych obowiązkiem edukacyjnym w placówkach edukacyjnych. |
|||
== [[Spisek prochowy]] == |
== [[Spisek prochowy]] == |
Wersja z 19:56, 5 mar 2014
Artykuły na medal |
Poradnik:Jak stworzyć wóz do lansu
Każdy myśli o posiadaniu wypasionej fury, ale nie każdy wie jak w takową się zaopatrzyć. W dzisiejszych czasach prawdziwie zajebisty samochód nie może być zwykłym seryjnym modelem. Spójrzmy prawdzie w oczy, lans staje się coraz bardziej skomplikowany. W tej dziedzinie należy bardzo uważać, robić wszystko ze smakiem, aby nie było siary. Dzisiaj nie wystarczy seryjny wóz, teraz trzeba mieć wóz stjuningowany jak to się mówi w wielkim świecie.
Lecz jak to zrobić? Jest wiele stylów tjuningu: japoński, niemiecki, garażowy. Dla początkującego, wybór i trzymanie się odpowiedniego stylu tak, aby nie było siary, jest, nie ukrywając, trudne, aczkolwiek, dzięki pomocy najznamienitszych specjalistów półświatka tjuningu, stworzyliśmy ten poradnik, który rozwieje wszelkie wątpliwości. Wystarczy, że będziesz kierować się wskazaniami ukazanymi w tym tekście, a twoja fura będzie najzajebistsza na ośce, a może nawet w dzielnicy. Dyski czekają, aby pod nie podjechać. Więc, zaczynajmy…
Nonźródła:Rozporządzenie ws. wychowania seksualnego
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ
z dnia 22 stycznia 2041 r.
Na podstawie art. 14 ust. 3 pkt. 12 ustawy z dnia 23 lipca 2038 r. – Ideologia Gender (Dz. U. Nr 404 poz. 69) zarządza się, co następuje:
POSTANOWIENIA OGÓLNE
$1. Rozporządzenie określa warunki, w jakich musi odbywać się wychowanie seksualne osób objętych obowiązkiem edukacyjnym w placówkach edukacyjnych.
Spisek prochowy
Szablon:Tnieudana zabawa z prochem przeprowadzona w Anglii obok siedziby Parlamentu 5 listopada 1605. Miała ona na celu zmuszenie dzieci do nauki rymowanki, przywrócenie światła wiary oraz wynalezienie dynamitu. Wypada jeszcze dołożyć wysadzenie króla z pozostałymi uczestnikami posiedzenia.
Przyczyny
Przed spiskiem w Anglii działy się złe rzeczy. Wielu katolików czuło się zagrożonych z powodu bycia wymierającym gatunkiem, chcieli, aby król przywrócił słynne zawody w paleniu czarownic. Błagali, wysyłali listy, zażalenia, groźby, ale nie podziałało. Wręcz przeciwnie – Jakub I zaczął zabierać wszystkim z brudnymi wcześniej kartotekami majątki.Zaczęli więc karierę jako żebracy lub żołnierze w krajach, gdzie takich jak oni traktowano wedle statusu, nie wtrącano do więzienia ani nie wrzucano do rzeki.