MAZ 203: Różnice pomiędzy wersjami
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika 31.0.121.255, powód: nic niewnosząca edycja) Znacznik: rewert |
Znacznik: edytor wizualny |
||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{integruj z|MAZ}} |
|||
[[Plik:KZK_GOP_92_Pawelec.jpg|thumb|300px|Асцярожна, MA3 203 ідзе! Uwaga, MA3 203 nadjeżdża!]] |
[[Plik:KZK_GOP_92_Pawelec.jpg|thumb|300px|Асцярожна, MA3 203 ідзе! Uwaga, MA3 203 nadjeżdża!]] |
||
'''MAZ 203''' – 12-[[Metr|metrowy]] wyrób [[autobus]]opodobny [[Białoruś|zza Wschodu]]. Dość nowoczesny, choć produkowany aż 15 lat! Został najgorszym autobusem roku 2011 i od tego czasu |
'''MAZ 203''' – 12-[[Metr|metrowy]] wyrób [[autobus]]opodobny [[Białoruś|zza Wschodu]]. Dość nowoczesny, choć produkowany aż 15 lat! Został najgorszym autobusem roku 2011 i od tego czasu wszyscy mdleją na jego widok. |
||
== Od zewnątrz == |
== Od zewnątrz == |
||
[[Plik:MAZ 203 - interior.jpg|thumb|Prawda, że piękne?]] |
|||
Od zewnątrz wygląda bardzo przyzwoicie. Z przodu krótki MAZak szpanuje światłami układającymi się w zarys miejsca siedzącego w autobusie (wraz z podporą). Z tyłu – światła w formie trzech kropek, tworzących krzywą linię oraz klapa silnika, która w połowie przypadków jest otwarta w czasie jazdy. Kołpaki w MAZakrze znajdziesz tylko przez pierwsze 5000 km przebiegu. Z boku, w zależności od modelu 203-ki, dwie lub trzy pary drzwi trzaskających jak syberyjskie mrozy. |
Od zewnątrz wygląda bardzo przyzwoicie. Z przodu krótki MAZak szpanuje światłami układającymi się w zarys miejsca siedzącego w autobusie (wraz z podporą). Z tyłu – światła w formie trzech kropek, tworzących krzywą linię oraz klapa silnika, która w połowie przypadków jest otwarta w czasie jazdy. Kołpaki w MAZakrze znajdziesz tylko przez pierwsze 5000 km przebiegu. Z boku, w zależności od modelu 203-ki, dwie lub trzy pary drzwi trzaskających jak syberyjskie mrozy. |
||
Aktualna wersja na dzień 08:42, 23 gru 2022
Zasugerowano, aby strona ta została pożarta przez artykuł MAZ. Jeśli masz chwilę, nakarm go.Jeśli masz więcej niż chwilę, przejrzyj wszystkie artykuły do zjedzenia. |
MAZ 203 – 12-metrowy wyrób autobusopodobny zza Wschodu. Dość nowoczesny, choć produkowany aż 15 lat! Został najgorszym autobusem roku 2011 i od tego czasu wszyscy mdleją na jego widok.
Od zewnątrz[edytuj • edytuj kod]
Od zewnątrz wygląda bardzo przyzwoicie. Z przodu krótki MAZak szpanuje światłami układającymi się w zarys miejsca siedzącego w autobusie (wraz z podporą). Z tyłu – światła w formie trzech kropek, tworzących krzywą linię oraz klapa silnika, która w połowie przypadków jest otwarta w czasie jazdy. Kołpaki w MAZakrze znajdziesz tylko przez pierwsze 5000 km przebiegu. Z boku, w zależności od modelu 203-ki, dwie lub trzy pary drzwi trzaskających jak syberyjskie mrozy.
W środku[edytuj • edytuj kod]
Podłoga jest niska, więc należy szykować się na szturm przez babcie autobusowe. Ma bardzo niewygodne, plastikowe siedzenia, fabrycznie obite pomarańczową tapicerą w szaro-brązowe esy-floresy, najczęściej wymienianą na niebieską w kropki, kreski i inne takie. Silnik pracuje jak w tartaku i wyje niczym wilk do księżyca, więc gdy czekasz na przystanku i jeszcze nie widzisz autobusu, ale już go słyszysz, to jedzie po ciebie MAZ 203. Lepiej poczekaj więc na następny.
Występowanie[edytuj • edytuj kod]
Ponieważ nikt o zdrowych zmysłach nie skusił się na to cudo białoruskiej techniki, zobaczyć je można w Lublinie, który zakłada kijki na autobusy i udaje, że ma tramwaje, oraz GOP i Kielce, w których komunikacja miejska jest żartem mniej śmiesznym nawet od tego artykułu.