Leader Price: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znaczniki: edytor wizualny zrewertowane
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa 46.112.90.94; przywrócono ostatnią wersję autorstwa 78.30.103.156.)
Znacznik: rewert
 
(Nie pokazano 17 wersji utworzonych przez 10 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Leader Price w Częstochowie.jpg|thumb|250px|Szary Leader Price wśród szarych domów w szarym mieście. W szarym sklepie szarzy ludzie. Szare portfele toną w szarej obsłudze]]
[[Plik:Leader Price w Częstochowie.jpg|thumb|250px|Szary Leader Price wśród szarych domów w szarym mieście. W szarym sklepie szarzy ludzie. Szare portfele toną w szarej obsłudze]]
'''Leader Price''' (zwana też '''Lider Szajs''') (ur. 2001, zm. 2020) – sieć sklepów oraz własna marka utworzona przez [[Géant|Żana]], dinozaur na rynku dyskontów w Polsce. Produkty tej marki charakteryzowała bardzo niska cena oraz dobra jakość, kojarząca się ze smakiem żywności z pomocy społecznej. Obiekt westchnień roczników 2000 wzwyż, nostalgicznie wspominających dobre lata 90.
'''Leader Price''' (zwana też '''Lider Szajs''') – sieć sklepów oraz własna marka utworzona przez [[Géant|Żana]], dinozaur na rynku dyskontów w Polsce. Produkty tej marki charakteryzowała bardzo niska cena oraz dobra jakość, kojarząca się ze smakiem żywności z pomocy społecznej. Obiekt westchnień roczników 2000 wzwyż, nostalgicznie wspominających dobre lata 90.


Leader Price był pierwszą siecią handlową w historii sprzedającą colę i [[Oranżada|oranżadę]] taniej od [[Woda mineralna|wody mineralnej]]. Smak coli z Leader Price doceniali dietetycy, zachęcający dzieci uzależnione od picia Coca-Coli do picia tańszego (i równie smacznego) odpowiednika z tego supermarketu.
Leader Price był pierwszą siecią handlową w historii sprzedającą colę i [[Oranżada|oranżadę]] taniej od [[Woda mineralna|wody mineralnej]]. Smak coli z Leader Price doceniali dietetycy, zachęcający dzieci uzależnione od picia Coca-Coli do picia tańszego (i równie smacznego) odpowiednika z tego supermarketu.
Linia 26: Linia 26:
* Szynka o wysokiej zawartości [[Woda|wody]].
* Szynka o wysokiej zawartości [[Woda|wody]].
* Szary jak sam sklep [[papier toaletowy]] robiony ze ścierek.
* Szary jak sam sklep [[papier toaletowy]] robiony ze ścierek.
*Wódka Arctic 34%
*Oranżada robiona z czerwonej dykty.
*Piwo 1410 (zwany przez koneserów Grunwaldem) 11.1% Pils
*Czipsy Croustillantes o smaku Bolognese
*Odtwarzacz MP3 marki Sokołów, dający jakość porównywalną z tanimi radiami z Żabki oraz psujący się po 2 godzinach słuchania
{{stub|lista|Czy nabrałeś takiej nostalgii, że przypomniałeś sobie o nieopisanym tutaj produkcie z Leader Price? Jeśli tak to…|dodaj nowy punkt!}}
{{stub|lista|Czy nabrałeś takiej nostalgii, że przypomniałeś sobie o nieopisanym tutaj produkcie z Leader Price? Jeśli tak to…|dodaj nowy punkt!}}



Aktualna wersja na dzień 20:21, 15 wrz 2024

Szary Leader Price wśród szarych domów w szarym mieście. W szarym sklepie szarzy ludzie. Szare portfele toną w szarej obsłudze

Leader Price (zwana też Lider Szajs) – sieć sklepów oraz własna marka utworzona przez Żana, dinozaur na rynku dyskontów w Polsce. Produkty tej marki charakteryzowała bardzo niska cena oraz dobra jakość, kojarząca się ze smakiem żywności z pomocy społecznej. Obiekt westchnień roczników 2000 wzwyż, nostalgicznie wspominających dobre lata 90.

Leader Price był pierwszą siecią handlową w historii sprzedającą colę i oranżadę taniej od wody mineralnej. Smak coli z Leader Price doceniali dietetycy, zachęcający dzieci uzależnione od picia Coca-Coli do picia tańszego (i równie smacznego) odpowiednika z tego supermarketu.

Historia[edytuj • edytuj kod]

Leader Price wybudowano w 2000 roku na zgliszczach Supersamów i Pewexów. Francuzi wchodząc na rynek polski nie chcieli być utożsamiani z sieciami powstałymi w ustroju socjalistycznym. Naprzeciw Supersamom Leader Price starał się zapełnić wszystkie półki w sklepach towarem, a naprzeciw Pewexom oferował niskie ceny towarów i sklep przez dłuższy czas wywiązywał się z obu założeń. Rok później wybuchł skandal gdy okazało się, że sklep zbyt mocno chciał być przeciwnością Pewexów i oferują jakość towarów wprost proporcjonalną od cen.

Aby poprawić swój wizerunek, Leader Price zaczął zmieniać się na lepsze. W 2002 roku w co drugim sklepie wybudowano prysznic dla klientów. Niestety nowość nie przyjęła się, gdyż prysznice działały wyłącznie wtedy, kiedy na zewnątrz napadało na tyle, by z sufitu zaczęła kapać woda.

Po 2006 roku Leader Price sprzedano brytyjskiemu Tesco. Nowy właściciel aż do wyprzedaży sklepów w okolicach 2018 dokładał wszelkich starań, by dorównać poziomowi narzuconemu przez Francuzów.

Produkty sprzedawane w Leader Price[edytuj • edytuj kod]

  • Kawa marki Familiada bez kofeiny.
  • Cola produkowana na bazie benzyny bezołowiowej 95.
  • Piwo w plastikowych butelkach.
  • Piwo jasne mocne 7,8% o smaku napoju energetycznego.
  • Piwo Mega WATT 10% o smaku metanolu.
  • Piwo Dragon 14,1% o smaku jasnego 7,8% zmieszanego z Mega WATT-em i iperytem.
  • Wódka marki Prezydent.
  • Wafelki marki Gawełek o smaku chrustu.
  • Konfitura wiśniowa marki Hyundai.
  • Płyn do czyszczenia zlewu marki Sok jabłkowy.
  • Mięso mielone zachwalane przez Ola w Psach.
  • Kilogram mięsa, z którego można zrobić 2 kg szynki.
  • Szynka o wysokiej zawartości wody.
  • Szary jak sam sklep papier toaletowy robiony ze ścierek.
  • Wódka Arctic 34%
  • Piwo 1410 (zwany przez koneserów Grunwaldem) 11.1% Pils
  • Czipsy Croustillantes o smaku Bolognese
  • Odtwarzacz MP3 marki Sokołów, dający jakość porównywalną z tanimi radiami z Żabki oraz psujący się po 2 godzinach słuchania

Notebook blue.png Czy nabrałeś takiej nostalgii, że przypomniałeś sobie o nieopisanym tutaj produkcie z Leader Price? Jeśli tak to… dodaj nowy punkt!

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]