MAZ 203: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
(Lekko zmieniono tekst)
Znaczniki: mobilna mobilna www
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:KZK_GOP_92_Pawelec.jpg|thumb|300px|Асцярожна, MA3 203 ідзе! Uwaga, MA3 203 nadjeżdża!]]
[[Plik:KZK_GOP_92_Pawelec.jpg|thumb|300px|Асцярожна, MA3 203 ідзе! Uwaga, MA3 203 nadjeżdża!]]
'''MAZ 203''' – 12-[[Metr|metrowy]] wyrób [[autobus]]opodobny [[Białoruś|zza Wschodu]]. Dość nowoczesny, choć produkowany aż 15 lat! Został najgorszym autobusem roku 2011 i od tego czasu nikt nie potrafi go zrzucić z tronu.
'''MAZ 203''' – 12-[[Metr|metrowy]] wyrób [[autobus]]opodobny [[Białoruś|zza Wschodu]]. Dość nowoczesny, choć produkowany aż 15 lat! Został najgorszym autobusem roku 2011 i od tego czasu nikt nie potrafi go zrzucić z tronu. Młodszy brat MAZa 103.


== Od zewnątrz ==
== Od zewnątrz ==
Od zewnątrz wygląda bardzo przyzwoicie. Z przodu krótki MAZak szpanuje światłami układającymi się w zarys miejsca siedzącego w autobusie (wraz z podporą). Z tyłu – światła w formie trzech kropek, tworzących krzywą linię oraz klapa silnika, która w połowie przypadków jest otwarta w czasie jazdy. Kołpaki w MAZakrze znajdziesz tylko przez pierwsze 5000 km przebiegu. Z boku, w zależności od modelu 203-ki, dwie lub trzy pary drzwi trzaskających jak syberyjskie mrozy.
Od zewnątrz wygląda bardzo przyzwoicie - stracił przynajmniej kształt i wygląd Neo<del>n</del>plana. Z przodu krótki MAZak szpanuje światłami układającymi się w zarys miejsca siedzącego w autobusie (wraz z podporą). Z tyłu – światła w formie trzech kropek, tworzących krzywą linię oraz klapa silnika, która w połowie przypadków jest otwarta w czasie jazdy. Kołpaki w MAZakrze znajdziesz tylko przez pierwsze 5000 km przebiegu. Z boku, w zależności od modelu 203-ki, dwie lub trzy pary drzwi trzaskających jak syberyjskie mrozy.


== W środku ==
== W środku ==

Wersja z 12:14, 16 lut 2021

Асцярожна, MA3 203 ідзе! Uwaga, MA3 203 nadjeżdża!

MAZ 203 – 12-metrowy wyrób autobusopodobny zza Wschodu. Dość nowoczesny, choć produkowany aż 15 lat! Został najgorszym autobusem roku 2011 i od tego czasu nikt nie potrafi go zrzucić z tronu. Młodszy brat MAZa 103.

Od zewnątrz

Od zewnątrz wygląda bardzo przyzwoicie - stracił przynajmniej kształt i wygląd Neonplana. Z przodu krótki MAZak szpanuje światłami układającymi się w zarys miejsca siedzącego w autobusie (wraz z podporą). Z tyłu – światła w formie trzech kropek, tworzących krzywą linię oraz klapa silnika, która w połowie przypadków jest otwarta w czasie jazdy. Kołpaki w MAZakrze znajdziesz tylko przez pierwsze 5000 km przebiegu. Z boku, w zależności od modelu 203-ki, dwie lub trzy pary drzwi trzaskających jak syberyjskie mrozy.

W środku

Podłoga jest niska, więc należy szykować się na szturm przez babcie autobusowe. Ma bardzo niewygodne, plastikowe siedzenia, fabrycznie obite pomarańczową tapicerą w szaro-brązowe esy-floresy, najczęściej wymienianą na niebieską w kropki, kreski i inne takie. Silnik pracuje jak w tartaku i wyje niczym wilk do księżyca, więc gdy czekasz na przystanku i jeszcze nie widzisz autobusu, ale już go słyszysz, to jedzie po ciebie MAZ 203. Lepiej poczekaj więc na następny.

Występowanie

Ponieważ nikt o zdrowych zmysłach nie skusił się na to cudo białoruskiej techniki, zobaczyć je można w Lublinie, który zakłada kijki na autobusy i udaje, że ma tramwaje, oraz GOP i Kielce, w których komunikacja miejska jest żartem mniej śmiesznym nawet od tego artykułu.