Zażywasz – przegrywasz: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Szoferka. Autor wycofanej wersji to 83.27.121.163.) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
'''Zażywasz – przegrywasz''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], nawołująca młodych [[narkotyki|narkomanów]] do odstąpienia od [[nałóg|nałogu]]. Skutek agresywnych haseł był taki, że więcej osób zostało oficjalnie, przez [[media]], poinformowanych o istnieniu samego zjawiska narkotyków w społeczeństwie, a [[słowo]] ''przegrywasz'' zachęciło je do spróbowania, bo młody [[człowiek]] lubi być zawsze na opak, a ponadto problem stanął w centrum zainteresowania. Wśród narkomanów akcję mało kto wziął na poważnie, a hasło ''zażywasz – przegrywasz'' stało się zwyczajową zachętą do rozpoczęcia i kontynuowania narkotykowej [[libacja|libacji]]. O akcji szybko ucichło, a nieliczne ślady w [[internet|internecie]] w równym stopniu są zapisem jednorazowego, lokalnego zaangażowania, co [[kpina|kpin]] z nieudolności organizatorów. |
'''Zażywasz – przegrywasz''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], nawołująca młodych [[narkotyki|narkomanów]] do odstąpienia od [[nałóg|nałogu]]. Skutek agresywnych haseł był taki, że więcej osób zostało oficjalnie, przez [[media]], poinformowanych o istnieniu samego zjawiska narkotyków w społeczeństwie, a [[słowo]] ''przegrywasz'' zachęciło je do spróbowania, bo młody [[człowiek]] lubi być zawsze na opak, a ponadto problem stanął w centrum zainteresowania. Wśród narkomanów akcję mało kto wziął na poważnie, a hasło ''zażywasz – przegrywasz'' stało się zwyczajową zachętą do rozpoczęcia i kontynuowania narkotykowej [[libacja|libacji]]. O akcji szybko ucichło, a nieliczne ślady w [[internet|internecie]] w równym stopniu są zapisem jednorazowego, lokalnego zaangażowania, co [[kpina|kpin]] z nieudolności organizatorów. |
||
Nie badano zależności pomiędzy zażywaniem, a przegrywaniem [[kaseta video|kaset wideo]] (wiadomo, [[seks|sex]], [[narkotyki|drugs]], [[rock and Roll|rock'n'roll]], [[kłamstwo|kłamstwa]] i kasety wideo), [[kaseta magnetofonowa|kaset magnetofonowych]], płyt [[CD]] oraz płyt chodnikowych. |
Nie badano zależności pomiędzy zażywaniem, a przegrywaniem [[kaseta video|kaset wideo]] (wiadomo, [[seks|sex]], [[narkotyki|drugs]], [[rock and Roll|rock'n'roll]], [[kłamstwo|kłamstwa]] i kasety wideo), [[kaseta magnetofonowa|kaset magnetofonowych]], płyt [[CD]] oraz płyt chodnikowych. |
||
Sranie w banię: nikt nie badał skuteczności tej akcji. Liczba uzależnionych i tak stale rośnie niezależnie od działań medialnych. |
|||
Wypada też dodać, że najważniejszym punktem kampanii była emisja półgodzinnego filmu animowanego dla małych dzieci (z najbardziej znanymi bohaterami kreskówek) - jednocześnie we wszystkich kanałach telewizji naziemnej (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN). |
|||
===Zobacz też:=== |
===Zobacz też:=== |
Wersja z 16:34, 21 lip 2007
Zażywasz – przegrywasz – ogólnopolska akcja medialna, nawołująca młodych narkomanów do odstąpienia od nałogu. Skutek agresywnych haseł był taki, że więcej osób zostało oficjalnie, przez media, poinformowanych o istnieniu samego zjawiska narkotyków w społeczeństwie, a słowo przegrywasz zachęciło je do spróbowania, bo młody człowiek lubi być zawsze na opak, a ponadto problem stanął w centrum zainteresowania. Wśród narkomanów akcję mało kto wziął na poważnie, a hasło zażywasz – przegrywasz stało się zwyczajową zachętą do rozpoczęcia i kontynuowania narkotykowej libacji. O akcji szybko ucichło, a nieliczne ślady w internecie w równym stopniu są zapisem jednorazowego, lokalnego zaangażowania, co kpin z nieudolności organizatorów.
Nie badano zależności pomiędzy zażywaniem, a przegrywaniem kaset wideo (wiadomo, sex, drugs, rock'n'roll, kłamstwa i kasety wideo), kaset magnetofonowych, płyt CD oraz płyt chodnikowych.
Zobacz też: