Ikarus 280: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Musialmati. Autor wycofanej wersji to 79.191.107.40.) |
|||
Linia 6: | Linia 6: | ||
Autobus eksploatowany jest tylko na [[Węgry|Węgrzech]] i w [[Polska|Polsce]], co sprawia, że jesteśmy 2 państwem pod względem ilości tych cudownych wozów. W Polsce są one używane tylko w połowie [[Miasto|miast]], gdzie znajduje się [[Komunikacja miejska|komunikacja miejska]] |
Autobus eksploatowany jest tylko na [[Węgry|Węgrzech]] i w [[Polska|Polsce]], co sprawia, że jesteśmy 2 państwem pod względem ilości tych cudownych wozów. W Polsce są one używane tylko w połowie [[Miasto|miast]], gdzie znajduje się [[Komunikacja miejska|komunikacja miejska]] |
||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
||
{{Szablon:Komunikacja Łódź}} |
|||
{{KWW}} |
{{KWW}} |
||
[[Kategoria:Komunikacja miejska]] |
[[Kategoria:Komunikacja miejska]] |
Wersja z 23:48, 3 mar 2009
Ikarus 280 to autobus produkowany przez fabrykę Ikarus w miejscowości Buda Városának Egyesítésével Pest. Produkowany był w wieku XX, dokładniej w latach '80 i '90.
Budowa zewnętrzna i wewnętrzna
Z zewnątrz Ikarus 280 to prostopadłościan[1] o boku bocznym w postaci prostokąta, boku tylnym w postaci prostokąta (istnieje jednak hipoteza mówiąca, że ten prostokąt jest kwadratem, ale wymiary autobusu zna tylko jego projektant, który zginął w 2002 roku pod kołami swojego dzieła) i boku górnym w postaci prostokąta. Wewnątrz ikarus to śliczny, nowoczesny autobus, jedynym zastrzeżeniem jest jego zapach, coś pomiędzy spalinami, benzyną, gównem a paloną gumą.
Eksploatacja
Autobus eksploatowany jest tylko na Węgrzech i w Polsce, co sprawia, że jesteśmy 2 państwem pod względem ilości tych cudownych wozów. W Polsce są one używane tylko w połowie miast, gdzie znajduje się komunikacja miejska
Przypisy
- ↑ Nie licząc niewielkich uchybień