Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami
(+ {{reklamy}}) |
M |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
[[Grafika:Pij.jpg|thumb|230px|right|Pij mleko, bo się nie przejedziesz.]] |
[[Grafika:Pij.jpg|thumb|230px|right|Pij mleko, bo się nie przejedziesz.]] |
||
[[Grafika:Vader.jpg|thumb|right|230px|Akcja doczekała się [[parodia|parodii]].]] |
[[Grafika:Vader.jpg|thumb|right|230px|Akcja doczekała się [[parodia|parodii]].]] |
||
'''Pij mleko, będziesz wielki''' - ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzice|rodziców]]. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalega w [[Polska|państwowych]] [[magazyn|magazynach]]. Akcja trwa cały czas i jest także [[reklama|reklamą]], o [[ironia|ironio]], agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. W nowej wersji reklamy występuje [[Shrek]], stąd nowa wersja hasła: ''Pij mleko, będziesz wielki i zielony''. |
'''Pij mleko, będziesz wielki''' - ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzice|rodziców]]. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalega w [[Polska|państwowych]] [[magazyn|magazynach]]. Akcja trwa cały czas i jest także [[reklama|reklamą]], o [[ironia|ironio]], agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. W nowej wersji reklamy występuje [[Shrek]], stąd nowa wersja hasła: ''Pij mleko, będziesz wielki i zielony''. W ostatnich miesiącach pojawiła się kolejna reklama z serii. Możemy w niej zobaczyć niejakego Supermana."Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu". |
||
===Zobacz też:=== |
===Zobacz też:=== |
Wersja z 22:17, 4 sie 2006
Pij mleko, będziesz wielki - ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. W nowej wersji reklamy występuje Shrek, stąd nowa wersja hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony. W ostatnich miesiącach pojawiła się kolejna reklama z serii. Możemy w niej zobaczyć niejakego Supermana."Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu".