Zażywasz – przegrywasz: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 83.10.190.14. Autor wycofanej wersji to 84.205.223.218.)
Linia 3: Linia 3:
'''Zażywasz – przegrywasz''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], nawołująca młodych [[narkotyki|narkomanów]] do odstąpienia od [[nałóg|nałogu]]. Skutek agresywnych haseł był taki, że więcej osób zostało oficjalnie, przez [[media]], poinformowanych o istnieniu samego zjawiska narkotyków w społeczeństwie, a [[słowo]] ''przegrywasz'' zachęciło je do spróbowania, bo młody [[człowiek]] lubi być zawsze na opak, a ponadto problem stanął w centrum zainteresowania. Wśród narkomanów akcję mało kto wziął na poważnie, a hasło ''zażywasz – przegrywasz'' stało się zwyczajową zachętą do rozpoczęcia i kontynuowania narkotykowej [[libacja|libacji]]. O akcji szybko ucichło, a nieliczne ślady w [[internet|internecie]] w równym stopniu są zapisem jednorazowego, lokalnego zaangażowania, co [[kpina|kpin]] z nieudolności organizatorów.
'''Zażywasz – przegrywasz''' – ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], nawołująca młodych [[narkotyki|narkomanów]] do odstąpienia od [[nałóg|nałogu]]. Skutek agresywnych haseł był taki, że więcej osób zostało oficjalnie, przez [[media]], poinformowanych o istnieniu samego zjawiska narkotyków w społeczeństwie, a [[słowo]] ''przegrywasz'' zachęciło je do spróbowania, bo młody [[człowiek]] lubi być zawsze na opak, a ponadto problem stanął w centrum zainteresowania. Wśród narkomanów akcję mało kto wziął na poważnie, a hasło ''zażywasz – przegrywasz'' stało się zwyczajową zachętą do rozpoczęcia i kontynuowania narkotykowej [[libacja|libacji]]. O akcji szybko ucichło, a nieliczne ślady w [[internet|internecie]] w równym stopniu są zapisem jednorazowego, lokalnego zaangażowania, co [[kpina|kpin]] z nieudolności organizatorów.


Nie badano zależności pomiędzy zażywaniem, a przegrywaniem [[kaseta video|kaset wideo]] (wiadomo, [[seks|sex]], [[narkotyki|drugs]], [[rock and Roll|rock'n'roll]], [[kłamstwo|kłamstwa]] i kasety wideo), [[kaseta magnetofonowa|kaset magnetofonowych]], płyt [[CD]] oraz płyt chodnikowych.
Nie badano zależności pomiędzy zażywaniem, a przegrywaniem [[kaseta video|kaset wideo]] (wiadomo, [[seks|sex]], [[narkotyki|drugs]], [[rock and Roll|rock'n'roll]], [[kłamstwo|kłamstwa]] i kasety wideo), [[kaseta magnetofonowa|kaset magnetofonowych]], płyt [[CD]] oraz płyt chodnikowych.

Sranie w banię: nikt nie badał skuteczności tej akcji. Liczba uzależnionych i tak stale rośnie niezależnie od działań medialnych.
Wypada też dodać, że najważniejszym punktem kampanii była emisja półgodzinnego filmu animowanego dla małych dzieci (z najbardziej znanymi bohaterami kreskówek) - jednocześnie we wszystkich kanałach telewizji naziemnej (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN).


===Zobacz też:===
===Zobacz też:===

Wersja z 17:15, 21 lip 2007

Mały mózg stał się maskotką ćpunów, których przybyło

Zażywasz – przegrywasz – ogólnopolska akcja medialna, nawołująca młodych narkomanów do odstąpienia od nałogu. Skutek agresywnych haseł był taki, że więcej osób zostało oficjalnie, przez media, poinformowanych o istnieniu samego zjawiska narkotyków w społeczeństwie, a słowo przegrywasz zachęciło je do spróbowania, bo młody człowiek lubi być zawsze na opak, a ponadto problem stanął w centrum zainteresowania. Wśród narkomanów akcję mało kto wziął na poważnie, a hasło zażywasz – przegrywasz stało się zwyczajową zachętą do rozpoczęcia i kontynuowania narkotykowej libacji. O akcji szybko ucichło, a nieliczne ślady w internecie w równym stopniu są zapisem jednorazowego, lokalnego zaangażowania, co kpin z nieudolności organizatorów.

Nie badano zależności pomiędzy zażywaniem, a przegrywaniem kaset wideo (wiadomo, sex, drugs, rock'n'roll, kłamstwa i kasety wideo), kaset magnetofonowych, płyt CD oraz płyt chodnikowych.

Sranie w banię: nikt nie badał skuteczności tej akcji. Liczba uzależnionych i tak stale rośnie niezależnie od działań medialnych. Wypada też dodać, że najważniejszym punktem kampanii była emisja półgodzinnego filmu animowanego dla małych dzieci (z najbardziej znanymi bohaterami kreskówek) - jednocześnie we wszystkich kanałach telewizji naziemnej (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN).

Zobacz też:


Szablon:Stubkul