Serce i Rozum: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(:P Chyba nie uznacie tego za N:C, cu?)
M (Poprawki AutoEda)
Linia 3: Linia 3:
{{Cytat|W jakości HD nic nie da się ukryć!|'''Serce i Rozum''' udają [[Sherlock Holmes|Sherlocka Holmesa]]}}
{{Cytat|W jakości HD nic nie da się ukryć!|'''Serce i Rozum''' udają [[Sherlock Holmes|Sherlocka Holmesa]]}}


{{t|Serce i Rozum}}dwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich [[Telekomunikacja Polska|TEPSY]] reklamując ich główny towary eksportowe – [[Neostrada|Neostradę]] bez i z telewizją. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego, na przykład:
{{t|Serce i Rozum}}dwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich <del>[[Telekomunikacja Polska|Telekomunikacji Polskiej]]</del> [[Orange]] reklamując ich główny towary eksportowe – [[Neostrada|Neostradę]] bez i z telewizją. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego, na przykład:


{{Cytat|Coś ty, utopiłeś netbooka!|Rozum do Serca}}
{{Cytat|Coś ty, utopiłeś netbooka!|Rozum do Serca}}
Linia 9: Linia 9:


== Bohaterowie ==
== Bohaterowie ==
*{{t|Serce}}czerwony, gadający narząd z zamkiem i szwami na głowie. Zwykle robi coś głupiego i epickiego. Zwykle dostaje zrypki od Rozumu.
* {{t|Serce}}czerwony, gadający narząd z zamkiem i szwami na głowie. Zwykle robi coś głupiego i epickiego. Zwykle dostaje zrypki od Rozumu.
*{{t|Rozum}}różowy, także gadający narząd, prawdopodobnie ludzki. Ponoć myśli trochę więcej od Serca, ale nie jest to udowodnione.
* {{t|Rozum}}różowy, także gadający narząd, prawdopodobnie ludzki. Ponoć myśli trochę więcej od Serca, ale nie jest to udowodnione.


== Teoria spiskowa ==
== Teoria spiskowa ==
Istnieją pogłoski, jakoby Serce i Rozum byli tak naprawdę przebranymi [[Pinky i Mózg|Pinkym i Mózgiem]], którzy wzięli angaż w reklamach TP i Orange, aby przy pomocy [[Manipulacja|narzędzi marketingowych]] przejąć władzę nad światem. Dowodem tego ma być uderzające podobieństwo obu par. Z drugiej strony – stanowi to również pewien argument przeciwko teorii, ponieważ myszy z pewnością byłyby w stanie przewidzieć, że ktoś dostrzeże tę paralelę i zacznie się zastanawiać nad wyżej wymienioną możliwością.
Istnieją pogłoski, jakoby Serce i Rozum byli tak naprawdę przebranymi [[Pinky i Mózg|Pinkym i Mózgiem]], którzy wzięli angaż w reklamach TP i Orange, aby przy pomocy [[Manipulacja|narzędzi marketingowych]] przejąć władzę nad światem. Dowodem tego ma być uderzające podobieństwo obu par. Z drugiej strony – stanowi to również pewien argument przeciwko teorii, ponieważ myszy z pewnością byłyby w stanie przewidzieć, że ktoś dostrzeże tę paralelę i zacznie się zastanawiać nad wyżej wymienioną możliwością.


Ale... być może właśnie o to chodzi? Że nikt nie będzie ich podejrzewał o tak naiwną sztuczkę? Na wszelki wypadek lepiej przygotować sobie [[Serial|trochę więcej popcornu]].
Ale... być może właśnie o to chodzi? Że nikt nie będzie ich podejrzewał o tak naiwną sztuczkę? Na wszelki wypadek lepiej przygotować sobie [[Serial|trochę więcej popcornu]].


{{stub|rek}}
{{Reklamy}}
{{Reklamy}}



Wersja z 10:45, 6 sty 2013

Serce i Rozum we własnej osobie własnym narządzie

Mam piloto, mam laptopo...

Z piosenki o Funpacku HD

W jakości HD nic nie da się ukryć!

Serce i Rozum udają Sherlocka Holmesa

Szablon:Tdwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich Telekomunikacji Polskiej Orange reklamując ich główny towary eksportowe – Neostradę bez i z telewizją. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego, na przykład:

Coś ty, utopiłeś netbooka!

Rozum do Serca

Przecież kosztował tylko złotówkę, WiFi nie ruszałem, suchutki jak pieprz.

Odpowiedź

Bohaterowie

  • Szablon:Tczerwony, gadający narząd z zamkiem i szwami na głowie. Zwykle robi coś głupiego i epickiego. Zwykle dostaje zrypki od Rozumu.
  • Szablon:Tróżowy, także gadający narząd, prawdopodobnie ludzki. Ponoć myśli trochę więcej od Serca, ale nie jest to udowodnione.

Teoria spiskowa

Istnieją pogłoski, jakoby Serce i Rozum byli tak naprawdę przebranymi Pinkym i Mózgiem, którzy wzięli angaż w reklamach TP i Orange, aby przy pomocy narzędzi marketingowych przejąć władzę nad światem. Dowodem tego ma być uderzające podobieństwo obu par. Z drugiej strony – stanowi to również pewien argument przeciwko teorii, ponieważ myszy z pewnością byłyby w stanie przewidzieć, że ktoś dostrzeże tę paralelę i zacznie się zastanawiać nad wyżej wymienioną możliwością.

Ale... być może właśnie o to chodzi? Że nikt nie będzie ich podejrzewał o tak naiwną sztuczkę? Na wszelki wypadek lepiej przygotować sobie trochę więcej popcornu.