Serce i Rozum: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 82.145.220.124. Autor wycofanej wersji to 82.145.220.109.)
Linia 4: Linia 4:
{{Cytat|W jakości HD nic nie da się ukryć!|'''Serce i Rozum''' udają [[Sherlock Holmes|Sherlocka Holmesa]]}}
{{Cytat|W jakości HD nic nie da się ukryć!|'''Serce i Rozum''' udają [[Sherlock Holmes|Sherlocka Holmesa]]}}


{{t|Serce i Rozum}}dwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich [[Orange]] reklamując ich główny towary eksportowe – [[Neostrada|Neostradę]] bez i z telewizją. Ostatnio wróciła Baśka. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego, na przykład:
{{t|Serce i Rozum}}dwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich <del>[[Telekomunikacja Polska|Telekomunikacji Polskiej]]</del> [[Orange]] reklamując ich główny towary eksportowe – [[Neostrada|Neostradę]] bez i z telewizją. Ostatnio wróciła Baśka. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego, na przykład:


{{Cytat|Coś ty, utopiłeś netbooka!|Rozum do Serca}}
{{Cytat|Coś ty, utopiłeś netbooka!|Rozum do Serca}}

Wersja z 10:12, 23 gru 2013

Serce i Rozum we własnej osobie własnym narządzie

Mam piloto, mam laptopo...

Z piosenki o Funpacku HD

W jakości HD nic nie da się ukryć!

Serce i Rozum udają Sherlocka Holmesa

Szablon:Tdwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich Telekomunikacji Polskiej Orange reklamując ich główny towary eksportowe – Neostradę bez i z telewizją. Ostatnio wróciła Baśka. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego, na przykład:

Coś ty, utopiłeś netbooka!

Rozum do Serca

Przecież kosztował tylko złotówkę, WiFi nie ruszałem, suchutki jak pieprz.

Odpowiedź

Bohaterowie

  • Szablon:Tczerwony, gadający narząd z zamkiem i szwami na głowie. Zwykle robi coś głupiego i epickiego. Zwykle dostaje zrypki od Rozumu.
  • Szablon:Tróżowy, także gadający narząd, prawdopodobnie ludzki. Ponoć myśli trochę więcej od Serca, ale nie jest to udowodnione.

Teoria spiskowa

Istnieją pogłoski, jakoby Serce i Rozum byli tak naprawdę przebranymi Pinkym i Mózgiem, którzy wzięli angaż w reklamach TP i Orange, aby przy pomocy narzędzi marketingowych przejąć władzę nad światem. Dowodem tego ma być uderzające podobieństwo obu par. Z drugiej strony – stanowi to również pewien argument przeciwko teorii, ponieważ myszy z pewnością byłyby w stanie przewidzieć, że ktoś dostrzeże tę paralelę i zacznie się zastanawiać nad wyżej wymienioną możliwością.

Ale... być może właśnie o to chodzi? Że nikt nie będzie ich podejrzewał o tak naiwną sztuczkę? Na wszelki wypadek lepiej przygotować sobie trochę więcej popcornu.

Ostatnio bohaterowie upodobnili się do pogromców mitów i utworzyli własny show o nazwie Pogromcy liMitów, w którym reklamują oryginalny program sprawdzając liMity takie jak Czy Serce może być z kamienia? lub Czy można dostać małpiego Rozumu?