Serce i Rozum: Różnice pomiędzy wersjami
Znacznik: edytor źródłowy |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
* {{t|Rozum}} różowy, także gadający narząd, prawdopodobnie ludzki. Ponoć myśli trochę więcej od Serca, ale nie jest to udowodnione. |
* {{t|Rozum}} różowy, także gadający narząd, prawdopodobnie ludzki. Ponoć myśli trochę więcej od Serca, ale nie jest to udowodnione. |
||
* {{t|Renia}} występuje gościnnie zwykle w reklamach świątecznych. |
* {{t|Renia}} występuje gościnnie zwykle w reklamach świątecznych. |
||
* {{t|Pieszczoch}} biały piesek Serca. Wygląda trochę jak <del> bałwan. </del> mop. |
* {{t|Pieszczoch}} biały piesek Serca. Wygląda trochę jak <del> bałwan. </del> mop. (Albo jak cokolwiek innego, np. [[ekspres do kawy|to]] lub [[żul|to]].) Jest nieznanej płci i rasy. |
||
== Teoria spiskowa == |
== Teoria spiskowa == |
Wersja z 22:32, 20 paź 2015
- Z piosenki o Funpacku HD
W jakości HD nic nie da się ukryć!
- Serce i Rozum udają Sherlocka Holmesa
Do domu.. Żona rodzi... Dom się pali…
- To nie my przekroczyliśmy prędkość jadąc na myszy
Szablon:Tdwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich Telekomunikacji Polskiej Orange reklamując ich główny towary eksportowe – Neostradę bez i z telewizją. Ostatnio wróciła Baśka. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego, na przykład:
Coś ty, utopiłeś netbooka!
- Rozum do Serca
Przecież kosztował tylko złotówkę, WiFi nie ruszałem, suchutki jak pieprz.
- Odpowiedź
Bohaterowie
- Szablon:T czerwony, gadający narząd z zamkiem i szwami na głowie. Zwykle robi coś głupiego i epickiego. Zwykle dostaje zrypki od Rozumu.
- Szablon:T różowy, także gadający narząd, prawdopodobnie ludzki. Ponoć myśli trochę więcej od Serca, ale nie jest to udowodnione.
- Szablon:T występuje gościnnie zwykle w reklamach świątecznych.
- Szablon:T biały piesek Serca. Wygląda trochę jak
bałwan.mop. (Albo jak cokolwiek innego, np. to lub to.) Jest nieznanej płci i rasy.
Teoria spiskowa
Istnieją pogłoski, jakoby Serce i Rozum byli tak naprawdę przebranymi Pinkym i Mózgiem, którzy wzięli angaż w reklamach TP i Orange, aby przy pomocy narzędzi marketingowych przejąć władzę nad światem. Dowodem tego ma być uderzające podobieństwo obu par. Z drugiej strony – stanowi to również pewien argument przeciwko teorii, ponieważ myszy z pewnością byłyby w stanie przewidzieć, że ktoś dostrzeże tę paralelę i zacznie się zastanawiać nad wyżej wymienioną możliwością.
Ale… być może właśnie o to chodzi? Że nikt nie będzie ich podejrzewał o tak naiwną sztuczkę? Na wszelki wypadek lepiej przygotować sobie trochę więcej popcornu.
Ostatnio bohaterowie upodobnili się do pogromców mitów i utworzyli własny show o nazwie Pogromcy liMitów, w którym reklamują oryginalny program sprawdzając liMity takie jak Czy Serce może być z kamienia? lub Czy można dostać małpiego Rozumu?