Hogan's Alley: Różnice pomiędzy wersjami
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Hogan's Alley''' – jedna z wielu gier na [[Nintendo Entertainment System|NES-a]], a także Famicoma i jego [[Pegasus|klony]]. Wymaga dżojpada, pukawki i telewizora kineskopowego, bo na LCD, LED i plazmowych nie będzie działać |
'''Hogan's Alley''' – jedna z wielu gier na [[Nintendo Entertainment System|NES-a]], a także Famicoma i jego [[Pegasus|klony]]. Wymaga dżojpada, pukawki i telewizora kineskopowego, bo na LCD, LED i plazmowych nie będzie działać. |
||
== Rozgrywka == |
== Rozgrywka == |
||
W grze są trzy tryby rozgrywki – strzelnica z oddaloną o parę metrów ścianą z kartonowymi zdjęciami, strzelnica ze scenerią |
W grze są trzy tryby rozgrywki – pierwszy to strzelnica z oddaloną o parę metrów ścianą z kartonowymi zdjęciami, drugi – strzelnica ze scenerią dość sporej wsi<ref>Omyłkowo zwanej miastem</ref>, i trzeci – alternatywna metoda sortowania puszek z [[Tyskie|Tyskim]]. W trybie A strzelamy do trzech kartonów po Tymbarku, jest to gra na czas – na górze jest czas na oddanie odpowiedniego strzału (lub dwóch, jeśli pojawią się dwie tekstury). Ściany to kostka brukowa pomalowana farbą Dekoral. W trybie B idziemy na dużą wieś z blokiem wykonanym z płyt CD, sklepem z bronią i prawdopodobnym placem budowy. Tutaj pora dnia zmienia się co dwie rundy<ref>Schemat powtarza się od dziesiątej rundy</ref>. Nikt nie ma za złe, że strzelanina odbywa się w godzinach ciszy nocnej, bo lokatorzy oglądają filmy telezakupowe, boks i sport<ref>Nie mają przez to czasu na obserwowanie pierdół zza okien</ref>, budowlańcy słuchają radzieckiego metalu, a do sklepu z bronią przyjechała świeża dostawa pistoletów na gaz CNG. Gdy będziemy zwlekać w obu pierwszych trybach, gangster strzeli ze ślepaka. Gdy strzelimy w policjanta, młodą kobietę lub starego mężczyznę, gra uzna to za pudło. Tryb C natomiast to sortowanie puszek z Tyskim Gronim na ciemnym zapleczu jednego z [[sklep monopolowy|ulubionych sklepów Olka Kwaśniewskiego]]. Musimy strzelać tak, żeby puszki z najdłuższą datą przydatności wylądowały na dolnej półce. Na pozostałych półkach muszą wylądować przeterminowane puszki – ich zawartość jest wlewana do ciężarówki spedytora zaparkowanej w pobliżu. Jest to benzyna wysookooktanowa. Nie wolno zezwolić puszkom opuścić ekranu<ref>Wtedy całe <del>Tuskie</del> Tyskie się rozlewa i zasycha, klejąc podłogę</ref>. Na początku grawitacja jest taka, jak na Księżycu, potem jak na Ziemi, ale jeszcze później znacznie przyspiesza do tego stopnia, że żaden znawca astronomii nie będzie w stanie określić, na jakiej innej planecie się znajduje takie przyspieszenie. Po dziesięciu pudłach we wszystkich trybach gra się kończy. |
||
== Wersja VS == |
== Wersja VS == |
||
[[Nintendo|Nintendon't]] wydało tę grę również na automaty. Różni się od NES-owskiej tym, że po rozpoczęciu gry zaczynamy od strzelnicy, a potem idziemy na wieś. Sortowanie puszek z |
[[Nintendo|Nintendon't]] wydało tę grę również na automaty. Różni się od NES-owskiej tym, że po rozpoczęciu gry zaczynamy od strzelnicy, a potem idziemy na wieś. Sortowanie puszek z piwem to runda bonusowa – teraz sortujemy puszki z Lechem i to na zapleczu sklepu stereopolowego. Zaplecze dalej jest ciemne, bo żarówki Osram nie zostały w porę dostarczone. Dostajemy ograniczoną liczbę naboi, a po ułożeniu wszystkich puszek dostajemy dodatkowe punkty. |
||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
||
{{Gry NES}} |
{{Gry NES}} |
||
[[Kategoria:Gry na konsolę Nintendo Entertainment System]] |
Aktualna wersja na dzień 00:38, 16 sty 2019
Hogan's Alley – jedna z wielu gier na NES-a, a także Famicoma i jego klony. Wymaga dżojpada, pukawki i telewizora kineskopowego, bo na LCD, LED i plazmowych nie będzie działać.
Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]
W grze są trzy tryby rozgrywki – pierwszy to strzelnica z oddaloną o parę metrów ścianą z kartonowymi zdjęciami, drugi – strzelnica ze scenerią dość sporej wsi[1], i trzeci – alternatywna metoda sortowania puszek z Tyskim. W trybie A strzelamy do trzech kartonów po Tymbarku, jest to gra na czas – na górze jest czas na oddanie odpowiedniego strzału (lub dwóch, jeśli pojawią się dwie tekstury). Ściany to kostka brukowa pomalowana farbą Dekoral. W trybie B idziemy na dużą wieś z blokiem wykonanym z płyt CD, sklepem z bronią i prawdopodobnym placem budowy. Tutaj pora dnia zmienia się co dwie rundy[2]. Nikt nie ma za złe, że strzelanina odbywa się w godzinach ciszy nocnej, bo lokatorzy oglądają filmy telezakupowe, boks i sport[3], budowlańcy słuchają radzieckiego metalu, a do sklepu z bronią przyjechała świeża dostawa pistoletów na gaz CNG. Gdy będziemy zwlekać w obu pierwszych trybach, gangster strzeli ze ślepaka. Gdy strzelimy w policjanta, młodą kobietę lub starego mężczyznę, gra uzna to za pudło. Tryb C natomiast to sortowanie puszek z Tyskim Gronim na ciemnym zapleczu jednego z ulubionych sklepów Olka Kwaśniewskiego. Musimy strzelać tak, żeby puszki z najdłuższą datą przydatności wylądowały na dolnej półce. Na pozostałych półkach muszą wylądować przeterminowane puszki – ich zawartość jest wlewana do ciężarówki spedytora zaparkowanej w pobliżu. Jest to benzyna wysookooktanowa. Nie wolno zezwolić puszkom opuścić ekranu[4]. Na początku grawitacja jest taka, jak na Księżycu, potem jak na Ziemi, ale jeszcze później znacznie przyspiesza do tego stopnia, że żaden znawca astronomii nie będzie w stanie określić, na jakiej innej planecie się znajduje takie przyspieszenie. Po dziesięciu pudłach we wszystkich trybach gra się kończy.
Wersja VS[edytuj • edytuj kod]
Nintendon't wydało tę grę również na automaty. Różni się od NES-owskiej tym, że po rozpoczęciu gry zaczynamy od strzelnicy, a potem idziemy na wieś. Sortowanie puszek z piwem to runda bonusowa – teraz sortujemy puszki z Lechem i to na zapleczu sklepu stereopolowego. Zaplecze dalej jest ciemne, bo żarówki Osram nie zostały w porę dostarczone. Dostajemy ograniczoną liczbę naboi, a po ułożeniu wszystkich puszek dostajemy dodatkowe punkty.