Protram 405N: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Jest już jakiś humor???) Znaczniki: mobilna mobilna www |
Ostrzyciel (dyskusja • edycje) M (liczebnikoza) |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | |||
{{EK|Brak humoru}} |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
'''Protram 405N-Kr''' - jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach [[Kraków|Krakowa]]. |
|||
⚫ | Powstał z połączenia 3 wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG 999 i stacjonuje w Zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzacje. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem). |
||
⚫ | |||
⚫ | z połączenia 3 wagonów [[105Na]]. |
||
{{stub|trans}} |
{{stub|trans}} |
||
{{Komunikacja miejska}} |
|||
[[Kategoria:Tramwaje]] |
Wersja z 13:32, 26 cze 2019
Protram 405N-Kr – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach Krakowa. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas łączenia tramwaju w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów.
Powstał z połączenia 3 wagonów 105Na. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG 999 i stacjonuje w Zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzacje. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.