Protram 405N: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Jest już jakiś humor???)
Znaczniki: mobilna mobilna www
M (liczebnikoza)
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Krakow 405N-Kr.JPG|250px|thumb|Przód tramwaju w starym malowaniu i starym numerze]]
{{EK|Brak humoru}}
'''[[Protram]] 405N-Kr''' – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach [[Kraków|Krakowa]]. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas łączenia tramwaju w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów.
[[Plik:Krakow 405N-Kr.JPG|mały|Przód tramwaju w starym malowaniu i starym numerze]]

'''Protram 405N-Kr''' - jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach [[Kraków|Krakowa]].
Powstał z połączenia 3 wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG 999 i stacjonuje w Zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzacje. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).
Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas łączenia tramwaju w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z 2 km. Powstał

z połączenia 3 wagonów [[105Na]]. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG 999. Stacjonuje w Zajezdni Nowa Huta. [[Tramwaj]] posiada klimatyzacje. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulcami. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).
{{stub|trans}}
{{stub|trans}}

{{Komunikacja miejska}}

[[Kategoria:Tramwaje]]

Wersja z 13:32, 26 cze 2019

Przód tramwaju w starym malowaniu i starym numerze

Protram 405N-Kr – jedyny tramwaj tego typu kursujący po torach Krakowa. Z powodu jego długości musiał przyjechać do Krakowa w dwóch częściach. Podczas łączenia tramwaju w całość doszło do uszkodzenia tramwaju i do dziś słychać go z dwóch kilometrów.

Powstał z połączenia 3 wagonów 105Na. Obecnie wiele osób myśli, że jest to pierwotna wersja Krakowiaka. Nosi piękny numer HG 999 i stacjonuje w Zajezdni Nowa Huta. O dziwo posiada klimatyzacje. Podczas hamowania wydaje synchroniczne piski i podejrzane stukoty, pochodzące z hamulców. Jego wózki znajdują się w bardzo podejrzanych miejscach (pod przegubem).


Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym.