Chomiki z Media Expert: Różnice pomiędzy wersjami
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M (drobniusie) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{YouTube|y8i3L5vznZw|width=300|Chomiki parodiują twoich małoletnich irytujących kuzynów}} |
|||
[[Plik:Media Expert chomiki.png|thumb|300px|right|Od lewej: gitarzysta Alvin mający głos Cyndi Lauper z czasów ''Girls Just Want To Have Fun'', perkusista Szymon tłukący w bębny lepiej od twojej żony, której nie doceniłeś spalonego obiadu oraz basista Teodor, który chwali się tym, że ukradł Grabażowi cylinder]] |
|||
{{cytat|TERAZ, TERAZ, TERAZ!|'''Chomik''' zachęca do wyłączenia telewizora}} |
{{cytat|TERAZ, TERAZ, TERAZ!|'''Chomik''' zachęca do wyłączenia telewizora}} |
||
{{cytat|TERAZ JUŻ WIEM!|Widz wpada na pomysł, jak wyłączyć telewizor i chwyta cegłę w dłoń}} |
{{cytat|TERAZ JUŻ WIEM!|Widz wpada na pomysł, jak wyłączyć telewizor i chwyta cegłę w dłoń}} |
||
'''Chomiki z Media Expert''' – sympatyczne{{fakt}} i lubiane przez wszystkich Polaków<sup>[''[[Nic|a tutaj to już w szczególności potrzebne źródło]]'']</sup> maskotki, o aparycji znienawidzonego przez ciebie ośmioletniego [[kuzyn]]a, reklamująca Media Expert |
'''Chomiki z Media Expert''' – sympatyczne{{fakt}} i lubiane przez wszystkich Polaków<sup>[''[[Nic|a tutaj to już w szczególności potrzebne źródło]]'']</sup> maskotki, o aparycji znienawidzonego przez ciebie ośmioletniego [[kuzyn]]a, reklamująca Media Expert. Polska odpowiedź na serial ''Alvin i wiewiórki'' wykonana przez speców, którzy stworzyli smoka w polskiej adaptacji ''Wiedźmina''. Gryzonie zadebiutowały zaśpiewaniem przeróbki piosenki [[Budka Suflera|Budki Suflera]] „Noc komety” podczas Black Weeks. Chomiki są jedną z najbardziej kreatywnych reklam ostatnich lat. Świeży pomysł, śmieszne wykonanie znanych przebojów, jajo i humorek zachęcają każdą Grażynkę do ubrania się i wyjścia do sklepu po nową lokówkę. |
||
Pierwszy przebój chomików opowiada o ofercie sklepu. Prezentowane hasło „Włączamy niskie ceny” jest celowym zabiegiem, który ma negować wyłączenie telewizora podczas przerwy reklamowej. Drugi przebój to przeróbka piosenki „Znalazłem” O.N.A. Hasło przewodnie mówi o czyszczeniu magazynów przez <del>deratyzatorów</del> klientów, którzy wykupią wszystkie towary w sklepie. |
Pierwszy przebój chomików opowiada o ofercie sklepu. Prezentowane hasło „Włączamy niskie ceny” jest celowym zabiegiem, który ma negować wyłączenie telewizora podczas przerwy reklamowej. Drugi przebój to przeróbka piosenki „Znalazłem” O.N.A. Hasło przewodnie mówi o czyszczeniu magazynów przez <del>deratyzatorów</del> klientów, którzy wykupią wszystkie towary w sklepie. |
||
Linia 15: | Linia 17: | ||
== Ciekawostki == |
== Ciekawostki == |
||
* Pod wpływem częstotliwości emisji tej reklamy niektórzy planują wprowadzić Dzień chomika, które byłoby polskim odpowiednikiem Dnia świstaka. |
* Pod wpływem częstotliwości emisji tej reklamy niektórzy planują wprowadzić Dzień chomika, które byłoby polskim odpowiednikiem Dnia świstaka. |
||
* Pierwszy klip na [[YouTube]] dostał wiele łapek w dół od konkurencji z Media Markt. W drugim konkurencja doceniła reklamówkę i nie rzuciła się do masowego klikania ''to mi się nie podoba''. |
|||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
Wersja z 14:34, 1 sty 2020
TERAZ, TERAZ, TERAZ!
- Chomik zachęca do wyłączenia telewizora
TERAZ JUŻ WIEM!
- Widz wpada na pomysł, jak wyłączyć telewizor i chwyta cegłę w dłoń
Chomiki z Media Expert – sympatyczne[potrzebne źródło] i lubiane przez wszystkich Polaków[a tutaj to już w szczególności potrzebne źródło] maskotki, o aparycji znienawidzonego przez ciebie ośmioletniego kuzyna, reklamująca Media Expert. Polska odpowiedź na serial Alvin i wiewiórki wykonana przez speców, którzy stworzyli smoka w polskiej adaptacji Wiedźmina. Gryzonie zadebiutowały zaśpiewaniem przeróbki piosenki Budki Suflera „Noc komety” podczas Black Weeks. Chomiki są jedną z najbardziej kreatywnych reklam ostatnich lat. Świeży pomysł, śmieszne wykonanie znanych przebojów, jajo i humorek zachęcają każdą Grażynkę do ubrania się i wyjścia do sklepu po nową lokówkę.
Pierwszy przebój chomików opowiada o ofercie sklepu. Prezentowane hasło „Włączamy niskie ceny” jest celowym zabiegiem, który ma negować wyłączenie telewizora podczas przerwy reklamowej. Drugi przebój to przeróbka piosenki „Znalazłem” O.N.A. Hasło przewodnie mówi o czyszczeniu magazynów przez deratyzatorów klientów, którzy wykupią wszystkie towary w sklepie.
W chwili przeczytania tych dwóch akapitów w telewizji wyemitowano trzy reklamy z chomikami oraz zdenerwowano osiemnastu Polaków.
Lista osób, które gardzą chomikami
- Felicjan Andrzejczak – ma dosyć kojarzenia go z reklamą.
- Agnieszka Chylińska – twierdzi, że nie jest wiewiórką i że skargi należy składać do Grzegorza Skawińskiego i Waldemara Tkaczyka.
- Krzysztof „Grabaż” Grabowski – ma za złe basiście, że ukradł mu cylinder.
- Ty
Ciekawostki
- Pod wpływem częstotliwości emisji tej reklamy niektórzy planują wprowadzić Dzień chomika, które byłoby polskim odpowiednikiem Dnia świstaka.
- Pierwszy klip na YouTube dostał wiele łapek w dół od konkurencji z Media Markt. W drugim konkurencja doceniła reklamówkę i nie rzuciła się do masowego klikania to mi się nie podoba.