Chomiki z Media Expert: Różnice pomiędzy wersjami
M (Wycofano ostatnie edycje użytkownika Chłoporobotnik, powód: nic niewnosząca edycja) |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
Pierwszy przebój chomików opowiada o ofercie sklepu. Prezentowane hasło „Włączamy niskie ceny” jest celowym zabiegiem, który ma negować wyłączenie telewizora podczas przerwy reklamowej. Drugi przebój to przeróbka piosenki „Znalazłem” O.N.A. Hasło przewodnie mówi o czyszczeniu magazynów przez <del>deratyzatorów</del> klientów, którzy wykupią wszystkie towary w sklepie. |
Pierwszy przebój chomików opowiada o ofercie sklepu. Prezentowane hasło „Włączamy niskie ceny” jest celowym zabiegiem, który ma negować wyłączenie telewizora podczas przerwy reklamowej. Drugi przebój to przeróbka piosenki „Znalazłem” O.N.A. Hasło przewodnie mówi o czyszczeniu magazynów przez <del>deratyzatorów</del> klientów, którzy wykupią wszystkie towary w sklepie. |
||
W chwili przeczytania tych dwóch akapitów w telewizji wyemitowano trzy [[Reklama|reklamy]] z [[chomik]]ami oraz zdenerwowano |
W chwili przeczytania tych dwóch akapitów w telewizji wyemitowano trzy [[Reklama|reklamy]] z [[chomik]]ami oraz zdenerwowano osiemnastu Polaków. |
||
== Lista osób, które gardzą chomikami == |
== Lista osób, które gardzą chomikami == |
Wersja z 15:58, 4 sty 2020
TERAZ, TERAZ, TERAZ!
- Chomik zachęca do wyłączenia telewizora
TERAZ JUŻ WIEM!
- Widz wpada na pomysł, jak wyłączyć telewizor i chwyta cegłę w dłoń
Chomiki z Media Expert – sympatyczne[potrzebne źródło] i lubiane przez wszystkich Polaków[a tutaj to już w szczególności potrzebne źródło] maskotki, o aparycji znienawidzonego przez ciebie ośmioletniego kuzyna, reklamująca Media Expert. Polska odpowiedź na serial Alvin i wiewiórki wykonana przez speców, którzy stworzyli smoka w polskiej adaptacji Wiedźmina. Gryzonie zadebiutowały zaśpiewaniem przeróbki piosenki Budki Suflera „Noc komety” podczas Black Weeks. Chomiki są jedną z najbardziej kreatywnych reklam ostatnich lat. Świeży pomysł, śmieszne wykonanie znanych przebojów, jajo i humorek zachęcają każdą Grażynkę do ubrania się i wyjścia do sklepu po nową lokówkę.
Pierwszy przebój chomików opowiada o ofercie sklepu. Prezentowane hasło „Włączamy niskie ceny” jest celowym zabiegiem, który ma negować wyłączenie telewizora podczas przerwy reklamowej. Drugi przebój to przeróbka piosenki „Znalazłem” O.N.A. Hasło przewodnie mówi o czyszczeniu magazynów przez deratyzatorów klientów, którzy wykupią wszystkie towary w sklepie.
W chwili przeczytania tych dwóch akapitów w telewizji wyemitowano trzy reklamy z chomikami oraz zdenerwowano osiemnastu Polaków.
Lista osób, które gardzą chomikami
- Felicjan Andrzejczak – ma dosyć kojarzenia go z reklamą.
- Agnieszka Chylińska – twierdzi, że nie jest wiewiórką i że skargi należy składać do Grzegorza Skawińskiego i Waldemara Tkaczyka.
- Krzysztof „Grabaż” Grabowski – ma za złe basiście, że ukradł mu szapoklak.
- Ty
Ciekawostki
- Pod wpływem częstotliwości emisji tej reklamy niektórzy planują wprowadzić Dzień chomika, które byłoby polskim odpowiednikiem Dnia świstaka.
- Pierwszy klip na YouTube dostał wiele łapek w dół od konkurencji z Media Markt. W drugim konkurencja doceniła reklamówkę i nie rzuciła się do masowego klikania to mi się nie podoba.