Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami
M (niepotrzebne - jest w szablonie) |
M (-kat.) |
||
Linia 25: | Linia 25: | ||
[[Kategoria:Gospodarka]] |
[[Kategoria:Gospodarka]] |
||
[[Kategoria:Polityka]] |
|||
[[Kategoria:Teorie spiskowe]] |
[[Kategoria:Teorie spiskowe]] |
||
[[Kategoria:Kampanie medialne]] |
[[Kategoria:Kampanie medialne]] |
Wersja z 12:13, 1 cze 2013
Pij mleko, będziesz wielki – ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem – wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah – nie jest podniesienie poziomu wapnia w organizmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. Jest inicjatywą godną ogromnego szacunku, ponieważ jej zamiarem jest pozbycie się raz na zawsze polskich kompleksów narodowych (nabiał wzmocni twoje kości i poczucie godności).
W nowej wersji reklamy występuje Shrek, stąd nowe wersje hasła: Pij mleko, będziesz wielki i zielony, Pij mleko, będziesz krową, czy Pij mleko, będziesz tłusty. W ostatnich tygodniach pojawiła się kolejna reklama z serii. Możemy w niej zobaczyć niejakiego Supermana, a jej hasło to Pij mleko, będziesz wielki i z Kryptonu.
Linki zewnętrzne