Raid on Bungeling Bay: Różnice pomiędzy wersjami
(Usunięcie prywaty, opis adwersarzy, poprawa pisowni dziesiętnej (przecinek zamiast kropki), dodatkowa różnica, firmy baterii, inne drobne poprawy) |
Grzeeesiek (dyskusja • edycje) M |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
* baterie do helikoptera są niewiele bardziej naładowane i teraz są to dwie baterie Varta rozmiaru AA o napięciu 1,5 V. Po wylądowaniu na lotnisku są inne baterie – Panasonic. |
* baterie do helikoptera są niewiele bardziej naładowane i teraz są to dwie baterie Varta rozmiaru AA o napięciu 1,5 V. Po wylądowaniu na lotnisku są inne baterie – Panasonic. |
||
{{Gry NES}} |
|||
{{przypisy}} |
{{przypisy}} |
||
[[Kategoria:Gry na konsolę Nintendo Entertainment System]] |
[[Kategoria:Gry na konsolę Nintendo Entertainment System]] |
Wersja z 09:02, 14 kwi 2019
Raid on Bungeling Bay – gra lotnicza połączona ze strzelaniem, wydana na NES-a, Famicoma i jego klony. W grze są wykorzystane modele w zakresie skal 1/100–1/140.
Rozgrywka
Jesteśmy umiejscowieni na naprawdę wielkim zbiorniku wodnym otoczonym dość sporymi wysepkami. Prawdopodobnie jest to Ocean Spokojny, zważywszy na jego wielkość. Celem jest rozwalenie – naszym modelem helikoptera – od pięciu do dziewięciu fabryk bimbru z metanolem. Model helikoptera pomieści dziewięć bombek choinkowych, a ich zapas możemy uzupełnić na platformie lotniskowca[1], na której zresztą zaczynamy każdy etap. W okolicach węszą szefowie fabryk na łodziach i w samolotach myśliwskich F-14, F-15 i F-16 (wszystko sterowane pilotem). Szefowie na łodziach to piłkarze TS Wisła Kraków pierwotnie chcący nam zrobić konkurencję – załapali się na przetarg rozbiórki fabryk bimbru z metanolem, ale na sekundę przed zakończeniem przetargu się wycofali. Z kolei szefowie w samolotach F-14, F-15 i F-16 to (pseudo)piłkarze Garbarni Kraków. Oni postąpili tak samo, jak piłkarze Wisły. Najgroźniejsze dla naszego helikoptera są (pseudo)piłkarze w samolotach – mają rakiety[2]. Kiedy dostaniemy nabojem z łodzi lub radarów poszukujących UFO, ilość uszkodzeń będzie niewiele niższa. Liczba fabryk bimbru jest pokazana na hudzie, tak samo jak liczba posiadanych bomb; ilość uszkodzeń jest podana na dole i waha się w zakresie od zera do ponad stu. Na dole jest też strzałka kompasowa pokazująca błędny kierunek[3]. Po osiągnięciu liczby 100 helikopter się chwieje i eksplodują w nim najpierw trzy baterie AAA 1,5 V, potem reszta modelu – zaczyna się od śmigła, potem tył i środek. Sam helikopter nie jest zbyt sterowny[4]. W trakcie lotu można chwilowo wylądować na lotnisku (pseudo)piłkarzy Garbarni, na którym można zmienić baterie z prawie wyczerpanych Energizerów na jeszcze bardziej wyczerpane baterie od Oszołoma.
Wersja VS
Powstała także wersja na automaty. Cel jest taki sam, z jedynymi różnicami:
- pojawia się plansza (tylko na chwilę przed odlotem) z rozmieszczeniem fabryk bimbru z metanolem,
- ilość zniszczeń jest pokazana w formie paska, a nie cyfrowo,
- samolotami i łodziami nie sterują już piłkarze, ale ekipa ochroniarska Solid Security
- baterie do helikoptera są niewiele bardziej naładowane i teraz są to dwie baterie Varta rozmiaru AA o napięciu 1,5 V. Po wylądowaniu na lotnisku są inne baterie – Panasonic.
Przypisy
- ↑ Możemy też na niej naprawić śmigłowiec
- ↑ Tak potężne, że aż mogą rozwalić nasz helikopter, doprowadzając także do wycieku trzech baterii!
- ↑ W kompasie jest po prostu plastikowa igła zamiast porządnej metalowej
- ↑ Nie da się zmienić baterii z Energizerów na Duracelle, zwłaszcza że baterie i tak są na wyczerpaniu